Atklāts Beidžingā, Ķīnā 2016. gada aprīlī un jau atrodas pārdošanā Austrālijā, Turcijā, Āzijā, Persjas līča reģionā un vairākās Dienvidamerikas valstīs, jaunais (New) Koleos parādīsies Eiropā 2017. gada jūnijā. Tas apvieno spēcīgo SUV stilu ar liela salona komfortu un izsmalcinātību.
Eiropā sākot ar otro aprīkojuma līmeni, tam būs daļēja auduma, daļēja ādas apdare, alumīnija jumta restes, Renault bezroku (hands-free) vadības karte, kā arī priekšējie un aizmugurējie parkošanās sensori.
Tas ir aprīkots ar zīmola R-LINK 2 multimediju sistēmu un septiņcollīgu skārienjutīgu ekrānu, Eiropas karti, Bluetooth savienojumu, digitālo radio un ar savienotajiem pakalpojumiem, kurus piedāvā Apple CarPlay un Android Auto.
Sākot ar trešo aprīkojuma līmeni, jaunais Koleos sporto ar 18 collu vieglmetāla diskiem, Pure Vision LED lukturiem, Riviera ādas salona apdari (krāsu izvēle- titāna melnā, platīna pelēkā vai sjennas brūnā), un atmosfērisku interjera apgaismojumu. Tam ir arī atpakaļvērstā kamera un R-LINK 2, kopā ar saistītajiem savienojamības pakalpojumiem un 8.7-collu skārienjutīgu ekrānu.
Lielākajā daļā Eiropas tirgu jaunais Koleos jau tiek piedāvāts ar INITIALE PARIS apdari. Šis modelis pieejams ekskluzīvā ametista melnā (Améthyste Black) metāliskā krāsojumā (papildinot astoņas citas krāsas, kas pieejamas modelim), ar ekskluzīviem 19-collu diskiem, kuru apstrādē izmantoti dimanta asmeņi, un pilnu Nappa ādas apdari melnā vai pelēkos toņos.
Jaunais Koleos INITIALE PARIS ietver visaptverošu svītu ar braukšanas palīgrīkiem, tostarp Renault bezroku ērtās parkošanās asistentu (Easy Park Assist), kā arī supermoderno BOSE® skaņu sistēmu ar 12 augstas kvalitātes skaļruņiem.
Jaunais Koleos ļauj izvēlēties starp četriem dažādiem motoriem: Energy dCi 130 4x2 (ar sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu), Energy dCi 175 4x4 (sešu ātrumu manuālā pārnesumkārba), Energy dCi 175 (4x2 X-Tronic pārnesumkārba) un Energy dCi 175 (4x4 X-Tronic pārnesumkārba).
Laikam Eiropas autotirgus priekš Renault nav tas nozīmīgākais, ja jaunu modeli šeit sāk tirgot vairāk kā gadu vēlāk kā Āzijas tirgū! Jeb tas nav konkurētspējīgs ar citu ražotāju produktiem.
Es tev pateikšu vēl vairāk - arī vw ķīnā pārdeva vairāk auto, nekā Eiropā.