Ženēva 2017 - Volkswagen iepazīstina ar ilgi gaidīto premium klases modeli Arteon (+ foto) 17

 

Foto: Publicitātes attēls

7.marts 2017 6:01

Volkswagen paplašina savu modeļu klāstu, prezentējot Ženēvas Starptautiskajā autoizstādē pilnīgi jaunu avangarda gran turismo modeli Arteon.

Volkswagen Dizaina nodaļas vadītājs Klauss Bišofs [Klaus Bischoff] uzsver: “Arteon piemīt gan klasiskas sporta automašīnas dizaina elementi, gan fāstbeka elegance un ietilpība. Avangarda biznesa klases gran turismo uzrunās kā sirdis, tā prātus.”

Piecvietīgā Arteon sportiskās līnijas atspoguļo īpaši funkcionālo konceptu. Tā salons nelīdzinās klasiskajiem saloniem, jo gran turismo vēl ietilpīgāku padara – 2841mm riteņu garenbāze, kupejai līdzīgais fāstbeka dizains un lielais aizmugures bagāžnieks (no 563 līdz pat 1557 litriem). Arteon ir 1871 mm plats un 1427 mm augsts. Šādas izmēru attiecības tā proporcijām piešķir patiesu dinamiku.

Viens no jaunā modeļa svarīgākajiem dizaina elementiem ir tā priekšpuse. Šī automašīna ir īpaša ar to, ka tās motora pārsegs sniedzas tālu uz priekšu, kā arī daļēji pāri abiem spārniem un radiatora režģim, kas izkārtots visā automašīnas platumā. LED priekšējie lukturi un dienas braukšanas gaismas (iekļautas standarta aprīkojumā) harmoniski apvienojas ar radiatora režģa un motora pārsega hromētajiem šķērsstieņiem.

Tehniskā ziņā jaunais Volkswagen modelis pārsteidz ar sešiem ļoti spēcīgiem turbokompresoru dzinējiem (TSI un TDI) ar jaudu no *110 kW/150 ZS līdz 1206 kW/280 ZS, priekšpiedziņu vai pilnpiedziņu, kā arī digitalizētiem ekrāniem un vadības ierīcēm. Tas ir aprīkots arī ar interaktīvo informācijas ekrānu, atlokāmo ekrānu un jauno, ar žestiem vadāmo Discover Pro informācijas un izklaides sistēmu 9,2 collu stikla ekrānā.

Arteon novatoriskās autovadītāja palīdzības un ērtības sistēmas pilnībā atbilst avangarda koncepcijai. Adaptīvās kruīza kontroles (ACC) sistēma tagad ņem vērā arī tādus datus kā braukšanas ātruma ierobežojumus un maršruta informāciju, automātiski koriģējot braukšanas ātrumu. Navigācijas sistēmas GPS un ceļa informācija nodrošina, ka jaunās un dinamiskās līkumu gaismas ar prognozējošo staru kontroli paredz līkuma tuvošanos un izgaismo to pirms autovadītājs ir iebraucis līkumā. Otrās paaudzes ārkārtas palīdzības sistēma Emergency Assist sniedz pastiprinātu drošību – gadījumā, ja autovadītājs ārkārtas iemeslu dēļ nespēj turpināt vadīt automašīnu, sistēma ne tikai samazina ātrumu līdz pilnīgai apstāšanai, bet arī novirza to labajā joslā, lai netraucētu aizmugurē esošajām automašīnām.

Neskatoties uz savu progresīvo koncepciju, modelis Arteon būs pieejams par pievilcīgu cenu. Augstas kvalitātes pamatkomplektācija gran turismo versijā būs papildināma ar divām ekskluzīvām aprīkojuma līnijām – Elegance un R-Line. Arteon Elegance konfigurācijas pamatā ir premium klases aprīkojums un izsmalcināti dizaina elementi. Savukārt Arteon R-Line konfigurācija pārvērš Arteon par īsti sportisku auto.

Volkswagen modeļu klāstā Arteon ierindojas virs Passat. Jaunais Volkswagen gran turismo tiks ražots Vācijas rūpnīcā, kas atrodas Emdenē. Automašīnas Baltijas tirgū būs pieejamas jau 2017. gada vasarā.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 6.marts 2017 20:52
0 0 Atbildēt

Ar phaetona izgāšanos nepietika?

Ja vw grib prēmium modeli, tad vajag radīt prēmiuma zīmolu.

Kā toyotai - lexus, hondai - acura....

20.50 6.marts 2017 20:54
0 0 Atbildēt

Neraudi draugs - Ķīnā aizies uz urrā, tam viņš arī taisīts

viencexperc 7.marts 2017 9:44
0 0 Atbildēt

Priekš Ķīnas?

www.google.lv/amp/s/www.for...for-china/amp/

Lūk Ķīnas VW.

Pats dārgākais ir Volkswagen Phideon, kurš maksā no 48 000 usd. Tas ir pa vidu starp faetonu un passatu.

Bet pats lētākais ir jetta par 8520 $.

Kā redzams, ka visi ir lētāki nekā Eiropā.

Ja jau viņi netirgoja faetonu, tad neticu, ka tirgos šo.

Drīzākais, ka tas ir priekš ASV tirgus. Jo amerikāņi nemīl šos nabagu VW. Dārgo varētu vēl cerēt pārdot, bet diezin vai.

Ja jau faetonu 10+ gadu laikā pārdeva mazāk kā bmw x5 viena gada laikā, neticu, ka savajadzēs kādam šo prēmium tautas klasi.

Drīzāk priekš krieviem. Tiem pēc ladām un ņivām iesēsties vācu prēmiumā ir goda lieta. Vēl var uzlikt uzrakstu -" na berlin".

rt 7.marts 2017 8:28
0 0 Atbildēt

Neraudi 1:43 kategorijā tā cenas starpība nebūs tik liela. Sanāks tev dārgais premium.

Es 7.marts 2017 10:58
0 1 Atbildēt

Nu tak vw gupai tak pieder audi un es ari neredzu jegu radit audi a7 ar vw zimi.

Un vw cenas nu piedodiet jau ir audi limeni tadel es vel aizvien nevaru saprast kurs un kadel vel izvelas vw

viencexperc 7.marts 2017 14:05
1 0 Atbildēt

škodu īpašnieki

gunbox 7.marts 2017 16:35
0 0 Atbildēt

Vai nu bomzis Audi, vai sakomplektēts VW. Es laikam tomēr pēc izbraukšanas ar A6 par Passat šajā VS.

Nortel 8.marts 2017 8:29
0 0 Atbildēt

Es par Škodu Passat cenā.

Rallists 7.marts 2017 9:16
4 1 Atbildēt

No priekšas atsit jaunos reno, priekšējais panelis un stūre diži neatšķiras no golfa pa 15k.

Ja šis ir paredzēts kā aizstājējs CC tad OK, ja tēmēts augstāk tad garām.

gunbox 7.marts 2017 9:45
2 1 Atbildēt

Sakiet ko gribat, bet manuprāt šis ir pirmais VW auto, kurš izskatās arī pēc auto, nevis tikai pārvietošanās līdzekļa. Attiecīgi viens ļoti liels mīnuss, dēļ kā šis auto nokrīt vecā CC līmenī, kā arī kāpēc cenai jābūt tik pat zemai, cik bija CC -> parasta pasāta salons. Lēts un primitīvs. Bet ārēji atgādina citus auto, jo dēļ 2 gadu marinēšanas (?) citi ir nozaguši dizaina idejas. Varēja vismaz stūri sportiskāku uzlikt.

BB 7.marts 2017 9:51
0 0 Atbildēt

jā, varēja kaut ko no Bugatti ielikt, ja reiz abi vienā koncernā apvienoti

janka 7.marts 2017 10:39
1 0 Atbildēt

Arteon ir 1871 mm plats un 1427 mm garš

Eu, džeki, tak neblamējaties tā - šitādi sūdi jau pirms publicēšanas acīs lec, ja ir pabeigta vismaz piektā klase...

iAutolv 7.marts 2017 11:06
0 0 Atbildēt

paldies, vismaz viens cilvēks, kas pievērš uzmanību niansēm - būs Volkswagen pi-āristiem iezagusies kļūdiņa - tūliņ salabosim

iAutolv 7.marts 2017 11:11
1 0 Atbildēt

vācieši raksta, ka cena varētu būt ap 33 000 eiro

650 7.marts 2017 11:39
3 0 Atbildēt

Tur tak tā arī teikts, ka tas esot CC "pēctecis". Pa 33k būs bāzes variants- pliks rāmis bez sēdekļiem un bez vadītāja durvīm.

Ingo 7.marts 2017 21:37
0 0 Atbildēt

Es jau sen lasu šos jaukos komentārus, mums Latvijā ir tik daudz Izsmalcinātu auto dizaineru ka bail bija izteikt savu pliekano viedokli!

andris 10.marts 2017 21:49
0 0 Atbildēt

CC ir viens no veiksmigakajaiem un skaistakajiem vw,ari pectecis Arteon saglaba visas cc ipasibas ,bet protams inovativi bagatak aprikots

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijā autobuss ar pasažieriem iegāžas upē; ir bojāgājušie (+ VIDEO) 7

Sanktpēterburgā nezināmu iemeslu dēļ pasažieru autobuss nobraucis no ceļa un iegāzies Moikas upē. Lasīt vairāk

 

Lietuvas muitnieki novērš divu "Tesla Cybertruck" izvešanu uz Baltkrieviju 8

Lietuvas muitnieki aizturējuši divus automobiļus "Tesla Cybertruck", jo ir aizdomas, ka šos pikapus ar elektrodzinēju bija paredzēts kontrabandas ceļā caur Baltkrieviju ievest Krievijā, tādējādi pārkāpjot Eiropas Savienības (ES) sankcijas. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG piedāvā 449 Zs jaudīgu kabrioletu (+ FOTO)

Mercedes-AMG pieteicis CLE 53 4-Matic+ kabrioletu, kas tirgū tiks laists 2024.gada otrajā pusē. Lasīt vairāk

 

Kā baltkrievu tālbraucējs Polijā 350 eiro sodu nopelnīja (+ VIDEO) 21

Baltkrievu "fūres" vadītājs, kurš krustojumā un uz gājēju pārejas apsteidz netrafarētu policijas automašīnu, tiek apturēts un saņem sodu PLN 1500 (350 EUR) apmērā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti