Jaunā Nissan Micra – pēc individuāliem mērījumiem izgatavots hečbeks 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Nissan Newsroom Baltia | 13.marts 2017 10:40

Izveidojot jaunās Nissan Micra testēšanas komandu, kura ietvēra cilvēkus ar visdažādākajām ķermeņa uzbūvēm, tika apkopoti 200 Nissan darbinieku ķermeņu mērījumi.

Eiropas iedzīvotāji kļūst garāki – Nīderlandes un Skandināvijas valstu iedzīvotāji šobrīd oficiāli ir atzīti par vieniem no garākajiem pasaulē. Mūsdienās vidējais vīrietis Dānijā ir 182,5 cm jeb tieši sešas pēdas garš. Taču cilvēki ir atšķirīgi, jo, piemēram, Grieķijā vidējā sieviete ir tikai 160 cm gara.

Šīs atšķirības Nissan inženieriem radīja aizraujošu izaicinājumu attiecībā uz jaunās Micra izstrādi. Viņiem bija ne tikai jārada automobiļa salons, kas autovadītājiem un pasažieriem sniegtu nepārspējamu komforta līmeni neatkarīgi no viņu garuma, bet arī jāspēj tas īstenot hečbekā, kura ārējais garums ir tikai 3 999 mm.

Nissan European Technical Centre (NTCE), kas atrodas Krenfīldā, Apvienotajā Karalistē, komanda bija gatava šim uzdevumam. Jaunajai Micra ir šajā automobiļu segmentā lielākā vieta automobiļa salonā priekšējos sēdekļos sēdošajiem, ko daļēji nodrošina inovatīvā individuālās izgatavošanas pieeja.

Lī Grigs (Lee Griggs), NTCE vecākais ergonomiskās projektēšanas inženieris, skaidroja: “Ideja ir pavisam vienkārša. Mēs izvēlējāmies kolēģus no NTCE ar visdažādāko ķermeņa uzbūvi un katram no viņiem noņēmām 40 dažādus mērus, fiksējot pilnīgi visu: gan garumu, gan acu augstumu sēdus stāvoklī, gan roku un kāju garumu.”

Lī piebilda: “Tas nozīmē, ka mums vienmēr viegli sasniedzami bija apmēram 200 īsti cilvēki, kurus varējām ļoti ātri izsaukt, lai pārbaudītu savas jaunākās idejas vai izmaiņas. Protams, mums ir iekšējie standarti, kas jāievēro darbā, taču atsauksmes no īstiem cilvēkiem ir tikpat svarīgas.”

Tā kā visgarākais NTCE darbinieks ir 2 metrus garš, savukārt visīsākais – 152 cm garš, šis ievērojamais atšķirību diapazons ļāva iegūt noderīgu informāciju Nissan Micra plašā salona izveidei.

Lī turpināja: “Micra ir šajā automobiļu segmentā lielākais attālums sēdekļa bīdīšanai uz priekšpusi/aizmuguri, un tās standarta aprīkojumā ietilpst pavelkami/noliecami regulējama stūre, kas ļauj ikvienam autovadītājam ērti iekārtoties automobilī.”

Jau pašā automobiļa izstrādes procesa sākumā tādi aspekti kā šajā automobiļu segmentā labākais komforts un sēdvietu pielāgošanas iespējas gan gariem, gan īsiem autovadītājiem tika identificēti kā vieni no būtiskākajiem aspektiem, lai nodrošinātu, ka jaunās Micra salons būs pievilcīgs tiem lielāku automobiļu īpašniekiem, kuri vēlas iegādāties mazāku automobili.

Tāpat šie autovadītāji noteikti vēlas iegūt izcilu dizainu un no kvalitatīviem materiāliem veidotu automobiļa salonu. Tādēļ, kamēr Lī komanda rūpīgi pētīja dažādas cilvēku mugurkaula formas un ķermeņa daļu garumus, Nissan dizaineri strādāja pie patiešām pievilcīga automobiļa interjera izveides.

Viņu darba rezultāts ir iespaidīgā “planējoša spārna” mērinstrumentu paneļa forma, kurā iebūvēts skārienjutīgs informācijas un izklaides sistēmas ekrāns, kas ir pieejams visu aprīkojuma līmeņu, izņemot pamata – Visia City un Visia aprīkojuma līmeņu, standarta aprīkojumā. Tāpat visu aprīkojuma līmeņu standarta aprīkojumā ir pieejams mērinstrumentu panelis ar mīkstu materiālu apdari divos toņos, kā arī ir pieejamas iespaidīgas automobiļa salona personalizēšanas iespējas dažādās krāsās.

Jaunās Micra ergonomiskais dizains palīdz uzlabot arī rādītājus drošības ziņā. Piemēram, izstrādes laikā izmantojot vismodernākās augstas izšķirtspējas kameras un acu izsekošanas tehnoloģiju, NTCE inženieri spēja rūpīgi izanalizēt, uz kurām automobiļa mērinstrumentu paneļa daļām un mērinstrumentiem autovadītāji skatās visvairāk, kā arī – cik ilgi autovadītāji to dara.

Automobiļa izstrādes laikā šie dati palīdzēja radīt automobiļa salona dizaina gala versiju. Standartizēšana attiecībā pret konkurentiem norāda uz Nissan pārliecību par to, ka jaunajai Nissan Micra ir “B” segmenta hečbeku vidū mazākais laikposms, kuru autovadītājs pavada novēršot skatienu no ceļa.

Jaunā Nissan Micra, kurā ir pieejamas jaunākās un modernākās drošības tehnoloģijas, ir viens no drošākajiem mazajiem automobiļiem uz ceļa. Jaunajā Micra ir pieejamas tādas modernas drošības tehnoloģijas kā, piemēram, inteliģentā nejaušas braukšanas joslas maiņas novēršanas palīgsistēma, kas viegli palīdz ievirzīt automobili atpakaļ savā braukšanas joslā, ja autovadītājs no tās ir nejauši izbraucis, un inteliģentā ārkārtas bremzēšanas sistēma ar gājēju atpazīšanas funkciju.

Jaunā Nissan Micra nonāks pārdošanā Baltijas valstīs jau šī gada maijā.

 
Visi komentāri
 
seller 13.marts 2017 20:40
0 0 Atbildēt

nu nez, visai līdzīgs jau tomēr tam Renault Clio liekas, tāpat, kā Kadjar - X-Trail utt

viencexperc 14.marts 2017 9:58
2 1 Atbildēt

Nu un ko tad šie pamuļķi tur izmērīja?

Kā tas 2 metrus garais cilvēks iesēdīsies aizmugurē kaut vai aiz tās 1.5 metrus garās resnītes?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti