Vācijas autobūves kompānija BMW papildina 5.sērijas versiju klāstu ar divām jaunām modifikācijām – sportisko M550i xDrive un degvielu maz patērējošo 530e iPerformance.
Pilnpiedziņas M550i xDrive sedans vienlīdz labi jūtas kā uz ātrgaitas maģistrālēm, tā līkumotajos reģionālajos ceļos, ko nodrošina jaudīgais astoņu cilindru 462 ZS (650 Nm) motors, pārveidotā piekare un salīdzinājumā ar priekšteci par 100 kg mazākā masa. 100 km/h automobilis sasniedz 4,0 sekundēs, bet maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots, neļaujot pārsniegt 250 km/h.
Vācu mediji raksta, ka ražotāja norādītie 8,9 litri uz 100 km gan ir grūti sasniedzams uzdevums, tādēļ tiem, kas vēlas līdzīgu dinamiku un mazākus izdevumus par degvielu, jāsagaida jūnijs, kad BMW laidīs klajā M550g xDrive – 400 ZS (760 Nm) dīzeļversiju ar rindas sešcilindru motoru un četrām turbīnām.
Savukārt tiem, kuriem galvenā prioritāte ir pēc iespējas mazāks degvielas patēriņš un videi draudzīgāka pārvietošanās maniere, BMW paredzējis jauno modifikāciju 530e iPerformance, kas apvieno 2,0 litru 184 Zs četrcilindru benzīna motoru, 113 Zs elektromotoru un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Līdz 100 km/h šī modifikācija ar sistēmas kopējo jaudu 252 Zs ieskrienās tikai 6,2 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 235 km/h. 530e var pārvietoties trīs veidos: tikai ar elektrību, degvielu ekonomējošā hibrīda režīmā vai režīmā, kad iekšdedzes dzinējs tiek izmantots arī tam, lai uzlādētu baterijas vēlākam braucienam elektriskā režīmā (piemēram, pilsētas centrā, lai neradītu kaitīgos izmešus).
Elektriskā režīmā automobilis būs krietni vien gausāks – maksimālais ātrums ir tikai 140 km/h, bet, lai sasniegtu 100 km/h būs vajadzīgas 13 sekundes. Teorētiski ar elektrību var nobraukt līdz pat 50 km, bet kad akumulatoros uzkrātā enerģija būs beigusies, automobilis jāpieslēdz pie strāvas avota uz piecām stundām, ja izmanto mājās pieslēgumu vai uz trīs stundām, ja tiek lietots tā saucamais Wallbox. No 2018.gada uzlādēšana kļūs vēl vieglāka un komfortablāka, pateicoties indukcijas metodei (pietiks, ja automobili novietos virs speciālas plāksnes).
Jau pieminētie vācu žurnālisti raksta, ka pārbaudot 530e spējas elektriskā režīmā un izvēloties dinamisku braukšanas stilu izrādījies, ka strāvas krājumi beidzas pēc 28 km, bet, turpinot ceļu ar benzīna dzinēju, vidējais degvielas patēriņš sasniedz 8 litrus uz 100 km.
Daudz mazāk degvielas 530e patērē, ja akumulators iepriekš pilnībā uzlādēts un pakāpeniski tiek iztukšots brauciena laikā – tad īpaši centīgiem braucējiem īsās distancēs, iespējams, izdosies pietuvoties ražotāja uzrādītajam degvielas patēriņām – 1,9 litri uz 100 km.
BMW 530e iPerformance Vācijas tirgū maksās 52 600 eiro, bet M550i xDrive – vismaz 82 700 eiro.
Trenūzenes un divu litru alus pudele būs komplektā?
Kurai versijai tās pienākas?
Būs, būs, bez tām jau Trumpi nedrīkst sagaidīt... Tev būs speciālās, ar rāvējslēdzēju aizmugurē un kabatu vazelīnam.
Saprotu tavu naidu pret trampu.
Atceros, kā pēc uzvaras krievi gavilēja, ka lūk " mūsējais" uzvarēja. Bet tā tauta ir pastulba, lai saprastu, ka Tramps ir nacionālistisks. Viņš nekad nav teicis neko labu par krāsainajiem vai melnajiem. Krievi atceras pāris frāzes, kurus viņi uztvēra kā komplimentu. Piemēram to frāzi, ka lūdza krieviem uzlauzt komunistes Hilarijas pastkastīti. Bet tas jau bija mājiens, ka lai komunisti uzlauž komunistei pastu. Bet vate jau tādus mājienus nesaprot. Bet kas ir krievi? Nu ne jau baltie. Stepju aziāti. Un izrādās, ka Trumpis pasūta vatitālu, sakcijas pat nedomā atcelt.tāpēc ir tāds naids uzradies pret viņu.
Tā ka, tecini vien savu žulti, bojā nervu šūnas.
Man patīk šad tad ienākt un uzvilkt ekspertiņu. Un pēc tam noskatīties kā nabags ar putām uz lūpām meklējās pa gugli kā tāda kuce pavasarī, lai tikai pierādītu savu taisnību.