Par 2017.gada Pasaules auto kļuvis Jaguar F-Pace 19

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 12.aprīlis 2017 19:07

Ņujorkas motoršova priekšvakarā noskaidroti 2017.gada labākie auto modeļi. Galveno titulu „Car of the Year 2017” ieguvis Jaguar F-Pace, kas ticis pie galvenās balvas arī labākā dizaina kategorijā.

Cīņā par galveno titulu britu krosovers pārspējis Audi Q5 un Volkswagen Tiguan, bet dizaina vērtējumā apsteidzis Mercedes-Benz S-Class kabrioletu un Toyota C-HR krosoveru.

Par labāko pilsētas automobili žūrija atzina elektrisko BMW i3, luksusa auto kategorijā uzvarēja Mercedes-Benz E-Class, kas žurnālistiem patika labāk par BMW 5-Series un Volvo S90/V90.

2017.gada labākais sporta auto ir Porsche 718 Boxster/Cayman, kas uzveica McLaren 570S un Audi R8 Spyder, bet videi draudzīgākā automobiļa balva tikusi Toyota Prius Prime.

Atgādināsim, ka pērn laurus plūca Mazda MX-5, kas par galveno titulu finālā cīnījās ar Audi A4, Mercedes-Benz GLC, Cadillac CT6, Mazda CX-3, Jaguar XE un Land Rover Discovery Sport.

 

 

 
Visi komentāri
 
Krišjānis 13.aprīlis 2017 16:48
4 0 Atbildēt

Pelnīti, auto patiešām izskatīgs

viencexperc 14.aprīlis 2017 1:17
5 2 Atbildēt

Kā notika šis konkurss?

Kurš pārstāvēja Latviju? Kādu gada auto izvēlējās Burkina Faso?

Man neticās, ka Vanuatu republika, Zaira, Togo un citas tāda attīstības līmeņa valstis izvēlējās tādu auto, kā gada auto. Ņemot vērā, ka lielākā daļa valstu sev kā gada auto izvēlētos Toyota pikapu vai ševrolē, domāju, ka šis tituls ir kārtējais debīlisms.

es 14.aprīlis 2017 9:46
1 4 Atbildēt

Skauž, ja! Atkal tavā laimes zemē pamatīgu kluci ielika eiropieši! Vai ir kāds amerikāņu auto, kas var uzvarēt kādā no ASV rīkotajiem auto konkursiem, kurā piedalās kaut viena "inomarka"? Man liekas, ka pat Ņiva inovāciju ziņā pārspētu jebkuru amerikāni.

viencexperc 14.aprīlis 2017 10:20
4 2 Atbildēt

Ja konkurss saucas " PASAULES gada auto" . Pasaulē ir 195 valstis. Tātad, tajā žūrijā vajadzēja sēdēt vismaz 195 cilvēkiem. Vai rīkot kā eirovīzijas balsojumu, vai noteikt kurš auto uzvarēja biežāk. Bet tā taču nebija.

Latvijā uzvarēja škoda kodiaq, Eiropā pižiks 3008, japānā subaru impreza, asv - chevraļots bolt ( elektriskais)...

Bet pasaulē uzvarēja - jaguārs.

Kas par h... ????

Tāpēc interesējos - kā tas konkurss notika. Es gribu sataisīt konkursu - galaktikas gada auto. Tas, kurš man vairāk samaksās, būs uzvarētājs.

es 14.aprīlis 2017 10:48
0 1 Atbildēt

Gribi teikt, ka Trumpis samaksāja, lai Jaguārs viņu piesmietu paša durvju priekšā?

viencexperc 14.aprīlis 2017 12:09
0 0 Atbildēt

Nē, jaguārs samaksāja lai "žūrija" nobalsotu par viņu kā gada auto. Tāpat kā citos gada auto konkursos. Trampim vsjag plānot kā iznīcināt pērtiķus, un kā attīstīt savu autobūvi, nevis plānot kaut kādus reklāmas konkursus.

m.tvnet.lv/zinas/arvalst...isu_bumbu_mati

m.tvnet.lv/auto/auto_pas...upnicu_meksika

es 14.aprīlis 2017 12:22
0 0 Atbildēt

Tramps var draudēt cik grib, ne jau viņš var kautko izlemt.

p.s. cik apsēstam ir jābūt, lai sēdētu netā no telefona?

viencexperc 14.aprīlis 2017 12:43
0 0 Atbildēt

Kā tramps saka tā ir.

m.tvnet.lv/financenet/fi...as_darbavietas

Tas jums ne putins kurš slapstās kā zaglis un māk tikai pārdot. Ladu renaultam pārdeva, lai tā lētas dacias ražo.

es 14.aprīlis 2017 12:49
0 0 Atbildēt

Un? 400 darba vietas meksikāņiem, kuri lielāko naudas daļu aizsūtīs uz dzimteni. Amerikāņiem nāksies joprojām stāvēt rindās pēc dārgajām toijotām, jo pašmāju ražotāji stagnē kautkur 19-tajā gadsimtā. Ražotu Meksikā, būtu lētākas un ātrāk atjaunotos autoparks ar mūsdienīgiem auto.

viencexperc 14.aprīlis 2017 12:55
1 0 Atbildēt

stagnē???

Papētīsim kuras valstis auto jomā attīstās, kuras sprāgst nost. Piemēru ņemsim nākotni – elektro auto.

Tātad, sāksim ar Eiropu un japānu: automašīnas ar tālāko distanci, ko var veikt ar vienu uzlādi:

VW e-golf – 199 km

Hyndai ioniq 199 km

BMW i3 – 183 km

Nissan leaf 172 km

MB B-klase – 140 km…

Tālāk ir tik mazi cipari, ka kauns rakstīt. Ziemā knapi pietiks aizbraukt no Baltzera līdz jūrmalai, pa ceļam neuzlādējoties.

Bet ko piedāvā ASV?

Tesla model S – 321-506 km

Tesla model X – 413 km

Tesla model 3 ( pagaidām nepārdot) – 346 km

Chevrolet Bolt ( arī opel Ampera) – 380 km

Ko piedāvā Ķīna?

BAIC EU260 – 260km

BAIC EV200 – 200km

BAIC ex200 – 200km

BAIC c30ev – 200km

BYD E5 – 220 km

BYD E6 – 400 km

DENZA EV – 352 km

Chery eQ EV – 200 km

GEELY Emgrand EV – 253 km

Lifan 620 EV – 200 km

ZOTYE 5008 – 200km

ZOTYE M300Ev – 200 km.

Plus, ķīna ražo vienīgo elektroautobusu BYD k9 – 250-300km

Un vēlreiz, bmw i3 – 183 km…

Kurš tad attīstās, kurš turpina tirgot sūdus? Vienīgā joma, kur attīstās Eiropa un japāna ir kā sataisīt kvalitatīvākas kondicioniera pogas, un mazāku dīzeļdzinēju ar mazām izplūdēm.

es 14.aprīlis 2017 15:26
0 3 Atbildēt

Protams, ka amerikāņi turpina ražot sūdus. Klasiskajos iekšdedzes dzinējos viņi atpaliek par gadiem 30-40 stabili. 100 zs no 1 litra atmosfēriskajam dzinējam viņiem joprojām ir kosmoss. Vidējas patēriņš zem 10 litriem uz 100 km viņiem joprojām ir kosmoss. Labākais sniegums - 10 galoni uz 100 km. Alumīniju amerikāņi pat šodien vēl nepazīst. Elektroauto pagaidām ir pilnīga tufta jebkuram ražotājam. Bet arī tur, ja sarēķina izmaksas pret ieguvumu, amerikāņi atkal knābj sūdā.

Gribot negribot jāliek atkal tavs iecienītais video:

www.youtube.com/watch?v=WrnU_1gRFkI

no 8-tās minūtes

Nevajag raut ārā no konteksta, kā to dara Vernons, bet skatīt kopumā no a-z.

viencexperc 14.aprīlis 2017 18:49
0 0 Atbildēt

Tavs dievs ko tādu ir pateicis?

youtu.be/TBLL-4E99OI

viencexperc 14.aprīlis 2017 18:42
0 0 Atbildēt

Šaize!

Tik daudz teksta tev sarakstīju, bet tikai tagad sapratu, ka esi tas kapeiku skaitītājs un nabags.

youtu.be/04DyYeMQmxU

Reur. Aplūko tādus video. Tur aprakstīts par tavu minēto "attīstību", kā no " atpalikuša" , pagājušā gada tehnoloģijas" sataisa jaunu sūdu, kurš pēc 300 000 ir nododams tolmetā. Skaties un rauj kulakā no priekiem.

kasinsh79 14.aprīlis 2017 6:28
0 0 Atbildēt

Patīk! Bet, viens Bmw fans gan uzreiz teica, lai ar x5 vai x6 to pat nemēģinu salīdzināt. Jo tā esot citas raudzes tehnika.

Es gan teiktu - ļoti izdevies tiešais konkurents.

Nodoklis 14.aprīlis 2017 12:26
0 0 Atbildēt

Nuu pēc izmēriem ar Tevis piesauktajiem Xiem nevar salīdzināt, tur var salīdzināta ar X3 un X4, bet pēc cenas... tur nu Džags brauc auzās, normāli motori (3 litrīgie - gan dīzels, gan benža,) ar daudz maz normālu komplektāciju patreiz maksā dārgāk nekā X5 biznesa piedāvājums, pie kam abus auto tirgo viens un tas pats dīleris, Koroče, auto labs, cena pilnīgi neadekvāta, tāpēc to auto uz ielām tik maz.

es 14.aprīlis 2017 15:35
0 0 Atbildēt

Atverot RAM dīlera lapu, sadaļā pie tehnoloģijām mēs lasām:

tcm.lv/lv/jauni-auto...0/tehnologijas

ESC, kalnā braukšanas asistents, piekabes svārstību slāpētājs, ABS, 4x4 un pamatīgi saliets ūdens par kvalitāti un uzticamību ir jaunās tehnoloģijas 2017-tajā gadā???? Nu beidz, daļa no tām bija jau Audi 80 80-tajos (!!!!) gados. Šodien pat golfam tas nav jaunums.

Maksis 14.aprīlis 2017 15:51
0 0 Atbildēt

Jomajo, un es vēl domāju kāda vella pēc kaimiņš RAM nomainīja pret Cayenne.

viencexperc 14.aprīlis 2017 22:16
1 0 Atbildēt

bet toyotai pat tā nav.

www.toyota.lv/new-cars/hilux/index.json

vienīgais, ar ko var lepoties - ekonomisks.

dodžs ir domāts braukt pa lauku apvidu, kaut ko vilkt. Tur ir daudz iestatījumu saistībā ar piekabes vilkšanu.

2 rami ir pat tādos topos:

www.popularmechanics.com/cars/trucks/r...buy-right-now/

tur ir kāds no eiropas - japāņu nabagu - santīmu pisēju pikapiem?

viencexperc 15.aprīlis 2017 7:44
0 0 Atbildēt

Ja konkurss saucas " PASAULES gada auto" . Pasaulē ir 195 valstis. Tātad, tajā žūrijā vajadzēja sēdēt vismaz 195 cilvēkiem. Vai rīkot kā eirovīzijas balsojumu, vai noteikt kurš auto uzvarēja biežāk. Bet tā taču nebija.

Latvijā uzvarēja škoda kodiaq, Eiropā pižiks 3008, japānā subaru impreza, asv - chevraļots bolt ( elektriskais)...

Bet pasaulē uzvarēja - jaguārs.

Kas par h... ????

Tāpēc interesējos - kā tas konkurss notika. Es gribu sataisīt konkursu - galaktikas gada auto. Tas, kurš man vairāk samaksās, būs uzvarētājs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti