Arī "Mitsubishi" atzīstas degvielas ekonomijas testu manipulēšanā 6

Nozare.lv | 20.aprīlis 2016 14:43

Vācu koncerns "Volkswagen" nav vienīgais, kas manipulējis ar degvielas ekonomijas testu datiem - šodien līdzīgā grēkā atzinies arī japāņu "Mitsubishi".

Japānas autobūves uzņēmums "Mitsubishi Motors Corp." trešdien atzina, ka tas manipulējis ar degvielas ekonomijas testu datiem vairāk nekā 600 000 automašīnu.

Šādu paziņojumu autoražotājs izplatījis pēc tam, kad iepriekš medijos izskanējusī informācija izraisīja uzņēmuma akciju cenas strauju kritumu.

"Mitsubishi" norādīja, ka pārtrauks ietekmēto automašīnu ražošanu un pārdošanu, kā arī veiks ārvalstīs pārdoto automobiļu pārbaudes.

"Mēs esam konstatējuši, ka attiecībā uz degvielas patēriņa pārbaužu datiem uzņēmums veicis neatbilstošus testus, lai uzrādītu labākus degvielas patēriņa rādījumus, nekā tie ir patiesībā," pavēstīja kompānijas prezidents Tecuro Aikava.

Viņš piebilda, ka "pārbaužu metode arī atšķīrusies no tās, kuru pieprasa Japānas likumi."

Šī problēma ietekmē aptuveni 625 000 automašīnu, tostarp mini automašīnas "eK Wagon" un "eK Space", kā arī "Dayz" un "Dayz Roox" modeļus, kurus "Mitsubishi" ražo konkurentam "Nissan".

Datu manipulācija atklāta pēc tam, kad "Nissan" konstatēja nekonsekvenci degvielas ekonomijas rādītājos un ziņoja par acīmredzamajām neatbilstībām.

Šāda informācija nonākusi atklātībā laikā, kad kaitīgo izmešu datu falsificēšanas skandāls jau aptvēris Vācijas autobūves koncernu "Volkswagen".

 

 

 
Visi komentāri
 
anonimikis 20.aprīlis 2016 15:03
1 2 Atbildēt

Kad tad VW ir pieķerts manipulācijās ar patēriņu?

!? 20.aprīlis 2016 15:18
0 1 Atbildēt

saldus sapņus

Signe 20.aprīlis 2016 16:17
3 0 Atbildēt

Tagad gaidām nākamo auto ražotāju, kurš atzīsies šajā grēkā! :)

rudens68 20.aprīlis 2016 18:57
2 0 Atbildēt

anonimniks

Neapgalvoju jo nēesu iedziļinājies vai ir atšķirības skandāla būtībai vw un micukam . Domāju neskatoties kā tagad raksta par mucuku ( patēriņš), laikam jau nonākam pie tiem pašiem izmešiem jo patēriņs = izmeši

Kanibaals 20.aprīlis 2016 22:56
2 0 Atbildēt

Vispār jau krāpnieki ir Eiropas savienība, kas nemāk izstrādāt testus, lai tie atbilstu reālajai situācijai.

R(8) 21.aprīlis 2016 10:55
2 1 Atbildēt

Degvielas un CO2 izmesu gazes , tas ir marketinga triks , sobtid pasaule ir stiligi but zilizalam , ekologiskam ar hapy flouwer domasanu , tapec autorazotaji tam pasam vienkarsajam dizelitim un bendziniekam piekarina blembuku ar greenline, bluemotion , edrive , ecco , blue efficiency , utt..... un pasaka ka ir ekologiskas un tere mazak degvielas un ir draudzigaks videi un simtiem miljoni cilveku ir vienkarsi uzkerusies uz so leto marketinga triku , tas pats ir ari ar tiem hibridiem un elektriskajiem braucamajiem , auto razotajam pats galvenais ir notirgot savu produkciju un but konkuretspejigam a par viltus ekologisko reklamu viniem ir nosplauties ......

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gigantiskais autovedējs 8500 automašīnām (+ VIDEO) 3

Milzu transporta kuģis “Höegh Trapper” paredzēts automašīnu pārvešanai no Eiropas uz citiem kontinentiem. Reizēm kuģa maršruts sasniedz pat 28 000 km. Lasīt vairāk

 

Toyota Supra, BMW X5, Ford Ranger Raptor un citi "brīnumi" GADA AUTO pretendentu sarakstā!

Šogad "Latvijas Gada auto" 2020 pieteikts rekordliels dalībnieku skaits – 35 auto modeļi. "Tavs Auto TV" dodas uz "Gada auto" lielo testu lai atrastu spilgtākos starp tiem! Lasīt vairāk

 

Ford atkal piemin Capri atdzimšanu 4

Ford vadība izteikusies, ka varētu atgriezt modeļu piedāvājumā kupeju Capri. Par to tika spriests arī 2011.gadā, taču tālāk par sarunām netika. Lasīt vairāk

 

"Balto apkaklīšu" cīņa ielas vidū (+ VIDEO) 14

Divi autovadītāji no "balto apkaklīšu" kārtas (?) saķeras azartiskā cīņā, noskaidrojot kuram šajā satiksmes epizodē bija jāpiekāpjas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti