BMW prezentējis 5.sērijas "Touring" universālu; cena – no 47 500 eiro (+ foto) 8

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 10.maijs 2017 9:03

Vācijas autobūves kompānija BMW sarīkojusi prezentāciju 5.sērijas Touring universāla jaunās paaudzes modelim, kas tirgū tiks laists nākammēnes.

Jaunajā paaudzē kopš 1991.gada BMW modeļu piedāvājumā ieviestais 5.sērijas Touring ir 4,94 m garš (agrāk 4,91 m), 1,87 m plats un 1,50 m augsts. Automašīnai ir 2,98 m riteņu garenbāze, kas nodrošina pietiekami  komfortablu telpu arī vairumam aizmugurē sēdošo,  nelielu diskomfortu izjūtot vien gara auguma pasažieriem.

Jaunais modelis ir 100 kg vieglāks par priekšteci, kravnesībai sasniedzot 730 kg, savukārt bagāžas telpas ietilpība būs 570 – 1700 litri. Funkcionalitāti uzlabo elektriski verams bagāžnieka vāks ar sensoru atvēršanas funkciju (pašūpojot kāju zem bufera), kā arī atsevišķi atveramais piekto durvju stikls, kas vienkāršos nelielu priekšmetu ievietošanu.

Jau sērijveidā Touring aprīkots ar LED starmešiem, pneimopiekari aizmugurē un stingrākām atsperēm priekšā, kas pieskaņotas attiecībā pret sedanu lielākajai masai. Pēc sajūtām Touring vadāmība ir tikpat lieliska kā sedanam, taču ja kādam ar to nepietiek, var pasūtīt piestūrējošo piekari aizmugurē, kas līkumos ļaus mesties vēl azartīgāk.

Universālam pieejamo asistentu un komforta aprīkojums ir varen plašs, tādēļ minēsim tikai dažus: elektriski regulējami komforta sēdekļi ar astoņām masāžas programmām, liela izmēra stikla jumts, daļēji autonoma braukšanas programma, kas darbojas līdz 210 km/h un var uzņemties paātrināšanās, bremzēšanas, joslas maiņas un izvairīšanās manevrus.

Jaunākās iDrive paaudzes iekārtai, ko var vadīt ar pieskārienu, balsi vai žestiem, kā arī izmantojot jau pierasto iDrive kontrolieri, tagad ir 10,25 collu ekrāns, viedtālruņiem ir arī Apple CarPlay atbalsts (agrāk nebija), turklāt gandrīz visu marku modeļus tagad varēs uzlādēt ar bezvadu uzlādēšanas paņēmienu, ievietojot tos speciālā nišā. Projekcijas Head-up displejs pieaudzis par 70%, Remote Parking ļaus attālināti novietot automašīnu stāvvietā vai izbraukt no tās (parkošanās asistents to izdarīs arī tad, ja sēžat pie stūres), ParkNow aplikācija palīdzēs atrast brīvu stāvvietu un vajadzības gadījumā samaksāt par to.

Līdz ar tirdzniecības startu 5.sērijas Touring tiek piedāvāta četru motoru izvēle: četru cilindru benzīna 252 ZS agregāts versijai 530i (0-100 km/h 6,5 sek; 5,8-6,3 litri uz 100 km), 340 ZS sešcilindru benzīna motors versijai 540i (5,1 sek; 7,3 – 7,7 litri), kā arī dvi dīzeļi versijās 520d un 530d. Pirmais ir četru cilindru motors ar 190 Zs jaudu (7,8 sek; 4,5 – 4,9 litri), otrs – sešcilindru agregāts, kas attīsta 265 ZS (5,8 sek; 4,7 – 5,1 litri).   

Mazākais dīzeļdzinējs tiek komplektēts ar sešu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, pārējie motori ar 8AK.

Pilnpiedziņas tīkotājiem jāvērš skatiens versiju 530d un 540i virzienā. Dīzeļa modifikācija šajā gadījumā 100 km/h sasniegs 5,6 sekundēs, bet vidējais degvielas patēriņš būs 5,3 – 5,7 litri.

Ja noteicošais ir cena, tad lētākais 5.sērijas Touring pieejams par 47 500 eiro versijā 520d ar 190 Zs četrcilindru dīzeli un sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu (8AK – par piemaksu EUR 2250).

 

 

 
Visi komentāri
 
BMW 10.maijs 2017 9:07
3 2 Atbildēt

Stulbajam ekspertam atliek tikai nosiekaloties. Nesakasīs pat 20-gadīgam... brauks ar tērauda galvu līdz kapam...

viencexperc 10.maijs 2017 10:12
2 1 Atbildēt

BMWista slapjais sapnis. Pats brauc ar 600 eiro vērtu lūzni, bet domās iztēlojas, ka vismaz, piektā sērija. Tikai varu apbēdināt, draugs. Tas tev arī paliks tikai sapnis. Jo pēc 20 gadiem tas jau sen būs pārkausēts. Tāpēc 40 gadu vecumā nāksies turpināt ar 94 gada auto braukt, vai sēsties daciā.

BMW 10.maijs 2017 10:21
1 0 Atbildēt

A tu joprojām ar pirkstu pa savu ānusu? Ja tā, tad ar 315-to braukt nav kauns.

viencexperc 10.maijs 2017 10:09
2 4 Atbildēt

gopņiku - tautas vāģis. Pirks puiši trenūzenēs, bet ar ģimenēm, jo universālis.

kasinsh79 10.maijs 2017 10:15
8 0 Atbildēt

Auto, protams, ļoti labs. Braukt ar jaunu BMW - milzīgs prieks un bauda (dzinēji, piekare, ātrumkārba, akustiskais salona komforts).

Bet, vai gribas visu laiku piedomāt, kur ar tādu labāk nebraukt vai kur labāk neatstāt nepieskatītu?...Kur kāds lubriks to aplasīs detaļām utt. Iespējams, ir labākas izvēles Latvijā. Arī no Premium auto klases.

viencexperc 10.maijs 2017 10:20
1 1 Atbildēt

Vienīgais eiropas prēmiums ir mersedess..

viencexperc 10.maijs 2017 10:21
0 1 Atbildēt

Neskaitot visādus bentijus, rollsrojus...

BMW 10.maijs 2017 10:23
3 1 Atbildēt

Ja tu raksti, ka vienīgais Eiropas prēmiums ir MB, tad ASV prēmiumu vispār nav. Jo MB ieliek amurikāņiem attīstībā par gadiem 20.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti