"Hyundai i30" jaunās paaudzes universāls izrādījies vēl ietilpīgāks par sava segmenta līderi – čehu "Škoda Octavia" universālu.
Ražotāja dati liecina, ka "Hyundai i30" bagāžas nodalījuma tilpums ir 602 litri, ka sir par 14 litriem vairāk nekā "Škoda Octavia". Tiesa, čehi atspēlējas tad, kad tiek nolaistas aizmugures sēdekļa atzveltnes – šādā gadījumā i30 ietilpība ir 1650 litri, ka sir par 68 litriem mazāk nekā Octavia.
"Hyundai" universāla garums/platums un augstums ir attiecīgi 4585/1795 un 1465 mm, bet riteņu bāze – 2650 mm. tādejādi universāls izrādījies par 245 mm garāks un 10 mm augstāks nekā i30 hečbeka jaunākās paaudzes modelis. Platums un riteņu bāze abiem modeļiem vienāda.
Motoru klāstā būs divi benzīna un viens dīzeļa agregāts. Pirmos pārstāv divi turbo motori ar 1,0 un 1,4 litru tilpumu un 120 un 140 Zs jaudu, savukārt vienīgajam dīzeļdzinējam ir 1,6 litru darba tilpums un 110 Zs jauda.
Universālam būs pieejama multimediju sistēma ar 8 collu ekrānu, navigāciju un Apple CarPlay/Android Auto atbalstu, atpakaļskata kamera, diožu lukturi, automātiskās tālās gaismas, adaptīvā kruīzkontrole, aklās zonas kontrole, vadītāja noguruma kontrole.
"Hyundai i30" universāla pirmizrāde plānota marta sākumā, kad durvis vērs šā gada Ženēvas Starptautiskā autoizstāde.
Šiem auto ietilpība ir svarīga ar nenolaistiem sēdekļiem. Ja sāk rēķināt ar nolaistiem sēdekļiem, tad var nonākt arī līdz izskrūvēšanai utt.
Piem sporta ekipējumu ir svarīgi turēt ar nenolaistiem sēdekļiem - gan auto funkcionalitātes, gan drošības apsvērumu dēļ( aizmugurē zem vāka iepakots arī gana dārgs sporta ekipējums ir zagļu neiekārojams, jo neredzams).
Attiecīgi šajā sadaļā Hyndai viennozīmīgi ir uzvarētājs
Tev taisnība - vācu pircējam (kā mēs zinām, Hyundai tēmē vispirms uz turieni) tas patiešām ir viens no svarīgākajiem faktoriem izvēloties automobili
Vispār jau raksts bija tēmēts par bagāžnieka ietilpību. Tātad neatkarīgi kur tas tēmēts, apsprižamais jautājums ir bagāžnieka ietilpība. Dizains, funkcionalitāte, ponti, izturība (kas šiem laikam ar nav slikta) tiks apspriests citā rakstā.
nu bet loģiski - mašīna tak vēl nav pat atrādīta izstādē, tā kā testi, izturība un viss cits vēl tikai priekšā