Jaunais "Insignia Country Tourer" bezceļu universāls aicina piedzīvojumos (+ foto) 5

 

Foto: Publicitātes attēls

Opel | 5.aprīlis 2017 10:10

Jaunie augstākā līmeņa Opel modeļi Insignia Grand Sport un Insignia Sports Tourer tikko nosvinēja savu pasaules pirmizrādi Ženēvā, bet sapņu duetam jau ir paredzēts kļūt par triumfējošo trio. Tāpat kā iepriekšējā paaudze, Insignia būs pieejama kā piedzīvojumu meklētājs ar visu riteņu piedziņu un bezceļa auto izskatu.

Tās nosaukums – jaunā Opel Insignia Country Tourer. Pasūtīšanai tā būs pieejama no jūnija, bet savu pirmizrādi svinēs Frankfurtes autoizstādē (IAA, no 14. līdz 24. septembrim), un drīz pēc tam tā nonāks pie dīleriem. Šis daudzcīņnieks ir ideāla izvēle ne tikai ziemas sportu un lauku faniem, bet arī ikvienam, kas novērtē ļoti individuālu tēlu.

Jaunā Opel Insignia Country Tourer pārsteidz ar tādām pašām labajām īpašībām, kā Grand Sport un Sports Tourer – pateicoties pilnīgi jaunajai konstrukcijai, tā ir plašāka un ievērojami vieglāka kā iepriekšējā versija. Kā patiesam flagmanim pienākas, tā arī ir pieejama ar plašu inovatīvo tehnoloģiju piedāvājumu. Turklāt, tā valdzina ar savu īpašo lauku stila šarmu: visapkārt esošais melnais aizsargapšuvums un sudraba priekšējā un aizmugures aizsargplāksne sniedz jaunpienācējam izturīga bezceļu auto izskatu. Klienti, kuri vēlas vēl individuālāku transportlīdzekli, var arī pielāgot to, pateicoties Opel Exclusive programmai, kas paredz neierobežotu krāsu izvēli.

Gatavs piedzīvojumiem: Vadošie dzinēji un šasiju tehnoloģijas

Plašais dzinēju piedāvājums – tostarp pavisam jaunais, augstākā līmeņa dīzeļdzinējs – nodrošina Opel Insignia Country Tourer veiktspēju. Turklāt, jaunpienācējs būs pieejams ar jauno astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un revolucionāro pilnpiedziņas tehnoloģiju. Divdesmit milimetru papildus klīrenss kopā ar inovatīvu pilnpiedziņu sistēmu ar dalītu vilkmes kontroli un jauno piecu līmeņu pašregulējošo aizmugures piekari rūpējas par vēlmi atstāt asfalta ceļu un sniedz Insignia Country Tourer visizsmalcinātāko sistēmu savā klasē. Tradicionālā aizmugures diferenciāla vietā, kas novada vienādu griezes momentu uz aizmugurējiem riteņiem, Opel Insignia Country Tourer lepojas ar diviem elektriski kontrolētiem vairāku disku sajūgiem, kas ļauj daudz individuālāku un precīzāku jaudas sadali katram ritenim – neatkarīgi no ceļa un laikapstākļiem. Lai novērstu nepietiekamas pagriežamības tendenci asākos līkumos pie lielāka ātruma, sistēma, atkarībā no paātrinājuma tendences un stūrēšanas kustībām, sūta lielāku griezes momentu ārējam aizmugures ritenim. Tas notiek sekundes daļā, bez jebkādas vadītāja iejaukšanās. Tas stabilizē transportlīdzekli. Turklāt, Insignia veic pagriezienus ar lielāku precizitāti, atbildot uz vadītāja spontānākām darbībām. Tas nodrošina neitrālu transportlīdzekļa uzvedību, padarot auto stabilāku un vadāmāku neatkarīgi no situācijas.

Vēl vairāk uzlabotā FlexRide šasija nodrošina pamatu optimālai, uz situāciju balstītai braukšanas uzvedībai. Tā pielāgo amortizatorus, stūres iekārtu, droseles reakciju un pārslēgšanās punktus (automātiskajai pārnesumkārbai) neatkarīgi vai pamatojoties uz vadītāja izvēlētajiem “Standard”, “Sport” vai “Tour” režīmiem. Jaunā centrālā “Braukšanas režīma vadības” programmatūra ir adaptīvās šasijas sirds un dvēsele. Tā nepārtraukti analizē sensoru un iestatījumu sniegto informāciju un atpazīst individuālo braukšanas stilu.

“Country Tourer ir lieliska izvēle visiem tiem, kuri vēlas apvienot modernākās savienojamības un palīdzības sistēmu ar jaunās Insignia plašumu, individuālo stilu un bezceļu īpašībām. Piedzīvojumu kārā izskata universālis ir ideāls auto visiem starp Insignia faniem esošajiem sportistiem, kuri vienlaikus mīl arī agresīvāku izskatu,” saka Opel pārdošanas un pēcpārdošanas nodaļas viceprezidents Pēters Kristians Kusperts (Peter Christian Küspert).

Robusta ārpuse, plašs salons: Insignia apvidus faniem

Jaunā Insignia Sports Tourer jau ir ļoti labā formā: tā ar savu sportisko, bet eleganto stilu un elpu aizraujošajām līnijām pārnes Opel dizaina filosofiju nākamajā līmenī. Pilnīgi jaunā vieglā svara konstrukcija ir viens no galvenajiem tās apņēmīgās un veiklās veiktspējas iemesliem. Country Tourer ir visas šīs īpašības un vēl vairāk. Tās izturība un individuālais šarms padara to par Insignia modeļu klāsta augstākā līmeņa variantu. Jau no paša izstrādes procesa sākuma dizaineri un inženieri strādāja pie trīs atsevišķiem Insignia variantiem.

Jaunās Insignia Country Tourer priekšpuse izskatās vēl mērķtiecīgāk nekā tās Sports Tourer radiniekam. Ievērojamā priekšējā reste un slaidie lukturi rada plašāku iespaidu garenvirzienā, savukārt sudraba krāsas aizsargplāksne vizuāli “pavelk” automašīnu uz leju, lai uzsvērtu stabilo stāju. Melnais aizsargapšuvums bamperu apakšā, ap riteņu arkām un visapkārt pa virsbūves apakšu, pastiprina robusto izskatu. Tāpat kā priekšpuse, arī aizmugure demonstrē drosmīgas nianses, piemēram, sudraba krāsas aizsargplāksne un dubultie izplūdes sistēmas izvadi, kas pastiprina zemāku un platāku iespaidu.

“Mēs vēlējāmies, lai mūsu jaunā Insignia Country Tourer būtu robusta visos aspektos, vienlaikus parādot Opel tipisko eleganto skulpturālās mākslas un vācu precizitātes filozofiju,” saka dizaina nodaļas viceprezidents Marks Adams (Mark Adams). “Tai ir īstena flagmaņa klātbūtne, kas apvienota ar izsmalcinātu sportisko formu, kuru papildina robustas bezceļu auto detaļas.”

Tiem, kas meklē patiesi unikālu Insignia, drīz būs pieejams neierobežots iespēju klāsts, pateicoties līdz ar Insignia Country Tourer uzsāktam Opel Exclusive konceptam. Papildus parastajām krāsām, pircēji var izvēlēties kādu no 15 papildus krāsām, kas pieejamas tikai Exclusive programmas klientiem. Tomēr, tas nav viss. Opel Exclusive eksperti, izmantojot paraugu vai attēlu, var atdarināt jebkuru vēlamo krāsu toni. Turklāt, pateicoties papildu riteņu dizainiem un ādas salona variantiem, Exclusive klienti var vēl vairāk personalizēt savus transportlīdzekļus.

Atbilstoši skarbā daudzcīņnieka raksturam, jaunā Insignia Country Tourer pirmām kārtām ir praktiska. Lai iekraušana būtu pēc iespējas vienkāršāka, bagāžas nodalījuma vāks ir atverams nepieskaroties automašīnai. Kombinācijā ar “Keyless Open & Start”, pietiek ar vienkāršu kājas kustību zem aizmugurējā bampera, lai atvērtu bagāžas nodalījuma vāku (transportlīdzekļa silueta projekcija uz zemes rāda pareizo zonu). Atkārtota kājas kustība zem bampera aizvērs bagāžas nodalījuma vāku. Lai bagāžas nodalījumu palielinātu līdz 1665 litriem, kas ir par 130 litriem vairāk kā iepriekšējai versijai, jaunās Insignia Country Tourer papildaprīkojumā ir pieejami 40/20/40 attiecībā nolokāmi aizmugures sēdekļi, kas sniedz vēl plašākas bagāžas nodalījuma konfigurācijas iespējas. Aizmugurējo sēdekļu rindu var nolocīt vienkārši nospiežot bagāžas nodalījumā esošo pogu. Standartā pieejamie jumta reliņi ne tikai uzsver piedzīvojumu meklētāja izskatu, bet arī palielina jaunās Insignia Country Tourer izmantošanas iespēju klāstu, ļaujot izturīgajam universālim uz jumta pārvadāt līdz 100 kilogramiem.

Turklāt, riteņu bāze ir pagarināta par 92 mm, kas dod daudz plašāku interjeru, īpaši aizmugurē sēdošajiem pasažieriem. Labsajūtas atmosfēru vēl vairāk pastiprina uz vadītāju orientētais panelis, AGR (Kampaņa par veselām mugurām) sertificētie premium ergonomiskie priekšējie sēdekļi un apsildāmi aizmugures malējie sēdekļi. Apsildāmais vējstikls un apsildāmā stūre nodrošina labu redzamību un siltas rokas aukstā laikā.

Nepārspējamas tehnoloģijas: droša, komfortabla, satriecoša savienojamība

Tāpat kā tās radinieki – Grand Sport un Sports Tourer, arī Insignia Country Tourer ir aprīkota ar daudzām modernākajām tehnoloģijām un palīdzības sistēmām, kas sniedz jaunu drošības un komforta līmeni. Viena no spožākajām tehnoloģijām visās šī vārda nozīmēs ir otrās paaudzes Opel inovatīvās un godalgotās adaptīvās IntelliLux LED® matricu gaismas. Tagad Opel LED® matricu gaismās katrā no slaidajiem lukturiem ir integrēti 16 LED segmenti, un tās nodrošina aktīvo līkumu apgaismojuma funkciju, bet LED prožektoru režīmā gaismas stars ir līdz 400 metriem. Papildus aprīkojums iekļauj projekcijas ekrānu, 360° apkārtnes skata kameru, adaptīvo kruīza kontroli (ACC) ar automātisko avārijas bremzēšanas funkciju, joslas saglabāšanas asistentu ar automatizētu stūrēšanas korekciju un aizmugurējās satiksmes distances brīdinājuma funkciju.

Jaunākā ar Apple CarPlay un Android Auto saderīgā IntelliLink sistēma nodrošina izcilu izklaidi un savienojamību. Viedtālrunis var tikt uzlādēts bez kabeļa, kamēr tas ir nemanāmi savienots ar informācijas un izklaides sistēmu. Protams, uz klāja ir arī revolucionārā savienojamības un pakalpojumu palīga sistēma Opel OnStar, kas piedāvā pakalpojumus sākot no automātiskās ziņošanas avārijas gadījumā līdz palīdzībai nozagta transportlīdzekļa gadījumā. Divi jaunpienācēji OnStar piedāvājumā ir rezervācijas pakalpojums[1] un autostāvvietas meklēšana[2]. Abi pakalpojumi tiek sniegti ar OnStar konsultantu palīdzību, kas var rezervēt viesnīcu un / vai meklēt piemērotu autostāvvietu.

 
Visi komentāri
 
Abavnieks 5.aprīlis 2017 20:53
5 0 Atbildēt

Tikai divas pirmās fotogrāfijas ir no jaunās Insignia! Bet priekš kam tie 18 vecā (jeb esošā) modeļa foto pielikti?

LMT 6.aprīlis 2017 15:39
1 4 Atbildēt

Pārējās bildēs jau rūsu sita cauri, tādas bildes tak neliks.

kasinsh79 7.aprīlis 2017 12:14
1 1 Atbildēt

Nu, ko - pamazām briestu jaunajai Insignia (viena opcija no divām) iegādei rudenī. Gaidām testa auto Rīgā :)

tdi 7.aprīlis 2017 13:35
1 0 Atbildēt

tiesām bezceļa auto?:), prieksh,kam bezcela auto tik zemi miglas lukturi, tos tachu pirmajaa bezcelaa ar visu bamperi iznicinaas:)

kasinsh79 7.aprīlis 2017 14:55
0 0 Atbildēt

Tas bezceļa auto piedāvājums laikam visiem ražotājiem uztverams tikai "uz papīra" :D Bezceļa variants ar R18 zemprofila riepām, mazliet augstāku klīrensu utt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti