"Ford" izdomājis, kā atvieglot pieteikšanos TA 5

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 14.marts 2017 11:14

"Ford" sadarbībā ar "Panasonic" Ziemeļamerikas nodaļu izstrādājis terminālu "SmartService Kiosk", kas paredzēts, lai atvieglotu pieteikšanos tehniskās apskates (TA) procesam.

"SmartService Kiosk" strādā diennakts režīmā, ļaujot klientam sev izdevīgā laikā pieteikties TA, atstāt un saņemt savas vai nomas automašīnas atslēgas, izvēlēties atbilstošus pakalpojumu veidus, kā arī norēķināties par tiem ar kredītkarti.

Pieteikšanās TA sākas ar to, ka klients ievada savu vārdu, adresi un telefona numuru ar "SmartService Kiosk" skārienjutīgā ekrāna palīdzību vai noskenē savas vadītāja apliecības svītru kodu. Pēc tam, kad ievadīta informācija arī par automobili, sistēma izveido slepeno PIN kodu atslēgu nodošanai. Īpašnieks var uzrādīt veicamos darbus teksta ziņojumā vai izvēlēties piedāvātos pakalpojumus no iepriekš sastādīta saraksta, lūdzot, piemēram, pārbaudīt motora vai piekares darbību, nomainīt eļļu, bremžu klučus vai pat vējstiklu, salabot kondicionieri utt.

Pēc automašīnas atslēgu nodošanas klientam tiek nosūtīta elektroniskā pasta vēstule ar QR koda apstiprinājumu, kas jānoskenē, kad mašīna būs gatava.  Lai saņemtu sava automobiļa atslēgas, klientam jānoskenē atsūtītais QR kods, jāievada PIN kods un jānomaksā rēķins par izpildītajiem pakalpojumiem.

SmartService Kiosk terminālu testi sākās 2017.gada janvārī "Ford" kompānijas "Lafontaine" dīleru centrā Mičiganas štatā. Testa režīmā jaunā sistēma darbosies 90 dienas, bet lēmums par pakalpojuma turpināšanu tiks pieņemts pēc rezultātu izvērtēšanas. 

 
Visi komentāri
 
rt 14.marts 2017 11:20
1 0 Atbildēt

Fordam šis varētu būt ļoti aktuāli, pat aktuālāk kā Opelim. Jo Fordu izgudroja kāpēc...?

Ja kas, tas nav TA pakalpojuma automāts, tulkojiet ar prātu...

iAutolv 14.marts 2017 11:28
0 0 Atbildēt

Vairāk var lasīt šeit:

Ford Motor : Available 24/7, New Smart Service Kiosk from Ford, Panasonic Saves Customers Time by Automating Vehicle Service Process

rt 14.marts 2017 11:30
0 0 Atbildēt
rt 14.marts 2017 11:34
0 0 Atbildēt
11.50 14.marts 2017 11:56
0 0 Atbildēt

izskatās, ka apmaldījies trīs priedēs un apjuki pavisam - ir jau labi - manuprāt, ir skaidrs, kam pakalpojums paredzēts, iztulkots "ir ar prātu", bet kā to valodnieki nosauks katrā valstī, redzēs tad, ja tas kļūs aktuāli arī citur ne tikai ASV

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Audi RS6 Avant + Lauris Aleksejevs = supergards burgers (+VIDEO)

Audi RS6 Avant ir īpašs "ģimenes" universālis. Četru litru motors ar divām turbīnām un 600 zirgspēku jaudu. Paātrinājums līdz 100 km/h pēc ražotāja datiem aizņem tikai 3,6 sekundes. Lasīt vairāk

 

Cēsīs nozog neaizslēgtu automašīnu ar aizdedzē atstātām atslēgām 4

Pagājušās nedēļas nogalē Cēsīs no kādas mājas pagalma tika nozagta neaizslēgta automašīna "VW Golf", kuras aizdedzē tika atstātas atslēgas, aģentūru LETA informēja Valsts policijas (VP) Vidzemes reģiona pārvaldes vecākā speciāliste Zane Vaskāne. Lasīt vairāk

 

Minirallijam “Karosta 2020” pieteikušās 130 ekipāžas

Sestdien, 26. septembrī, Liepājā un tās apkārtnē norisināsies Latvijas kausa izcīņas minirallijā ceturtais posms “Karosta 2020”, un sacensībām pieteikušās 130 ekipāžas no visas Latvijas. Lasīt vairāk

 

Latvijā 80% iedzīvotāju autoceļu uzturēšanu vasarā vērtē kā labu vai viduvēju 6

Latvijā 80% iedzīvotāju autoceļu uzturēšanu vasarā vērtē kā labu vai viduvēju, bet ziemā autoceļu uzturēšanu kā labu vai viduvēju vērtē 73% iedzīvotāju, liecina VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) veiktā aptauja, kurā analizēta iedzīvotāju informētība par Latvijas autoceļiem un to uzturēšanu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti