Nenogurstošie NTHSA (ASV Ceļu satiksmes drošības pārvalde) organizācijas eksperti atraduši kārtējo defektu, kas uz servisiem liks doties 97 "BMW" visjaudīgākā un ātrākā 7.sērijas modeļa "M760Li" īpašniekiem.
Pārbaudot kāda klienta automašīnu, tika atklātas nepareizi savienotas caurules eļļas radiatora maģistrālē, kā rezultātā eļļa varētu nokļūt uz priekšējo bremžu mehānismiem. Lai gan neviens gadījums, kad šī iemesla dēļ būtu konstatētas kādas problēmas nav fiksēts, ražotājs izšķīries par atsaukumu, kura dēļ servisos jāierodas 97 ASV tirgū pārdoto "M760Li" īpašniekiem.
"BMW" 7.sērijas "M760Li" tika prezentēts 2016.gadā. Automašīna aprīkota ar 6,6 litru divpadsmit cilindru benzīna motoru, kas attīsta 609 Zs jaudu un maksimālo griezes momentu 800 Nm. Komplektā ar 8AK 100 km/h 2,2 tonnas smagais limuzīns sasniedz 3,7 sekundēs, bet maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie atzīmes 250 km/h.
Vācijā visjaudīgākā un visātrākā "BMW" 7.sērijas sedana cena ir vismaz 167 000 eiro.
Vācijā dzīvojošie vergi haltūrē...
Te runa ir par 97 gab, cik miljoni sanāks pašiem amīšiem
apollo.tvnet.lv/zinas/general...omasinu/742991
www.tvnet.lv/auto/auto_pas...nus_automasinu
www.diena.lv/raksts/pasaul...asinu-14161035
nu jau gan salīdzināji - BMW 7.sērijas pagarinātais limuzīns pie tam visjaudīgākajā versijā ar 12 cilindru motoru (iečeko cenu) nav tā mašīna, ko pērk lielos daudzumos, bet vienam gan es piekrītu - mūsu ceļiem vajadzētu tik drastisku pārbaudes organizāciju, kāda ir amerikāņu NTHSA - tad gan tie nesāktu jukt jau pirmajā gadā pēc nodošanas