Modernizētais UAZ „Buhanka” – pieejami salona attēli, uzsākta ražošana (+ foto) 19

 
iAuto | 8.marts 2016 11:30

Laikos, kad rietumu autoražotāji piesaka autopilota tehnoloģiju, aprīko savus modeļus ar autonomās bremzēšanas sistēmām un internetu, UAZ no 2016.gada saviem pircējiem sāk piedāvāt … garenvirzienā regulējamu vadītāja sēdekli.

Krievu mediji publicējuši pirmos modernizētā „UAZ” apvidus komerctransportlīdzekļa salona attēlus, ļaujot iepazīties ar uzlabojumiem, kas pēc ražotāja teiktā „uzlabos funkcionalitāti un nodrošinās papildu komfortu.”

UAZ komerctransportlīdzeklis tiek piedāvāts dažādās versijās, piemēram, „autobuss” (UAZ-3741) vai „furgons ar stiklotu virsbūvi” (UAZ-2206), taču tautā šo vienkāršo, ar labām bezceļu īpašībām apveltīto un viegli remontējamo automobili dēvē vienkārši par „Buhanku.”

Tagad robustajam bezceļniekam ir garumā pārbīdāmi priekšējie sēdekļi, modernāka stūre un mērinstrumentu panelis. Priekšējiem sēdekļiem pievienota apsildes funkcija un iespēja tos regulēt garenvirzienā. „Buhanka” izveidots jauns priekšējais panelis, kurā paredzēta vieta magnetolai, 12V rozetei un pogām, kas ieslēdz sēdekļu apsildi un avārijas gaismas. Apvidus auto kravas modifikācijām būs jauna trīsspieķu stūre ar slēdžiem, kas ļaus pārvaldīt dažas automobiļa funkcijas.

Versijām, kas paredzētas komerctransportlīdzekļu sektoram, uzlabota salona skaņas izolācija un samazināta vibrācija, bet  pie stiprāka rāmja un virsbūves stiprināšanas kronšteiniem tikuši visi modernizētā UAZ varianti.

Motors un transmisija atstāti bez izmaiņām – to lomu joprojām pilda 112 ZS stiprais ZMZ-409 ar 2,7 litru tilpumu un piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, kas kombinēta ar divpakāpju pazeminošo sadales kārbu.

Krievu mediji atzīmē, ka neraugoties uz skaļajiem paziņojumiem, problēmas ar ražošanas kvalitāti nav pazudušas, kas labi redzams arī attēlos.

Modernizētās „Buhanka” ražošana jau sākusies un drīzumā tie nonāks pie dīleriem. Līdz šim Krievijā cenu ziņā pieejamāko versiju varēja iegūt par 289 990 rubļu (EUR 3500), bet visdārgākā „Buhanka” maksāja 419 990 rubļu (EUR 5000).

 
Visi komentāri
 
mnde 8.marts 2016 11:57
9 2 Atbildēt

Ko tur var modernizēt, ja saliks bezcerīgi sūdīgi tāpat?

Pēdējā raksta bilde liecina, ka salikšanas kvalitāte un attieksme noraus visu tur, kur kur var noraut...

Ieskatam der palūrēt šo video:

www.youtube.com/watch?v=J6svzFhN4ng

Bizness 8.marts 2016 12:21
10 2 Atbildēt

Tas ir episks video un šādus "meistarus," kas strādā UAZ rūpnīcā, vajag saglabāt kā nacionālo dārgumu un sentimentālu atmiņu par aizgājušajiem padomjlaikiem - lai bērni un mazbērni redz, kā tolaik strādāja praktiski visas PSRS rūpnīcas!!!

Dod pieci 9.marts 2016 10:18
0 1 Atbildēt

Neskatotie uz visu to, kas attiecas uz militāro un kosmisko rūpniecību, kvalitāte ir uz ff!

Mnde 9.marts 2016 21:49
1 0 Atbildēt

Kā tad - To pierāda degošs raķešvedējs parādē, no sarkanā laukuma nobraukt nespējīgs tanks, no kuģa izšauta raķete, kas sadalās uzreiz pēc palaišanas... :D

anonimikis 8.marts 2016 12:09
10 2 Atbildēt

izskatās kā salikts no vislētākajiem izgāstuvēs atrodamiem sūdiem.

Ruu@uto 8.marts 2016 14:39
0 1 Atbildēt

Nū, Krievijas "glubinkā", vēl jo vairāk Priekšūrālu rajonos

vienīgais daikts, ar ko var pārvietoties, ir šitais. Nu, vēl

ir GAZ-66, URAL-"6x6"...Neviens no "speciem" NEKAD

nav bijis viņpus AIVIEKSTES ROBEŽAI!

padomju šroti 8.marts 2016 15:16
5 0 Atbildēt

Mhm, kā tad - pilnīgi vienīgais auto un tie abi pārējie...

Kā tad! Pilnīgi neviens no rietumu auto uz to nav spējīgi... Protams, protams! Ne LR Discovery un arī Freelander, ne kārtīgs Jeep's, ne TLC... "pilnīgi nekas" nav spējīgs uz to ko nu "var" šīs "ikonas"... :D Ja nu vienīgi neskaita lūšanu, neergonomiku un citas padumjo laiku autobūves pērles

Pat, ja šim apgalvojumam ir kaut 5% pamats būt ticamam, ka nav alternatīvu, tad tas jau būtu pietiekams pamats šo auto salikšanas kvalitāti pacelt kaut vai līdz ciešamai...

Jānis 8.marts 2016 19:21
0 0 Atbildēt

Psrs tas bij verķis super,pats braucu.

Mnde 8.marts 2016 19:32
0 0 Atbildēt

Negribi tādu iegādāties? Tik ne tabļetkas, bet kravas kastes versijā, tautā sauktu par "āzīti"...

Varēsi atcerēties visu superumu!

Ješka 9.marts 2016 13:14
0 0 Atbildēt

nemusini tautu - par "āzīti" (Kozlik, Bobik) krievi sauc to, ko mēs par "bobiku", ja krievu valodu saproti, lasi te: ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%90%D0%97-469

mnde 9.marts 2016 14:20
0 0 Atbildēt

izklausies pēc neglābjama pilsētnieka, kurš no pilsētas nekad nav izbraucis

visiem pāķos ir skairs, kas ir āzītis:

spoki.tvnet.lv/automoto/Azis-2-TuNINGS/765580

jeb UAZ-452

Ješka 9.marts 2016 18:19
0 0 Atbildēt

paskatījos - tas jau tāds joku portāls, ja nemaldos auditorijai 8-15 gadi. Tev jāprasa kādam vecākam, piemēram, tas pašam Vernonam vai Ruu@uto. Tavuprāt, ja kāds būtu uzrakstījis uz staba "Āzis" tad arī tas būtu jāsauc par āzi?

Mnde 9.marts 2016 21:50
0 0 Atbildēt

Man pāķos kā reizi stav tāds auto, kuru sirmi onkas nekā citādi, kā par āzīti nesauc un nekad nav saukuši! Bobiks ir bobiks un āzītis ir āzītis. Skolā mājasdarbus izpildīji!

Goga 8.marts 2016 20:25
1 0 Atbildēt

Nu gan modernizēts... Tad jau 90to gadu trolejbusi ir modernāki.

Goga 8.marts 2016 20:28
1 0 Atbildēt

Elmār, uzliec taču Googles Captcha, lai nav jāčakarējas ar tiem nesalasāmajiem drošības kodiem! :)

Ruu@uto 9.marts 2016 9:22
0 0 Atbildēt

padomju šroti

Mhm, kā tad - pilnīgi vienīgais auto un tie abi pārējie...

Kā tad! Pilnīgi neviens no rietumu auto uz to nav spējīgi... Protams, protams! Ne LR Discovery un arī Freelander, ne kārtīgs Jeep's, ne TLC... "pilnīgi nekas" nav spējīgs uz to ko nu "var" šīs "ikonas"... :D Ja nu vienīgi neskaita lūšanu, neergonomiku un citas padumjo laiku autobūves pērles

=================

Visiem tevis minētajiem auto ir milzu trūkums - "parastajam" Krievijas lauku iedzīvotājam "nepaceļama"

cena! Viņpus Urāliem ir tikai viena alternatīva - lietoti

bezceļnieki no Japānas, tur tā ir vesela biznesa nozare.Aizvest tādu UAZu uz tiem apgabaliem izmaksā

dārgāk, nekā viņu saražot...

padomju šroti 9.marts 2016 14:17
4 0 Atbildēt

Tas skaidrs, ka mehanizēts, atvainojos, sūds ir mazliet labāk kā kājām, bet tam sūdam tāpat ir degviela jālej un nemitīgi tas jāremontē...

Zirgs tad jau ir paceļamāks, jo neēd bencīnu un nevajag rezerves daļas...

Januss 9.marts 2016 17:52
0 0 Atbildēt

Bez minētās cenas ir vēl viens faktors - šito var saremontēt, tā sakot, ar "āmuru un lauzni" - Krievijas glubinkā servisi ir tālu un arī ir dārgi, bet šito var pats, sētas vidū, izjaukt un salikt, pie tam daudzas rezerves daļas var dabūt no rindas citu Krievijā ražoto autiņu...

Padomju šroti 9.marts 2016 21:51
2 0 Atbildēt

Ja pērk remontēšanai, nevis braukšanai, tad viennozīmīgi neaizstājams!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti