Jaunajam "Audi A8" palīdzēs elektrība; par 0,7 litriem mazāks patēriņš 6

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 9.jūnijs 2017 6:41

Jaunās paaudzes "Audi A8" mazas slodzes apstākļos līdz pat 160 km/h varēs braukt ar izslēgtu iekšdedzes dzinēju un taupīt degvielu, kamēr piedziņu šajā laikā nodrošinās "Mild Hybrid" tehnoloģija.

Ražojās atklājis, ka "A8" priekšējā daļā tiks iebūvēts 48 voltu startera ģenerators ar ūdens dzesēšanas sistēmu, kas sadarbosies ar standarta starteri, turklāt pēdējais tiks izmantots vien aukstā starta laikā. Hibrīdsistēmas komplektā ietilpst arī 10 ampērstundu litija jonu akumulatoru bloks, kas novietots automobiļa aizmugures daļā.

Ja vadītājs noņems kāju no akseleratora pedāļa 55-160 km/h diapazonā, "Mild Hybrid" sistēma izslēgs iekšdedzes dzinēju un aktivizēs 48 voltu startera ģeneratoru, kas nodrošinās vilkmi 40 sekunžu garumā. Kolīdz vadītājs pieskarsies gāzes pedālim, elektronika iedarbinās benzīna motoru un kustība turpināsies dinamiskākā manierē.    

Jaunais "A8" iegūs Start-Stop sistēmu, kas darbosies līdz ātrumam 22 kilometri stundā. Tā ir jaunās paaudzes tehnoloģija, kas saistīta ar sedana priekšējā daļā iebūvēto video kameru un sensoriem un pati pratīs izvērtēt dažādas situācijas. Piemēram, brīdī, kad priekšā braucošais transportlīdzeklis sāks paātrināties, Start-Stop automātiski iedarbinās dzinēju, pat negaidot, kamēr to izdarīs vadītājs.

Ražotājs norādījis, ka kopumā viedās tehnoloģijas spēšot samazināt jaunā flagmaņa vidējo degvielas patēriņu līdz pat 0,7 litriem un 100 kilometriem.

Ar jauno "Audi A8" ražotājs iepazīstinās 11.jūlijā, speciālā pasākumā Barselonā, savukārt modeļa publiskā pirmizrāde paredzēta Frankfurtes autoizstādē septembra beigās.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 9.jūnijs 2017 9:59
6 0 Atbildēt

"ekonomija" sanāk 700 liti uz 100 000 km.

700 eiro uz 100 000 km. Redzot hibrīdu cenas, domājams, ka starpība ar parasto, "neekonomisko", benzīnu būs ap 5000 EUR. Ja pa kādiem pieciem gadiem īpašnieks nobrauks ap 300 000km, tad tas nozīmē, ka viņš būs "ieekonomējis" 2100 EUR. Vai hibrīds būs 2100 EUR dārgāks? Diezin vai. Audi 2695 EUR maksā MMI navigācijas sistēma, vai priekšējo sēdekļu elektriskā regulācija 1416 EUR, bet ja vēl pieslēgt apsildi...

Secinājums.

Kārtējais VW mēģinājums apčakarēt lētticīgo pircēju - savu klientu.

iAutolv 9.jūnijs 2017 16:36
1 0 Atbildēt

ir taču rakstīts - līdz pat. Kā vienmēr - gala rezultāts būs atkarīgs no daudziem faktoriem

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaunais ,,Volvo V60" Cross Country 3

Jaunais ,,Volvo V60" Cross Country nāk vecā XC70 vietā Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID.3 jau ir, ID.4 ieradīsies pavasarī (+ FOTO) 2

Vācu Autobild.de uzzinājis, kas būs nākošais Volkswagen pilnībā elektriskais modelis un, kad tas ieradīsies. Lasīt vairāk

 

Brabus īpašie piedāvājumi – grīdas paklājiņi par 2000, sēdekļi par 35 000 eiro (+ FOTO) 3

Frankfurtes autoizstādē vācu Brabus ir plaši pārstāvēts, tostarp ar īpaši dārgām ekstrām, kas “pieri liks saraukt” pat arābu šeihiem. Lasīt vairāk

 

Jānis Skutelis par elektrisko skūteru krīzi (+ VIDEO) 6

Ja teiksim vēl pavasarī tu biji ārkārtīgi stilīgs, jo tu brauci ar to elektro skūteri pa ielām. Nu tagad tu esi vienkārši kretīns, kas brauc pa ielām," tā Janis Skutelis izsakās par elektrisko skūteru krīzi un piedāvā tai risinājumu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti