Vācijas autobūves kompānija "Audi" pašlaik notiekošajā Parīzes autoizstādē iepazīstina ar "RS3" - kompaktās klases sedanu, kas kļūst par pirmo modeli šajā automobiļu segmentā, kas sasniedz 400 Zs jaudu.
Kompaktajā klasē neviens sērijveida modelis līdz šim nebija sasniedzis 400 zirgspēku jaudu, taču "Audi RS3" to spēj, pateicoties jaunajam 2,5 litru pieccilindru dzinējam, kas attīsta par 33 Zs vairāk nekā tā priekštecis. 480 ņūtonmetru griezes moments pieejams 1700-5850 ņūtonmetru diapazonā.
100 km/h "Audi" sedans var sasniegt 4,1 sekundē, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 250 km/h. Tiesa, ja vien klients vēlēsies, maksimālā ātruma robežu varēs pārbīdīt līdz 280.
"Audi RS3" komplektēts ar adaptīvajiem amortizatoriem, 370 un 310 mm (priekšā/aizmugurē) bremžu diskiem un astoņu virzuļu bremžu suportiem. Sedans aprīkots ar pilnpiedziņu, 25 mm zemāku piekari, automātisko bremzēšanas sistēmu un adaptīvo kruīzkontroli, kas papildināta ar “sastrēgumu asistentu” – palīgsistēmu, kas satiksmes korķos (ātrumā līdz 65 km/h) var uzņemties automašīnas vadību, patstāvīgi uzsākot braukšanu un apstājoties, kad tas ir nepieciešams.
No parastā "A3" sedana jaudīgā modifikācija atšķiras ar agresīvāku veidolu, ko pasvītro platāki priekšējie spārni (šķērsbāze palielināta par 20 mm, aizmugurē par 14 mm), 19 collu riteņu diskiem, jaunu bamperi, kam izveidoti lielāka izmēra gaisa pievadi, melnu radiatora režģi un difuzoru aizmugurē, kā arī jau tradicionālo šim modelim izplūdes sistēmu ar ovāliem uzgaļiem. Bremžu komponenti no oglekļa šķiedras iekļauti papildaprīkojuma sarakstā.
Salonā sporta stūre ar saplacinātu apakšmalu, sēdekļi ar "Nappa" ādas apdari, pedāļi un interjera dekori no alumīnija. Par piemaksu klasisko mērinstrumentu paneli var samainīt pret 12,3 collu virtuālo displeju, bet rūpnīcas audio sistēmu – pret 750 vatu "Bang & Olufsen" iekārtu.
"Audi RS3" tirdzniecībā nonāks 2017.gada vasarā – vispirms ASV un Ķīnā, tad arī Eiropā.
nu, kurš ir īstais ceļu karalis - BMW vai tomēr Audi?
Šis jau nav audī bet gan VW jetta ar piecu katlu turbiķi.
Protams, ka BMW