400 zirgi kompaktklasei - "Audi" nodemonstrē "RS3" sedanu (+ foto) 5

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 3.oktobris 2016 7:15

Vācijas autobūves kompānija "Audi" pašlaik notiekošajā Parīzes autoizstādē iepazīstina ar "RS3" - kompaktās klases sedanu, kas kļūst par pirmo modeli šajā automobiļu segmentā, kas sasniedz 400 Zs jaudu.

Kompaktajā klasē neviens sērijveida modelis līdz šim nebija sasniedzis 400 zirgspēku jaudu, taču "Audi RS3" to spēj, pateicoties jaunajam 2,5 litru pieccilindru dzinējam, kas attīsta par 33 Zs vairāk nekā tā priekštecis. 480 ņūtonmetru griezes moments pieejams 1700-5850 ņūtonmetru diapazonā.

 100 km/h "Audi" sedans var sasniegt 4,1 sekundē, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 250 km/h. Tiesa, ja vien klients vēlēsies, maksimālā ātruma robežu varēs pārbīdīt līdz 280.

"Audi RS3" komplektēts ar adaptīvajiem amortizatoriem, 370 un 310 mm (priekšā/aizmugurē) bremžu diskiem un astoņu virzuļu bremžu suportiem. Sedans aprīkots ar pilnpiedziņu, 25 mm zemāku piekari, automātisko bremzēšanas sistēmu un adaptīvo kruīzkontroli, kas papildināta ar “sastrēgumu asistentu” – palīgsistēmu, kas satiksmes korķos (ātrumā līdz 65 km/h) var uzņemties automašīnas vadību, patstāvīgi uzsākot braukšanu un apstājoties, kad tas ir nepieciešams.

No parastā "A3" sedana jaudīgā modifikācija atšķiras ar agresīvāku veidolu, ko pasvītro platāki priekšējie spārni (šķērsbāze palielināta par 20 mm, aizmugurē par 14 mm), 19 collu riteņu diskiem, jaunu bamperi, kam izveidoti lielāka izmēra gaisa pievadi, melnu radiatora režģi un difuzoru aizmugurē, kā arī jau tradicionālo šim modelim izplūdes sistēmu ar ovāliem uzgaļiem. Bremžu komponenti no oglekļa šķiedras iekļauti papildaprīkojuma sarakstā.

Salonā sporta stūre ar saplacinātu apakšmalu, sēdekļi ar "Nappa" ādas apdari, pedāļi un interjera dekori no alumīnija.  Par piemaksu klasisko mērinstrumentu paneli var samainīt pret 12,3 collu virtuālo displeju, bet rūpnīcas audio sistēmu – pret 750 vatu "Bang & Olufsen" iekārtu.

"Audi RS3" tirdzniecībā nonāks 2017.gada vasarā – vispirms ASV un Ķīnā, tad arī Eiropā.

 
Visi komentāri
 
Kings 3.oktobris 2016 12:00
3 1 Atbildēt

nu, kurš ir īstais ceļu karalis - BMW vai tomēr Audi?

msh 3.oktobris 2016 17:56
0 0 Atbildēt

Šis jau nav audī bet gan VW jetta ar piecu katlu turbiķi.

Scotinsh77 4.oktobris 2016 12:40
0 1 Atbildēt

Protams, ka BMW

J.B. 4.oktobris 2016 0:37
0 0 Atbildēt

Nu šitam ar qvatriķim ar 400 lopiem uz spalvas svara bundžu tik vēl spārni pietrūkst.

Bastijs 4.oktobris 2016 17:05
0 0 Atbildēt

Nu neapšaubāmi AUĞIKS

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti