Februārī "AvtoVAZ" Eiropas tirgū realizējis 346 jaunus "Lada" automobiļus, kas ir par 43,6 procentiem vairāk nekā 2016.gada februārī.
Krievu mediji atzīmē, ka "Lada" spējusi apsteigt vairākus pazīstamus autoražotājus, piemēram, "Chevrolet", kas februārī pārdevis vien 140 automašīnas, fiksējot realizācijas kritumu 60% apmērā.
Vācijā nopērkamo "AvtoVAZ" modeļu klāstam no šā gada februāra pievienojās "Lada Vesta", kas eksportam tiek piegādāts versijā ar 1.6 litru 106 Zs benzīna dzinēju un piecu pakāpju manuālo vai automātisko pārnesumkārbu. Vācijas tirgū "Lada Vesta" bāzes versijā maksā 12 490 eiro.
A ko var gribēt, ja Chevrolet flagmanis Eiropā ir dārgā Chevrolet Ņiva!
Asv pirktākais ševrolē februārī bija silverado, pasaulē - malibu.
Bet no nabagu eiropas ševrolets aizgāja. Kopš 2004 gada iepludināja sūdus -no daewo. Pēc loģikas - braucat ar mēsliem - saņemiet!
Citi korejas sūdi - hjundai un kia taču aizgāja. Toreiz tie bija tādi paši kā daewo. Tik pat debili. Tagad nekā laba nav, bet tad bija tādi paši kā daewo.
Bet ševrolets noriskēja uzlikt tiem sūdiem savu emblēmu. Un viss. Lai gan daewo ķēra eiropā uz nebēdu, visi zinān, ka Eiropā mīl mazus sūdus, ševrolets iedragāja savu reputāciju. Pat uz camaro priekš Eiropas tirgus beidza likt ševrolet emblēmu, jo cilvēki redzēja daewo. Ar volt, cruse un orlando bija daudz maz veiksmīgi, bet
Sevišķi neveiksmīgi bija pēdējie modeļi - aveo un trax.
Tad ševrolets nolēma pamest eiropu un pārdot opeli.
Nemāk tāda kompānija ražot ekonomiskus sūdus. Tahoe, camaro, suburban, silverado, tā ir viena lieta, bet plastmasas bērnu mašīnas, nemāk.
Nu bet kam Eiropā ir vajadzīgas pagājušā gadsimta tehnoloģijas? Pat Ladas tagad ir modernākas par chevrolet. No Eiropas chevroletam nācās aiziet dēļ mazspējas, pamatīgas inženieru mazspējas... Labi ka opeli nenorāva līdzi mēslainē. Nu kam Eiropā ir vajadzīgi apkures katli uz riteņiem?
No Eiropas ševroletu aizvāca, lai tas nekonkurētu ar opeli. Aiziet ševroletam nācās no krievijas pēc krimnaša izraisītā pirktspējas krituma.