"Audi" uzsācis pasūtījumu noformēšanu klientiem, kas vēlas iegādāties "A4 Allroad" – visādceļu universālu, kas bāzes versijā ar 2.0 TDI 163 Zs dīzeļdzinēju maksās 44 750 eiro.
No parastā "A4 Avant" universāla visādceļu versija atšķiras ar hromētu radiatora režģi, savādākiem buferiem, ar hroma dekoru papildinātām sliekšņu uzlikām, kā arī riteņu arku aizsargiem, kurus var izvēlēties melnā vai automobiļa virsbūves krāsā.
"Audi A4 Allroad" klīrenss salīdzinot ar "A4 Avant" ir par 23 mm augstāks, kas kopā ar lielāka izmēra riteņiem pieaug līdz 34 mm. Universāla bagāžas nodalījuma tilpums ir 505 litri, bet ar nolaistām aizmugures sēdekļu atzveltnēm – 1510 litri. Patīkami, ka ar elektriski paceļamu/nolaižamu bagāžas nodalījuma vāku "Allroad" universāls aprīkots jau no rūpnīcas.
Zināms, ka, izmantojot vairāk alumīnija konstrukcijā (bagāžnieka vāks, piekare) inženieriem izdevies jaunā modeļa svaru samazināt par 90 kg. Universālam izgatavota jauna piekare, bet lielāka komforta un iespēju cienītāji varēs izvēlēties adaptīvo piekari (modeļa vēsturē pirmoreiz) no papildaprīkojuma saraksta.
Dzinēju piedāvājumā iekļauti seši agregāti. Benzīna 2.0 TFSI motors attīsta 252 ZS (370 Nm) jaudu un šādi komplektēts "Allroad" universāls 100 km/h sasniedz 6,1 sekundē. Maksimālais ātrums – 246 km/h. 2,0 TDI dīzeļdzinējs pieejams divās jaudas pakāpēs: 163 (400 Nm) un 190 ZS (400 Nm). Abi motori uz 100 km patērēs vidēji 4,9 litrus degvielas un var sasniegt maksimālo ātrumu 220 km/h. Dīzeļdzinēju paletē ir arī 150 ZS (320 Nm) jaudīgs agregāts, kā arī sešcilindru 3,0 litru agregāts, kas arīdzan pieejams divās jaudas versijās: 218 ZS (400 Nm) un 272 ZS (600 Nm). Transmisiju izvēlē sešpakāpju manuālā, septiņu pakāpju "S-tronic" robotizētā vai astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba.
"Audi A4 Allroad" ir pilnībā pārstrādāts priekšējais panelis, kam par papildmaksu pieejams digitālais mērinstrumentu bloks, bet pieciem rūpnīcas režīmiem (comfort, auto, dynamic, efficiency un individual) visādceļu universāls pievieno "Offroad" izvēli, kas izmaina transmisijas, stūres iekārtas, akseleratora pedāļa un palīgasistentu darbības algoritmu.
Subaru Forester bāzes versija ir par 20 000 lētāka, bet veiktspēja kudiš labāka. Bāzē nenočakarēts 2.0 atmosfēriskais benzīnnieks un elektriski regulējams !!! beņķis vadītājam.
Subaru nekad nebūs Audi - to tak laikam Tu saproti?
Es arī uz to ceru, ka Subaru nekad nekļūs tāds kā Audi!