Vācijā sāk uzstādīt ceļazīmes, kas aizliedz iebraukt dīzeļiem - iAuto

Vācijā sāk uzstādīt ceļazīmes, kas aizliedz iebraukt dīzeļiem 25

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 24.maijs 2018 10:38

Hamburgā no 31.maija daļā pilsētas būs aizliegti vecāki transporta līdzekļi ar dīzeļdzinējiem, kas būs pirmais šāds aizliegums Vācijā.

Aizlieguma mērķis ir uzlabot gaisa kvalitāti pilsētā.

Hamburgā ar šādām automašīnām un kravas mašīnām būs aizliegts pārvietoties divās ielās, bet ne visā to garumā.

Aizliegums attieksies uz transporta līdzekļiem, kas neatbilst "Euro 6" emisijas standartiem.

Dīzeļdzinēju radītais piesārņojums ir aktuāls jautājums Vācijā, sevišķi kopš 2015.gada, kad autobūves koncerns "Volkswagen" izraisīja globālu skandālu, atzīstot, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrēta tipa dīzeļdzinējiem, kam uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.

 
25 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
650 24.maijs 2018 14:19
23 8 Atbildēt

Es. Nesaprotu- vai iAuto ir iestājies kaut kādā propagandas un demagoģijas sektā??? Raksts priekš lohiem, tendetnciozs, nepilnīgs un nepaskaidrojošs.Parastajam cilvēkam vai viesim no LV būtu pilnīg pie drirsas kaut kāds centra kvartāls kaut kur vvz kur. Tāpat tur neviens ne jau brauks.ne ko. Kā arī ir skaidrs, ja ažiotāža attiecas tikai uz vecākiem motoriem , līdz Euro5 ieskaitot, bet ne uz eu6.Ja kur ir liegums arī uz euro6, tad vai nu tā ir specifiska zona kur praktiski vispār braukt nevar, vai nu tas ir cilvēktiesību pārkāpums un maldinošas reklāmas- kur mums tepat piedāvā pirkt Euro6, nepasakot to,ka nevarēsim ar viņu braukt kur mums vajag.Piem., Itālijā jau kopš nezkuriem laikiem ir pilns ar “area pedonale” zonām, kur vispār nedrīkst braukt ne ar ko un no tā neviens nav nosprādzis.Stāv kameras un sūta pa pastu lielus sodus, īpaši iekrīt ārzemnieki.Vnk dēļ neuzmanības. Bet valsts ar to gadā sapelna miljonus..

user 24.maijs 2018 18:01
18 3 Atbildēt

Un jaunajiem benzīna dzinējiem ir labāk?

Brūk tā pat, kā dīzēļi, remonts tik pat dārgs, pilnīgi nekādas atšķirības.

Bradypus 24.maijs 2018 13:28
17 1 Atbildēt

Mazliet jau plika propagandas tiršana, liekot emocionālu uzsvaru uz dīzeļiem pašā nosaukumā. Vācijas pilsētās jau sen ir spēkā šāda veida ierobežojumi: www.gerstelblog.de/2017/09/21/eu...-wie-geht-das/

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti