3000-4000 eiro - Vācija subsidēs elektro un hibrīda auto iegādi 20

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAutolv | 27.aprīlis 2016 15:41

Saskaņā ar valdības lēmumu, videi draudzīgu automobiļu iegāde Vācijā tiks atbalstīta ar subsīdijām 3000 – 4000 eiro apmērā.

Izdevums "Deutsche Welle" informē, ka elektrisko automobiļu pircējiem tiks atmaksāti 4000 eiro, bet hibrīdautomobiļu iegāde tiks subsidēta ar 3000 eiro. Lai saprastu, cik tas ir daudz, jāsalīdzina cenas – Vācijā elektriskais "E-Golf" maksā 34 900 eiro, taču, ņemot vērā valsts noteikto atbalstu, cenu var samazināt līdz tai, ko prasa par parasto "Golf" dārgajā komplektācijā.

Subsīdiju pretendentam jāņem vērā vēl kāds noteikums – tās ir spēkā vienīgi tad, ja pirkuma summa nepārsniedz 60 000 eiro, kas nozīmē, ka, piemēram, "Tesla Model S "vai "Porsche Panamera S-Hybrid" pircējs uz valsts atbalstu cerēt nevar.

Zināms, ka Vācija videi draudzīgo spēkratu subsīdijām izdalījusi 1,2 miljardu eiro, kas pēc Satiksmes ministrijas aprēķiniem pietiks, lai subsidētu aptuveni 400 000 automobiļu iegādi. 

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 27.aprīlis 2016 15:36
1 1 Atbildēt

Man ļoti patiktu elektroauto iegāde ģimenes vajadzībām.

Realitātē otrais auto nobrauc visai maz ikdienā. Pa Rīgu un blakus braukājot, tie sanāk max 150km nedēļā :) Tātad, tikai viena uzlāde vidēji. Stāvvietā zem mājas rozete pievienojama elementāri, tikai apsaimniekotājam uzprasīt.

Vai tāda summa man līdzētu izlemt par elektroauto iegādi?

Noteikti nē! Normāla valsts subsīdija manā uztverē būtu 1/2 cena jeb 50% auto vērtības apjomā + visi tie labumi satiksmē, parkingos utt.

Maaris 27.aprīlis 2016 16:22
7 0 Atbildēt

Lai pārvietotos 150km nedēļā lētākais un visekonomiskākais ir auto ko sauc par taksometru. Un nav jālūdz subsīdijas no valsts. Un var braukt pat šmigā.

kasinsh79 27.aprīlis 2016 16:31
2 2 Atbildēt

Ekonomiski - jā. Vai patīkami un vienmēr ērti - noteikti nē!

Es izvēlos otru auto ģimenē, kaut arī ar to braucam nedaudz. Varbūt tā ir mana iegriba vai spīts. Tāpēc patīk elektroauto ideja. Jo man nemaz nevajag lielus vienas uzlādes nobraukumus.

Janozaurs 27.aprīlis 2016 18:28
8 1 Atbildēt

Televizors arī nav izdevīgi. Lai paskatītos vienu filmu vakarā, izdevīgāk aiziet uz kino nevis pirkt tv tad vēl katru mēnesi kaut ko maksāt. Trauku mazgājamā mašīna vispār nav izdevīgi. Ar rokām daudz lētāk sanāk. Paklājs nav izdevīgs. Jo jāpērk tad arī putekļusūcējs. Alus nav izdevīgs. Daudz lētāk dzert krāna ūdeni. Arī visādas picas, burgeri un ēšana kafejnīcās un restorānos nav izdevīga.

Janozaurs 27.aprīlis 2016 18:30
4 0 Atbildēt

Un saldumus pirkt nav izdevīgi. Ja gribi saldu kaut ko izdevīgāk ir ēst cukuru.

N 28.aprīlis 2016 9:20
2 0 Atbildēt

Par trauku mašīnām bija pētījums, ka tomēr ir izdevīgāk, jo mazgājot ar rokām tiek patērēts vairāk ūdens. Ja nu vienīgi Tev ir trīs lielas bļodas, kur vienā mazgā, otrā noskalo, trešajā skalo galējā variantā :)

anonimikis 28.aprīlis 2016 15:36
1 0 Atbildēt

sieva/piegulētāja ar nav izdevīgi. ar rokām sanāk daudz lētāk :D

Tesla 27.aprīlis 2016 15:42
2 1 Atbildēt

tāda medusmaize nav pat Norvēģijā, lai gan bija tur laiks, kad Tesla Model S tika reģistrēta biežāk nekā VW Golf

GB12 28.aprīlis 2016 9:43
3 0 Atbildēt

Pagājušajā gadā tur biju. Teslas uz ielām redz vairāk kā golfus :)

didzisk 28.aprīlis 2016 11:42
2 0 Atbildēt

Teslas līmeņa un jaudas auto ar iekšdedzes dzinēju (piemēram Porsche Panamera) Norvēģijā maksā ap miljonu / pusotru kronu - 110.000 EUR un uz augšu. Elektriskajiem atlaiž gan jaudas/svara nodokli, gan PVN un sanāk, ka viņu var dabūt par puscenu - prastākais modelis ap pusmiljonu, apmēram tikpat cik Pasāts (ar palielu motoru un labā komplektācijā, bet tik un tā - Pasāts).

aigi 27.aprīlis 2016 16:02
6 1 Atbildēt

Ja normāla 5 vietīga vidējās klases elektroauto (ideāli krosovers) cena nokriīsies līdz 30-40tEUR, tad es pēc gadiem 5-7 apsvēršu ļoti nopietni šāda auto iegādi. Jāuzstāda tikai pie mājas vēja ģenerātors un aidā drive for free.

Aivars 27.aprīlis 2016 20:23
1 0 Atbildēt

Kas pērk elektromobīļus, tie uz cenām un elektrības izmaksām neskatās vis.

Tik un tā pēc 800-1000 ielādes reizēm akumulatori būs jāmaina, a tas izmaksās vairākus tūkstošus. Uzlādes laikā uz vēja ģeneratoru vien paļauties ir nepareizi, tāpēc būs vajadzīga arī uzlādes stacija un rēķini par elektroenerģiju pieaugs. Rēķini kādus +50 kWh dienā.

kasinsh79 28.aprīlis 2016 6:09
4 0 Atbildēt

Ar bateriju nav tik traki. Berlīnē aprunājos ar hibrīda taxi vadītāju, kurš pastāstīja, ka vairāki Prius + viņiem jau ar teju 1mlj.km nobraukumu. Baterija esot mainīta pie 500tkm ļoti intensīvā pilsētas satiksmē. Tas reāli nomierina, jo baterijas darbības principam elektroauto jābūt tikai "veselīgākam"!

Pļurkt 28.aprīlis 2016 7:18
0 0 Atbildēt

Tikai nesaceries!

Latvijā vēja ģeneratori neatmaksājas par ar 50% Eiropas atbalstu!!

GB12 28.aprīlis 2016 9:46
0 0 Atbildēt

Nu, par to maiņu, tas tāds diskutējams jautājums. Kaut kur dzirdēju, ka nissans līfiem un e-NV divsimtajiem došot astoņus gadus garantiju aķiem. Šaubos, vai būs daudz tādu, kas ar elektromobili brauks ilgāk par 8 gadiem... pēc maniem novērojumiem, tie, kas var atļauties jaunus auto, vidēji ik pēc 5-7 gadiem tos maina.

N 28.aprīlis 2016 9:23
2 0 Atbildēt

Vēja ģeneratoram visticamāk vajag daudz un dažādas atļaujas (gan kaimiņu, gan pašvaldības). Vienkāršāk ir ar saules baterijām.

GB12 28.aprīlis 2016 9:48
0 0 Atbildēt

plus vēl, cik daudz ir jālādē, lai tas atmaksātos. Vidēji elektromašīnu no nulles līdz lūpai uzlādēt izmaksā 3-4 euro. Es gan nezinu, cik maksātu uzstādīt tādu ģenģeri.

aigi 28.aprīlis 2016 11:10
0 0 Atbildēt

Neesu tagad interesējies, bet gāja runa, ka privātie arī varēs nodot eletrību kopējā tīklā...

Būtu papildus stimuls.

N 28.aprīlis 2016 14:03
0 0 Atbildēt

Var jau tagad, bet ir ierobežojums uzstādāmajai jaudai.

1 fāzes vai 3 fāzu darba strāvu līdz 16A (attiecīgi 3,68 un 11 kW

N 28.aprīlis 2016 14:05
0 0 Atbildēt

Un maksās Tev tikai elektrības cenu (kas ir neliela daļa no tā ko Tu maksā par sev piegādāto elektrību)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjautots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 3

km.hiAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 1

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti