Jaunajam "Audi A8" palīdzēs elektrība; par 0,7 litriem mazāks patēriņš 6

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 9.jūnijs 2017 6:41

Jaunās paaudzes "Audi A8" mazas slodzes apstākļos līdz pat 160 km/h varēs braukt ar izslēgtu iekšdedzes dzinēju un taupīt degvielu, kamēr piedziņu šajā laikā nodrošinās "Mild Hybrid" tehnoloģija.

Ražojās atklājis, ka "A8" priekšējā daļā tiks iebūvēts 48 voltu startera ģenerators ar ūdens dzesēšanas sistēmu, kas sadarbosies ar standarta starteri, turklāt pēdējais tiks izmantots vien aukstā starta laikā. Hibrīdsistēmas komplektā ietilpst arī 10 ampērstundu litija jonu akumulatoru bloks, kas novietots automobiļa aizmugures daļā.

Ja vadītājs noņems kāju no akseleratora pedāļa 55-160 km/h diapazonā, "Mild Hybrid" sistēma izslēgs iekšdedzes dzinēju un aktivizēs 48 voltu startera ģeneratoru, kas nodrošinās vilkmi 40 sekunžu garumā. Kolīdz vadītājs pieskarsies gāzes pedālim, elektronika iedarbinās benzīna motoru un kustība turpināsies dinamiskākā manierē.    

Jaunais "A8" iegūs Start-Stop sistēmu, kas darbosies līdz ātrumam 22 kilometri stundā. Tā ir jaunās paaudzes tehnoloģija, kas saistīta ar sedana priekšējā daļā iebūvēto video kameru un sensoriem un pati pratīs izvērtēt dažādas situācijas. Piemēram, brīdī, kad priekšā braucošais transportlīdzeklis sāks paātrināties, Start-Stop automātiski iedarbinās dzinēju, pat negaidot, kamēr to izdarīs vadītājs.

Ražotājs norādījis, ka kopumā viedās tehnoloģijas spēšot samazināt jaunā flagmaņa vidējo degvielas patēriņu līdz pat 0,7 litriem un 100 kilometriem.

Ar jauno "Audi A8" ražotājs iepazīstinās 11.jūlijā, speciālā pasākumā Barselonā, savukārt modeļa publiskā pirmizrāde paredzēta Frankfurtes autoizstādē septembra beigās.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 9.jūnijs 2017 9:59
6 0 Atbildēt

"ekonomija" sanāk 700 liti uz 100 000 km.

700 eiro uz 100 000 km. Redzot hibrīdu cenas, domājams, ka starpība ar parasto, "neekonomisko", benzīnu būs ap 5000 EUR. Ja pa kādiem pieciem gadiem īpašnieks nobrauks ap 300 000km, tad tas nozīmē, ka viņš būs "ieekonomējis" 2100 EUR. Vai hibrīds būs 2100 EUR dārgāks? Diezin vai. Audi 2695 EUR maksā MMI navigācijas sistēma, vai priekšējo sēdekļu elektriskā regulācija 1416 EUR, bet ja vēl pieslēgt apsildi...

Secinājums.

Kārtējais VW mēģinājums apčakarēt lētticīgo pircēju - savu klientu.

10.30 9.jūnijs 2017 10:42
0 0 Atbildēt

Kas pirks, tam neinteresēs ne pirmais (0,7 litri), ne otrais (cik gados atpelnās), ne trešais (nepieminētais Trampa viedoklis par pasaules klimatu) arguments

aigi 9.jūnijs 2017 11:37
0 0 Atbildēt

Pirks US residents, kuri ir kā traki pēc Vācijas autobūves premium darinājumiem.

asd 9.jūnijs 2017 13:13
0 1 Atbildēt

Pirks cilvēks, kam ir svarīgi parādīt "zaļo" domāšanu. Tīri pontošanai.

iJuris 9.jūnijs 2017 16:27
0 1 Atbildēt

nevar īsti saprast, PAR 0.7 mazāks, vai vidējais būs 0.7. tās ir divas ļoti dažādas lietas, jo ja par 0.7 mazāks, tad nav vērts čakarēties, remonts un apkope būs stipri dārgāka. Bet ja vidēji 0.7 tad jau kaut kāda gaisma tuneļa galā.

iAutolv 9.jūnijs 2017 16:36
1 0 Atbildēt

ir taču rakstīts - līdz pat. Kā vienmēr - gala rezultāts būs atkarīgs no daudziem faktoriem

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti