Jaunās paaudzes "Audi A8" mazas slodzes apstākļos līdz pat 160 km/h varēs braukt ar izslēgtu iekšdedzes dzinēju un taupīt degvielu, kamēr piedziņu šajā laikā nodrošinās "Mild Hybrid" tehnoloģija.
Ražojās atklājis, ka "A8" priekšējā daļā tiks iebūvēts 48 voltu startera ģenerators ar ūdens dzesēšanas sistēmu, kas sadarbosies ar standarta starteri, turklāt pēdējais tiks izmantots vien aukstā starta laikā. Hibrīdsistēmas komplektā ietilpst arī 10 ampērstundu litija jonu akumulatoru bloks, kas novietots automobiļa aizmugures daļā.
Ja vadītājs noņems kāju no akseleratora pedāļa 55-160 km/h diapazonā, "Mild Hybrid" sistēma izslēgs iekšdedzes dzinēju un aktivizēs 48 voltu startera ģeneratoru, kas nodrošinās vilkmi 40 sekunžu garumā. Kolīdz vadītājs pieskarsies gāzes pedālim, elektronika iedarbinās benzīna motoru un kustība turpināsies dinamiskākā manierē.
Jaunais "A8" iegūs Start-Stop sistēmu, kas darbosies līdz ātrumam 22 kilometri stundā. Tā ir jaunās paaudzes tehnoloģija, kas saistīta ar sedana priekšējā daļā iebūvēto video kameru un sensoriem un pati pratīs izvērtēt dažādas situācijas. Piemēram, brīdī, kad priekšā braucošais transportlīdzeklis sāks paātrināties, Start-Stop automātiski iedarbinās dzinēju, pat negaidot, kamēr to izdarīs vadītājs.
Ražotājs norādījis, ka kopumā viedās tehnoloģijas spēšot samazināt jaunā flagmaņa vidējo degvielas patēriņu līdz pat 0,7 litriem un 100 kilometriem.
Ar jauno "Audi A8" ražotājs iepazīstinās 11.jūlijā, speciālā pasākumā Barselonā, savukārt modeļa publiskā pirmizrāde paredzēta Frankfurtes autoizstādē septembra beigās.
"ekonomija" sanāk 700 liti uz 100 000 km.
700 eiro uz 100 000 km. Redzot hibrīdu cenas, domājams, ka starpība ar parasto, "neekonomisko", benzīnu būs ap 5000 EUR. Ja pa kādiem pieciem gadiem īpašnieks nobrauks ap 300 000km, tad tas nozīmē, ka viņš būs "ieekonomējis" 2100 EUR. Vai hibrīds būs 2100 EUR dārgāks? Diezin vai. Audi 2695 EUR maksā MMI navigācijas sistēma, vai priekšējo sēdekļu elektriskā regulācija 1416 EUR, bet ja vēl pieslēgt apsildi...
Secinājums.
Kārtējais VW mēģinājums apčakarēt lētticīgo pircēju - savu klientu.
Kas pirks, tam neinteresēs ne pirmais (0,7 litri), ne otrais (cik gados atpelnās), ne trešais (nepieminētais Trampa viedoklis par pasaules klimatu) arguments