Korejiešu universāla jaunā paaudze vēl ietilpīgāka par "Škoda Octavia" (+ foto) 13

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 22.februāris 2017 11:18

"Hyundai i30" jaunās paaudzes universāls izrādījies vēl ietilpīgāks par sava segmenta līderi – čehu "Škoda Octavia" universālu.

Ražotāja dati liecina, ka "Hyundai i30" bagāžas nodalījuma tilpums ir 602 litri, ka sir par 14 litriem vairāk nekā "Škoda Octavia". Tiesa, čehi atspēlējas tad, kad tiek nolaistas aizmugures sēdekļa atzveltnes – šādā gadījumā i30 ietilpība ir 1650 litri, ka sir par 68 litriem mazāk nekā Octavia.

"Hyundai" universāla garums/platums un augstums ir attiecīgi 4585/1795 un 1465 mm, bet riteņu bāze – 2650 mm. tādejādi universāls izrādījies par 245 mm garāks un 10 mm augstāks nekā i30 hečbeka jaunākās paaudzes modelis. Platums un riteņu bāze abiem modeļiem vienāda.

Motoru klāstā būs divi benzīna un viens dīzeļa agregāts. Pirmos pārstāv divi turbo motori ar 1,0 un 1,4 litru tilpumu un 120 un 140 Zs jaudu, savukārt vienīgajam dīzeļdzinējam ir 1,6 litru darba tilpums un 110 Zs jauda.

Universālam būs pieejama multimediju sistēma ar 8 collu ekrānu, navigāciju un Apple CarPlay/Android Auto atbalstu, atpakaļskata kamera, diožu lukturi, automātiskās tālās gaismas, adaptīvā kruīzkontrole, aklās zonas kontrole, vadītāja noguruma kontrole.

"Hyundai i30" universāla pirmizrāde plānota marta sākumā, kad durvis vērs šā gada Ženēvas Starptautiskā autoizstāde.

 

 

 

 
Visi komentāri
 
es 22.februāris 2017 12:01
2 2 Atbildēt

Šiem auto ietilpība ir svarīga ar nenolaistiem sēdekļiem. Ja sāk rēķināt ar nolaistiem sēdekļiem, tad var nonākt arī līdz izskrūvēšanai utt.

Piem sporta ekipējumu ir svarīgi turēt ar nenolaistiem sēdekļiem - gan auto funkcionalitātes, gan drošības apsvērumu dēļ( aizmugurē zem vāka iepakots arī gana dārgs sporta ekipējums ir zagļu neiekārojams, jo neredzams).

Attiecīgi šajā sadaļā Hyndai viennozīmīgi ir uzvarētājs

12.04 22.februāris 2017 12:03
2 0 Atbildēt

Tev taisnība - vācu pircējam (kā mēs zinām, Hyundai tēmē vispirms uz turieni) tas patiešām ir viens no svarīgākajiem faktoriem izvēloties automobili

es 22.februāris 2017 12:23
1 0 Atbildēt

Vispār jau raksts bija tēmēts par bagāžnieka ietilpību. Tātad neatkarīgi kur tas tēmēts, apsprižamais jautājums ir bagāžnieka ietilpība. Dizains, funkcionalitāte, ponti, izturība (kas šiem laikam ar nav slikta) tiks apspriests citā rakstā.

12.30 22.februāris 2017 12:29
0 0 Atbildēt

nu bet loģiski - mašīna tak vēl nav pat atrādīta izstādē, tā kā testi, izturība un viss cits vēl tikai priekšā

es 22.februāris 2017 12:01
3 4 Atbildēt

Bet nu neglīts gan šausmīgi

GB12 22.februāris 2017 12:40
1 0 Atbildēt

Kā parasti, 4 bildes no kreisā sāna, bet salona nav.

iAutolv 22.februāris 2017 12:44
0 0 Atbildēt

Līdz Ženēvas izstādei 2 nedēļas

inside 22.februāris 2017 12:59
0 0 Atbildēt
i 22.februāris 2017 13:02
1 1 Atbildēt

nu nezinu par izturību tieši šaubos, pēc nieka 300tūkst. pat īsti nav vairs ko tur remontēt

es 22.februāris 2017 14:28
2 2 Atbildēt

nez. Tauta par Hyndai/Kia jauno paaudzi ir diezgan priecīgi. Nav gan ziņu par 000 km, bet 5 gadus gan ir laimīgi bez īpašām problēmām nobraukājuši. .... atšķirībā no VAG grupas produktu laimīgajiem īpašniekiem :)

ak 22.februāris 2017 16:04
2 2 Atbildēt

Man šis auto patīk! Kā saka VWfans, baudāms, iekšpuse skaista. Sāku saprast, kāpēc pamazām konkurē ārā vāciešus.

i 23.februāris 2017 7:44
0 0 Atbildēt

wag. grupas mašīnas lielais vairums nāk iekšā piemums 10-15 gadus veci ar 300 plus tukst nobraukumu. nu redzēs cik tauta būs priecīgi kad viņiem nebūs tikai 5 gadi ,bet tie paši 10-15gadi, visticamāk,ka lielākā daļa būs pārkausēti naglās bet diemžēl mūsuvalstī ekonomiskā situācija tāda,ka pieprasītākais ir tiesi 10 -15 gadu vecu auto segments. Domāju ,ka wag grupas īpašnieki ir arī laimīgi par savu auto ,kaut vai salīdzinot ar rakstā pieminēto octaviju, esmu braucis gan vienu un otru. Vadāmības un salona kvalitātes ziņā i30 ir ļoti daudz ,kur augt.

es 23.februāris 2017 10:32
0 0 Atbildēt

Visupirms tā grupa saucas VAG!

Otrkārt nav taisnība - tie VAG auto ir slikti izstrādāti (tehnoloģiskā attīstība tiek nodrošināta ar "papildināšanas", ne izstrādāšanas metodi) + lielākajai daļai ir milzīgi daudz bezjēdzīgu inovāciju, kas lietotājam ir sajūtamas tikai cenu lapā un remonta tāmēs (piem Audi alumīnija viengabala priekšējā piekare) + bada sajūta šiem ir likusi detaļām ieviest marginālus programmētos nolietojumus (nu kaut vai tā pati Audi piekare). Attiecīgi regulāri servisa apmeklējumi lielākajai daļai VAG īpašniekiem sākas jau pirmajā gadā. Attiecībā us Hyundai koncerna lolojumiem, personīgi zinu vienu čali, kas 5 gadu laikā ar 2 KIA ne reizi nav bijis servisā nedilstošo daļu sakarā.

Es saprotu, ka VAG nespēj uzražot lēti, tāpēc ražo sarežģīt. Par katru cenu. Nu un vācu inženierēšanas tradīcijas neļauj izmest vecu agregātu. To jāuzlabo, ne jāizmet. Un tur arī viss sākas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 14

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti