UAZ modernizējis apvidus furgoniņu (+ foto) 22

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 19.februāris 2016 15:00

Krievijas apvidus automobiļu ražotājs UAZ uzlabojis tautā par „Buhanka” (latviski – klaipiņš) dēvētā apvidus furgoniņa konstrukciju. Tagad robustajam bezceļniekam ir garumā pārbīdāmi priekšējie sēdekļi, modernāka stūre un mērinstrumentu panelis.

 Ja kādam UAZ uzlabojumi izsauc smaidu, tad jāatgādina, ka praktiski nemainīgā izskatā šis automobilis tiek ražots kopš 1965.gada (!) un nelielas pārmaiņas tā dzīvē ienāca vien 2011.gadā. Tagad to ir vairāk un UAZ pircējs varēs priecāties, ka viņa auto priekšējiem sēdekļiem ir apsildes funkcija un iespēja tos regulēt garenvirzienā. UAZ izveidots jauns priekšējais panelis, kurā paredzēta vieta magnetolai, 12V rozetei un pogām, kas ieslēdz sēdekļu apsildi un avārijas gaismas. Apvidus auto kravas modifikācijām būs jauna trīsspieķu stūre ar slēdžiem, kas ļaus pārvaldīt dažas automobiļa funkcijas.

Versijām, kas paredzētas komerctransportlīdzekļu sektoram, uzlabota salona skaņas izolācija un samazināta vibrācija, bet  pie stiprāka rāmja un virsbūves stiprināšanas kronšteiniem tikuši visi modernizētā UAZ varianti.

Motors un transmisija atstāti bez izmaiņām – to lomu joprojām pilda 112 ZS stiprais ZMZ-409 ar 2,7 litru tilpumu un piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, kas kombinēta ar divpakāpju pazeminošo sadales kārbu.

UAZ piedāvājumā ir gan kravas, gan pasažieru „Buhankas,” kas sagatavotas konkrētiem uzdevumiem, piemēram, automobilis, ko izmanto rūpniecības vai pārtikas preču piegādei. Cenu ziņā pieejamāko versiju var iegūt par 289 990 rubļu (EUR 3500), bet visdārgākā „Buhanka” maksās 419 990 rubļu (EUR 5000).

 

Modernizētā furgoniņa mērinstrumentu panelis - 2016.gads Foto: Publicitātes attēls

UAZ "Buhanka" salons - 2011.gads Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
µ 19.februāris 2016 16:57
4 1 Atbildēt

tautā saukta "āzis" uzlabojumu nekādu bet Krievijai labs gana

Opis 22.februāris 2016 19:19
0 0 Atbildēt

Brigadieri un priekšnieki braukāja ar bobikiem,šis tomēr ir āzis.Nebija slikts aparāts,gāja cauri,kur tik zeme apakšā,pats pāris gadus kā automehs novizinājos.Medībām vispār neaizvietojams.

Kaza 19.februāris 2016 17:00
8 1 Atbildēt

Kozļiks jeb āzis ir cits - tas, ar kuru kolhozos brigadieri un priekšnieki braukāja, bet šitā ir "buhanka"

Juris. 19.februāris 2016 21:04
9 0 Atbildēt

No bērnības atceros ka šitiem bija 2 krāsas,sūdu brūnais un sūdu zaļais. Bet kā aparāts tomēr diezgan stilīgs,gribētos ar tādu izgāzt. Aprīkojot ar labu mūziku un smukiem diskiem!-)

Juris. 19.februāris 2016 21:06
0 0 Atbildēt

Un mūspusē ar šitos par āžiem sauca,brigadieriem bija vai nu bobiki vai ņivas.

atrabotka 19.februāris 2016 22:22
1 0 Atbildēt

No bērnības atceros, ka par "āzīti" sauca to versiju ar kravas kasti. :) Tagad šitādi (Latvijā) izmiruši kā dinauzauri.. Vien reti kur var redzēt tādus braucam.

ha ha 20.februāris 2016 22:49
1 0 Atbildēt

Versiju ar kravas kasti sauca par "golovastik"

Ak vai..... 19.februāris 2016 23:18
2 0 Atbildēt

Tāda interesanta izpratne par modernizāciju....

Domāju, ka instrumentu paneļa modernizācija te būtu pēdējais ar ko nodarboties!

eko 20.februāris 2016 0:04
3 2 Atbildēt

shis bulku vagjis aizbrauks tieshi turpat kur muslaicigs arzemju dzhjips!

eko 20.februāris 2016 0:08
3 2 Atbildēt

ar tadu aparatu var braukt gadus 20 un rezerves daljas maksa kapeikas,,pamegjiniet arzemju dzhjipam nopirkt piemeram jaunu karbu,ta noteikti maksas tikpat cik tads te jauns bulku vagjis!

imzz 20.februāris 2016 20:59
0 0 Atbildēt

daļu kapeikas gan vajag pareizināt ar remontu skaitu. Pārejamība protams, zvērīga, jo sākotnēji domāts armijas vajadzībām. 20 gadus var varbūt braukt tas, kuram augums nav virs 1,75m, un "ergonomika" kā tāda sūdīga, pa tiem 20 gadiem muguras problēmas garantētas.

LMT 20.februāris 2016 20:24
0 2 Atbildēt

Šamais nemaz neiet zem nabagvāģu klases. Varētu būt sūduvāģis. Bet iauto patīk rakstīt par tādiem braucamajiem (īpaši krievu).

imzz 20.februāris 2016 21:03
1 0 Atbildēt

Un tas buss ir degvielas kapsēta. Kādreiz manā darbavietā viens bija, nācās atteikties no tā degvielas rīmas.

TML 21.februāris 2016 8:29
0 0 Atbildēt

tas patīk ļoti daudziem lasītājiem, jo daudzi ir dzīvojuši tajos laikos, kad šādus auto izmantoja mediķi, elektriķi un kolhozi un, ja kas, pārgājamības ziņā tie bija ok - baiļu, ka kaut kur neizbrauks praktiski nebija, savukārt tev kā "jauno laiku ekspertam" vajadzētu tikai priecāties, ka tagad ar tādiem nabagvāģiem (kā tu apgalvo) vairs nav jāpārvietojas.

Crankshaft 21.februāris 2016 10:35
0 1 Atbildēt

eko

shis bulku vagjis aizbrauks tieshi turpat kur muslaicigs arzemju dzhjips!

===============

Stipri tālāk! :-))))))

Crankshaft 21.februāris 2016 10:37
1 1 Atbildēt

TML

savukārt tev kā "jauno laiku ekspertam" vajadzētu tikai priecāties, ka tagad ar tādiem nabagvāģiem (kā tu apgalvo) vairs nav jāpārvietojas.

============

Tak neklausies, ko tas nejēga "eksperts" murgo, viņš dzīvo

kaut kādā paralēlajā realitātē un projicē savus izdomājumus

uz mūsu realitātes fona. :-))))))))))

Hmirjs 21.februāris 2016 13:50
2 0 Atbildēt

LMT ir no tiem, kurš domā, ka piens rodas tetrapakās lielveikalā - tīnis, kas 25 stundas diennaktī pavada pie datora.

ABECEDE95 21.februāris 2016 15:37
0 0 Atbildēt

Ir braukts ar tādu 88.-89. gadā. Eh, nostaļģija. Patiesībā tas nav auto, šodien man tā ir kulta lieta.

Bils 22.februāris 2016 16:16
1 0 Atbildēt

"..tautā par „Buhanka” (latviski – klaipiņš)"

Bet varbūt tomēr no vārda "buhaķ", vieta kur piedzerties? :D

Mahadeo 22.februāris 2016 20:34
2 0 Atbildēt

Var jau lamāt krievu automašīnas kā vien grib, bet tās tomēr ir un paliek labākas un izturīgākas par ārzemju ''brīnumiem''.

ABECEDE95 22.februāris 2016 22:59
1 0 Atbildēt

"Дёшево и сердито" - tas nudien ir šī auto moto.

[email protected] 23.februāris 2016 9:32
0 0 Atbildēt

Mahadeo

Var jau lamāt krievu automašīnas kā vien grib, bet tās tomēr ir un paliek labākas un izturīgākas par ārzemju ''brīnumiem''.

====================

Labākas un izturīgākas - tas ir liels jautājums, bet piemērotākas un remontspējīgākas gan, 100%. Jo brauc ar,

piemēram, "klaipiem", apvidos, kur lielu daļu gada braukšana

notiek apstākļos, kuri tuvi "ekstrīmam"...

Un galvenais šī busa arguments pret konkurentiem ir CENA!

Jebkurš ārzemju šādas izmēru kategorijas 4x4 busiņš Krievijā ir n-reizes dārgāks, turklāt diez vai "rīs" dziļā provincē pieejamo zemoktāna benzīnu un dīzeļdegvielu...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Šodien sastrēgums, lai iebrauktu Jūrmalā 20 minūtes 14.08.2022 (+ VIDEO) 7

Šodien, 14.augustā satiksme pa Jūrmalas šoseju kūrortpilsētas virzienā kustējās ļoti lēnām. Tas tādēļ, ka daudzi karsto un brīvo dienu bija izlēmuši pavadīt pie ūdens. iAuto secina, ka satiksme būtu virzījusies krietni raitāk, ja caurlaides iebraukšanai pilsētā būtu laicīgi iegādātas internetā. Lasīt vairāk

 

Trīs iemesli, kāpēc jauni un lietoti auto kļūst dārgāki 2

Auto tirgus un tā dalībnieki jau krietnu laiku sadzīvo ar visaptverošu cenu kāpumu - dārgākas kļūst ne tikai jaunas, bet pat lietotas automašīnas. Kas šobrīd ir lielākā deficīta izejviela auto tirgū, un kas ir trīs iemesli, kāpēc automašīnas kļūst dārgākas? Lasīt vairāk

 

Arī Eiropā - Tesla vilcējs ieradīsies 2022.gada beigās

Elektriskais Tesla Semi kravas vilcējs pirmoreiz tika parādīts jau 2017.gadā, piecus gadus vēlāk tam atkal noteikts jauns termiņš. Šoreiz tas šķiet nopietni, jo pasūtījumu grāmata atklāta vairākās valstīs, tostarp arī Eiropā. Lasīt vairāk

 

Valsts policija ķer “smagās kājas” (+ VIDEO) 30

“Smaga kāja izraisa nāvi! Nespied gāzi grīdā!” ar šādu uzsaukumu un aicinājumu nu jau nedēļu turpinās Ceļu satiksmes drošības direkcijas kampaņa. Vai šis vēstījums sasniedzis autovadītājus un pārkāpumu skaits samazinās? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti