Ņujorkā prezentēts jaunais Toyota RAV4 (+ FOTO) 20

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 28.marts 2018 12:51

Ņujorkas autoizstādē prezentēts Toyota RAV4 krosovera piektās paaudzes modelis, kas ieguvis jaunu izskatu, tehnisko platformu un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

RAV4 pamatā ir modulāra arhitektūra TNGA K, ko izmanto arī jaunākās paaudzes Camry. Ražotājs norādījis, ka šāda konstrukcija ir par 57 procentiem stingrāka, salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes modeli. RAV4 būs pirmais pilnpiedziņas TNGA K modelis un pirmais, kas ieguvis „dinamisko griezes momenta sadales sistēmu”. Šī sistēma var novadīt līdz pat 50% vilkmes aizmugurējiem riteņiem, kā arī sadalīt to starp kreiso un labo aizmugurējo riteni, lai uzlabotu vadāmību. Kad pilnpiedziņa nav vajadzīga, piemēram, braucot pa laba seguma ceļu, īpašas konstrukcijas sajūgi priekšējā un aizmugures asī apstādina kardāna rotāciju un vilkme uz aizmuguri atslēdzas.

RAV4 bāzes versija tiks piegādāta bez vilkmes sadales sistēmas, bet RAV4 hibrīds iegūs oriģinālu transmisiju, kur aizmugures riteņus griež elektromotors.

Jaunais RAV4 ir 4595 mm garš, 1855 mm plats un 1699 mm augsts, savukārt riteņu bāzes izmērs sasniedz 2689 mm. Tādejādi jaunais modelis salīdzinājumā ar iepriekšējo paaudzi ir 50 mm īsāks un 10 mm platāks, bet attālums starp asīm pieaudzis par 29 mm.

ASV tirgū jaunais RAV4 būs pieejams ar 2,5 litru benzīna četrcilindru motoru (jauda vēl netiek atklāta, agrāk šis agregāts attīstīja 180 Zs), kas strādā pāri ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu, bet kā alternatīva tiek piedāvāta hibrīda iekārta ar 2,5 litru benzīna motoru, elektromotoru un variatora transmisiju.

Krosovera pircējam tiks piedāvātas trīs modifikācijas: XSE Hybrid, Limited un Adventure. Pirmais no tiem būs vissportiskākais un iegūs stingrākas atsperes, amortizatorus un precīzāku vadāmību, Limited būs visgreznākais, bet  Adventure varēs izmantot tie, kam patīk izbraucieni pie dabas.

RAV4 komplektēts ar diožu lukturiem, adaptīvo kruīzkontroli, sistēmu, kas brīdina par sadursmi ar priekšā braucošo transportlīdzekli, ceļazīmju atpazīšanas sistēmu, tālo gaismu asistentu, JBL audio sistēmu, kā arī jaunu multimediju sistēmu, kurai ir 7 collu (8 par piemaksu) ekrāns un Amazon Alexa, Apple CarPlay un Android Auto atbalsts.

ASV tirgū jaunais RAV4 kļūs pieejams 2018.gada beigās, 2019.gadā tam sekos hibrīda modelis.

 
20 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
kasinsh79 28.marts 2018 13:07
5 0 Atbildēt

Viss liecina par daudz kvalitatīvāku salonu nekā patlaban. Arī virsbūve izskatās "muskuļotāka", nedaudz pēc VW Tiguan. Un vēl - parādās arī "parasts" 8 pakāpju automāts, ne tikai variators. Būs izdevies modelis, 100%!

Bils 29.marts 2018 9:08
2 0 Atbildēt

Tad jau sanāk ka esi lietojis visus pēc kārtas? Jautājums, kāpēc tad iegādājies katru nākošo un nemeti mieru jau pēc pirmā?

GTD2 28.marts 2018 13:49
1 1 Atbildēt

kapec lai neatgadinaatu lexsusu,ja viens razotajs, lexsus taa pasa toyota vien ir tikai drusku kvalitativaaka, lai gan ar visu salona kvalitaate nav tai augstakaa limenii

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

ASV Dodge Challenger R/T bēg no policijas un avarē (+ VIDEO)

ASV, Lafkinas pilsētas tuvumā policija cenšas aizturēt vīrieti, kurš tiek turēts aizdomās par bankas aplaupīšanu Hjūstonā. Pakaļdzīšanās ar ātrumu virs 200 km/h turpinās līdz brīdim, kad bēglim priekšā parādās divi lēnāk braucoši kravinieki, kas aizņem abas joslas. Lasīt vairāk

 

Jaunais Porsche 911 izrādījies ienesīgākais 2019.gada modelis 5

Vācu marka ar jauno 911 saimi nopelnījusi 2,24 miljardus eiro. Lasīt vairāk

 

367 Zs un 40 km ar elektrību - Audi elektrificē A7 Sportback (+ FOTO)

Frankfurtes autoizstādē skatāms Audi A7 Sportback 55 TFSI e Quattro – 367 Zs jaudīgs hečbeks, kas 40 km var nobraukt elektriskā režīmā. Lasīt vairāk

 

"Latvijas gāze" saskata labas perspektīvas CNG izmantošanā 6

Kalvītis: Mēs negribam būt Baltijas “aklais punkts” Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti