Ķīnieši uzbūvējuši luksusa elektro krosoveru ar 500 km gaitas rezervi (+ foto) 16

 

Foto: Ekrānšāviņš no Motor.ru

iAuto | 15.aprīlis 2017 13:56

Ķīnas kompānija SAIC 18.aprīlī gaidāmajā Šanhajas motoršovā nodemonstrēs grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu, kura akumulatoru baterijas tam nodrošinās aptuveni 500 km ar vienu uzlādi.

Konceptam Vision-E ir četrvietīgs salons ar sēdekļiem, kurus atdala augsts centrālais tunelis ar priekšpusē slīpi novietotu liela izmēra skārienjutīgu ekrānu. Planšetdatoram līdzīgais ekrāns tiek izmantots dažādu automobiļa funkciju aktivizēšanai, navigācijas un multimediju iekārtu pārvaldīšanai. Interjers izceļas ar neparastas formas stūri un galvas atbalstiem, līdzenu grīdu, izgaismotām sliekšņu uzlikām un salona detaļām.

Vienīgā profila bilde atklāj, ka automašīnai nav centrālo statņu, bet spoguļu vietā izmantotas atpakaļskata kameras.

Par tehnisko pusi pagaidām zināms vien tas, ka Vision-E komplektēts ar akumulatoru baterijām, kas krosoveram bez iebraukšanas uzlādes stacijā ļaus nobraukt aptuveni 500 kilometrus.

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 15.aprīlis 2017 14:23
6 1 Atbildēt

Paskatīsimies, nevis konceptus, bet reālus elektroauto:

Ko taisa mirstošā Eiropa un japāna?

VW e-golf – 199 km

Hyndai ioniq 199 km

BMW i3 – 183 km

Nissan leaf 172 km

MB B-klase – 140 km…

Tālāk ir tik mazi cipari, ka kauns rakstīt. Ziemā knapi pietiks aizbraukt no Baltzera līdz jūrmalai, pa ceļam neuzlādējoties.

Bet ko piedāvā ASV?

Tesla model S – 321-506 km

Tesla model X – 413 km

Tesla model 3 ( pagaidām nepārdot) – 346 km

Chevrolet Bolt ( arī opel Ampera) – 380 km

Ko piedāvā Ķīna?

BAIC EU260 – 260km

BAIC EV200 – 200km

BAIC ex200 – 200km

BAIC c30ev – 200km

BYD E5 – 220 km

BYD E6 – 400 km

DENZA EV – 352 km

Chery eQ EV – 200 km

GEELY Emgrand EV – 253 km

Lifan 620 EV – 200 km

ZOTYE 5008 – 200km

ZOTYE M300Ev – 200 km.

viencexperc 15.aprīlis 2017 14:25
0 0 Atbildēt

Jā, vēl ir jauna amerikāņu kompānija - prēmium elektro auto ar 600 km rezervi.

lucidmotors.com/car

220V 15.aprīlis 2017 15:16
0 0 Atbildēt

Esmu par slinku, lai raktos netā, taču no atmiņas - jaunais Opel Ampera-e 520 km, Mercedes ap 500 km, BMW - ja nemaldos vismaz 350, tā ka nav tik traki ar to Eiropu

ampera-chevrolet 15.aprīlis 2017 15:49
2 0 Atbildēt

ampera-e tā ir nedaudz pārbūvēta versija chevrolet bolt EV. Chevroletu pirmo sataisīja, pirmo prezentēja, vienkārši ševrolē ir atstājis Eiropu, tāpēc Eiropā tirgo zem opeļa emblēmas.

bet mercedesam krutākais modelis ir ar 124 jūdzēm ( 200 km).

Tie cipari 500, 350... tie ir koncepti. Tādu auto nav, un kad būs, nav garantija, ka tādi cipari arī paliks.

opelists 15.aprīlis 2017 17:49
0 0 Atbildēt

Kurā valstī ražo Ampera un kurā Bolt?

ševrolets 15.aprīlis 2017 18:30
2 0 Atbildēt

Boltu un amperu ražo vienā un tajā pašā rūpnīcā - ASV, Mičigānas štatā Orion Township.

Bolt sāka ražot 2016.gadā, bet ampēru tikai šogad.

Vēlāk, varbūt, opeļus ražos kaut kur citur. Kā nekā, tagad tas pieder frančiem.

viencexperc 15.aprīlis 2017 19:35
1 0 Atbildēt

Franči grib iegūt ševraļota tehnoloģijas.

Pēdējie opeļa modeļi bija baigi labi - astra, insignia, kā nekā, kopēja bjuikus.

Bail pat iedomāties ko citramons un pižiks no opeļa sataisīs.

es 16.aprīlis 2017 8:14
1 2 Atbildēt

Tātad fords ir sliktākais auto ne tikai Eiropā, bet arī štatos? Jo kā zināms, tad fordu izgudroja, lai opels nebūtu sliktākais. Par frančiem nemīz, viņi pacels to, ko mormoņi nespēja. Būs gan drošība, dizains, tehnoloğijas, gan adekvāta cena. Amerikāņiem nāksies ar skaudību noskatīties, pildot savi 5.7 vēsturi. Trumpis varēs lūgties, lai ko tādu ražo pie viņa. Nu tā kā japīšiem izlūdzās...

Davidich ( давидич) 15.aprīlis 2017 14:30
0 1 Atbildēt

Tā planšete ir pārāk maza un grīda bez paklājiņiem. Gavno.

Davidich ( давидич) 15.aprīlis 2017 14:35
0 1 Atbildēt

Un vēl. Stulbie ķitajozi melo. braucot uz 300 km/h batereja notērējas ātrāk. Gavno.

es 15.aprīlis 2017 15:24
0 3 Atbildēt

Un tagad salīdzinām izmaksas (iegādes, uzturēšanas, uzlādes, remontu) un saprotam, kas Tesla atrodas turpat kur citi amerikāņu mēsli - tālu pagājušajā gadsimtā. Starp citu, Teslas projektē imigranti. Tieši tāpēc viņā nav turētāju trīskāršajam burgeram un litrīgajai kolai. Arī 150 kg amerikānim būs grūti iekāpt.

Hm 15.aprīlis 2017 18:59
0 0 Atbildēt

Drīz benzīnu pārdos pa kapeikām... ha.....

Braucot pa Rīgu, Pierīgu 15.aprīlis 2017 20:05
0 0 Atbildēt

ir absolūti vienalga - 200 vai 1000 km tā gaitas rezerve. Ar mazāku bateriju būs lētāks un vieglāks.

Ekonomists 15.aprīlis 2017 20:17
0 0 Atbildēt

Ja gaitas rezerve ir 200 km, kas lielākai daļai elektroauto ir kosmoss ( ziemā vēl mazāk), reāli tev ir nepieciešams vēl viens auto, ar kuru kaut kur izbraukt vīkendos, vai pie vecmāmiņas uz laukiem. Un plus - katru dienu lādēt kā smārtfonu. Bet ja tev rezerve 1000km, tev nav katru dienu jālādē un jāplāno maršruts, un vari pat braukt uz Spāniju. 1000km nobrauc, atpūties+ lādē un brauc tālāk.

kasinsh79 15.aprīlis 2017 20:43
3 2 Atbildēt

Ikdienā tāda km rezerve NAV vajadzīga.

Principā, pilnīgi pietiek arī ar šībrīža Eiropas elektroauto radītājiem nobraukumam. Visi pilsētnieki reāli nobrauc max 50 km dienā. Bieži - daudz mazāk. Tie nieka 200 vairākumam pietiks pat teju nedēļai. Pilsētā.

P.S. Ķīnā malači!

reku 17.aprīlis 2017 20:54
0 0 Atbildēt

Rezerve vienmēr ir vajadzīga.200km tas būtu minimums.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti