Volkswagen paplašina savu modeļu klāstu, prezentējot Ženēvas Starptautiskajā autoizstādē pilnīgi jaunu avangarda gran turismo modeli Arteon.
Volkswagen Dizaina nodaļas vadītājs Klauss Bišofs [Klaus Bischoff] uzsver: “Arteon piemīt gan klasiskas sporta automašīnas dizaina elementi, gan fāstbeka elegance un ietilpība. Avangarda biznesa klases gran turismo uzrunās kā sirdis, tā prātus.”
Piecvietīgā Arteon sportiskās līnijas atspoguļo īpaši funkcionālo konceptu. Tā salons nelīdzinās klasiskajiem saloniem, jo gran turismo vēl ietilpīgāku padara – 2841mm riteņu garenbāze, kupejai līdzīgais fāstbeka dizains un lielais aizmugures bagāžnieks (no 563 līdz pat 1557 litriem). Arteon ir 1871 mm plats un 1427 mm augsts. Šādas izmēru attiecības tā proporcijām piešķir patiesu dinamiku.
Viens no jaunā modeļa svarīgākajiem dizaina elementiem ir tā priekšpuse. Šī automašīna ir īpaša ar to, ka tās motora pārsegs sniedzas tālu uz priekšu, kā arī daļēji pāri abiem spārniem un radiatora režģim, kas izkārtots visā automašīnas platumā. LED priekšējie lukturi un dienas braukšanas gaismas (iekļautas standarta aprīkojumā) harmoniski apvienojas ar radiatora režģa un motora pārsega hromētajiem šķērsstieņiem.
Tehniskā ziņā jaunais Volkswagen modelis pārsteidz ar sešiem ļoti spēcīgiem turbokompresoru dzinējiem (TSI un TDI) ar jaudu no *110 kW/150 ZS līdz 1206 kW/280 ZS, priekšpiedziņu vai pilnpiedziņu, kā arī digitalizētiem ekrāniem un vadības ierīcēm. Tas ir aprīkots arī ar interaktīvo informācijas ekrānu, atlokāmo ekrānu un jauno, ar žestiem vadāmo Discover Pro informācijas un izklaides sistēmu 9,2 collu stikla ekrānā.
Arteon novatoriskās autovadītāja palīdzības un ērtības sistēmas pilnībā atbilst avangarda koncepcijai. Adaptīvās kruīza kontroles (ACC) sistēma tagad ņem vērā arī tādus datus kā braukšanas ātruma ierobežojumus un maršruta informāciju, automātiski koriģējot braukšanas ātrumu. Navigācijas sistēmas GPS un ceļa informācija nodrošina, ka jaunās un dinamiskās līkumu gaismas ar prognozējošo staru kontroli paredz līkuma tuvošanos un izgaismo to pirms autovadītājs ir iebraucis līkumā. Otrās paaudzes ārkārtas palīdzības sistēma Emergency Assist sniedz pastiprinātu drošību – gadījumā, ja autovadītājs ārkārtas iemeslu dēļ nespēj turpināt vadīt automašīnu, sistēma ne tikai samazina ātrumu līdz pilnīgai apstāšanai, bet arī novirza to labajā joslā, lai netraucētu aizmugurē esošajām automašīnām.
Neskatoties uz savu progresīvo koncepciju, modelis Arteon būs pieejams par pievilcīgu cenu. Augstas kvalitātes pamatkomplektācija gran turismo versijā būs papildināma ar divām ekskluzīvām aprīkojuma līnijām – Elegance un R-Line. Arteon Elegance konfigurācijas pamatā ir premium klases aprīkojums un izsmalcināti dizaina elementi. Savukārt Arteon R-Line konfigurācija pārvērš Arteon par īsti sportisku auto.
Volkswagen modeļu klāstā Arteon ierindojas virs Passat. Jaunais Volkswagen gran turismo tiks ražots Vācijas rūpnīcā, kas atrodas Emdenē. Automašīnas Baltijas tirgū būs pieejamas jau 2017. gada vasarā.
Ar phaetona izgāšanos nepietika?
Ja vw grib prēmium modeli, tad vajag radīt prēmiuma zīmolu.
Kā toyotai - lexus, hondai - acura....
Neraudi draugs - Ķīnā aizies uz urrā, tam viņš arī taisīts
Priekš Ķīnas?
www.google.lv/amp/s/www.for...for-china/amp/
Lūk Ķīnas VW.
Pats dārgākais ir Volkswagen Phideon, kurš maksā no 48 000 usd. Tas ir pa vidu starp faetonu un passatu.
Bet pats lētākais ir jetta par 8520 $.
Kā redzams, ka visi ir lētāki nekā Eiropā.
Ja jau viņi netirgoja faetonu, tad neticu, ka tirgos šo.
Drīzākais, ka tas ir priekš ASV tirgus. Jo amerikāņi nemīl šos nabagu VW. Dārgo varētu vēl cerēt pārdot, bet diezin vai.
Ja jau faetonu 10+ gadu laikā pārdeva mazāk kā bmw x5 viena gada laikā, neticu, ka savajadzēs kādam šo prēmium tautas klasi.
Drīzāk priekš krieviem. Tiem pēc ladām un ņivām iesēsties vācu prēmiumā ir goda lieta. Vēl var uzlikt uzrakstu -" na berlin".
Neraudi 1:43 kategorijā tā cenas starpība nebūs tik liela. Sanāks tev dārgais premium.
Nu tak vw gupai tak pieder audi un es ari neredzu jegu radit audi a7 ar vw zimi.
Un vw cenas nu piedodiet jau ir audi limeni tadel es vel aizvien nevaru saprast kurs un kadel vel izvelas vw
škodu īpašnieki
Vai nu bomzis Audi, vai sakomplektēts VW. Es laikam tomēr pēc izbraukšanas ar A6 par Passat šajā VS.
Es par Škodu Passat cenā.