Vācijā sāk uzstādīt ceļazīmes, kas aizliedz iebraukt dīzeļiem 25

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 24.maijs 2018 10:38

Hamburgā no 31.maija daļā pilsētas būs aizliegti vecāki transporta līdzekļi ar dīzeļdzinējiem, kas būs pirmais šāds aizliegums Vācijā.

Aizlieguma mērķis ir uzlabot gaisa kvalitāti pilsētā.

Hamburgā ar šādām automašīnām un kravas mašīnām būs aizliegts pārvietoties divās ielās, bet ne visā to garumā.

Aizliegums attieksies uz transporta līdzekļiem, kas neatbilst "Euro 6" emisijas standartiem.

Dīzeļdzinēju radītais piesārņojums ir aktuāls jautājums Vācijā, sevišķi kopš 2015.gada, kad autobūves koncerns "Volkswagen" izraisīja globālu skandālu, atzīstot, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrēta tipa dīzeļdzinējiem, kam uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.

 
Visi komentāri
 
Ccgst 24.maijs 2018 13:21
0 0 Atbildēt

Tas attiecās arī uz vieglajiem vai tikai truck?

Bradypus 24.maijs 2018 13:28
17 1 Atbildēt

Mazliet jau plika propagandas tiršana, liekot emocionālu uzsvaru uz dīzeļiem pašā nosaukumā. Vācijas pilsētās jau sen ir spēkā šāda veida ierobežojumi: www.gerstelblog.de/2017/09/21/eu...-wie-geht-das/

Euro 6 24.maijs 2018 13:32
3 0 Atbildēt

Euro 6 var vālēt tālāk, bet kā izķers tos sliktos?

Vernons 24.maijs 2018 13:37
0 2 Atbildēt

Vācijā elementāri!

Euro 6 24.maijs 2018 13:45
0 0 Atbildēt

Jā, pēc uzlīmēm, bet kā izkontrolēs auslanderus?

Vernons 24.maijs 2018 13:51
0 8 Atbildēt

Es uzlīmi pasūtīju un atsūtīja no Vācijas par 45 Eiro! Bez uzlīmes vari tur nerādīties!

650 24.maijs 2018 14:26
8 10 Atbildēt

protams, jo jebkurš kārtīgs latvietis to uzlīmi mierīgi var iegūt arī ar atslēgtu dpf-u un izrūnītu egr-u.Kā arī ar kaktu kantorī bez čeka uzstādītu un gadiem neapkoptu smirtošu un sprādzienbīstamu gāzes balonu.

Slinkais 1.jūnijs 2018 1:20
0 0 Atbildēt

var redzēt ka dizelistam sāp

Slinkais 1.jūnijs 2018 1:21
0 0 Atbildēt

priekškam? iebrauc pirmajā pa ceļam esošajaā dekrā un saņem un saņem uzlīmi par 17eur

650 24.maijs 2018 14:19
23 8 Atbildēt

Es. Nesaprotu- vai iAuto ir iestājies kaut kādā propagandas un demagoģijas sektā??? Raksts priekš lohiem, tendetnciozs, nepilnīgs un nepaskaidrojošs.Parastajam cilvēkam vai viesim no LV būtu pilnīg pie drirsas kaut kāds centra kvartāls kaut kur vvz kur. Tāpat tur neviens ne jau brauks.ne ko. Kā arī ir skaidrs, ja ažiotāža attiecas tikai uz vecākiem motoriem , līdz Euro5 ieskaitot, bet ne uz eu6.Ja kur ir liegums arī uz euro6, tad vai nu tā ir specifiska zona kur praktiski vispār braukt nevar, vai nu tas ir cilvēktiesību pārkāpums un maldinošas reklāmas- kur mums tepat piedāvā pirkt Euro6, nepasakot to,ka nevarēsim ar viņu braukt kur mums vajag.Piem., Itālijā jau kopš nezkuriem laikiem ir pilns ar “area pedonale” zonām, kur vispār nedrīkst braukt ne ar ko un no tā neviens nav nosprādzis.Stāv kameras un sūta pa pastu lielus sodus, īpaši iekrīt ārzemnieki.Vnk dēļ neuzmanības. Bet valsts ar to gadā sapelna miljonus..

560 24.maijs 2018 14:54
11 4 Atbildēt

Tu laikam neko neesi dzirdējis par autoražotājiem, kas pilnībā atsakās no dīzeļiem (Toyota, Nissan, Volvo, citi sekos) vai zemēm (Ķīna jau tagad, citas sekos) utt, tu tiešām domā, ka uzkārs to zīmi vienai Hamburgas ielai un ar to beigsies? No otras puses - nav jau arī panika jāsēj, pagaidām LV var turpināt rullēt pat ar citiem vairs nevajadzīgiem, smirdošiem un kaitīgiem dīzeļiem

650 24.maijs 2018 18:39
3 6 Atbildēt

Pag, tu nejauc personālijas iekšā, es visu esmu "dzirdējis" un apsvēris no savas loģikas viedokļa.Kā tajatai tā volvam vienmēr ir bijis grūtības pavilkt līdzi vācu markām prasībās ekoloģijā un jaudā konkurētspējīgu dd motoru.Protams, volvo beidzamie jaudīgie 2l dd nenoliedzami ir labi, bet kurš zin, kas īsti tos izgudrojis un/vai cik viņu ražošana tam volvo reāli izmaksā.Tajata ražoja kuslu d4 ar lielu vidējo patēriņu un volvo kādreiz izmanoja audi un psa dīzeļdzinējus.Ņemot par pamatu audi 5cil dd, tika izstrādāts slavenais "personīgais" volvo d5 motors, bet (acīmredzot) arī ne jau pilnīgi no nulles kādā paša volvo pagrabā.Opelis savos ziedulaikos arī -tas izmantoja(manuprāt) ka pat kkādus bmw dd motorus.

Man nav pretenziju, ka kāds nupat negrib vairs pirkt (vai neredz izdevīgumu) cita koncerna tehnoloģiju dd un bīda kādu savu benzīna vai elektro ieceri.Pretenzija ir pa to, ka cilvēkiem sajaaj domas un ka ar vienu roku tepat iAuto lapā zemāk/augstāk/visur reklamē pirkt eu6 dd, bet ar otru roku raksta nomelnojošu info- ka tie pircēji/cilvēki ir stulbi.Ja viņš iztērē savus 30 vai pat 60k un paņem eu6 un ir ar mieru laistīties ar čurām un ir izrēķinājis sev izdevīgumu lietot to dd- nu kapc te vajag attiecībā pret viņu sēt šo demagoģiju? Kāpēc divkosība- ielās un caur Ta mums tūkstošiem reāli smirdošu modificētu vecu hlamu neviena neraucēti izbrauc, bet te lūk visu ceļu gudri runājam par jaunu auto dd eu6 kaut kādiem mikrogramiem?

ezis71 24.maijs 2018 18:29
8 1 Atbildēt

iAuto dzeltenās preses līmenī,skaļi virsraksti,tukši raksti.

ro 24.maijs 2018 15:10
6 4 Atbildēt

Par LV jau vecais stāsts-kamēr ir aitas,tikmēr ir cērpēji...lielais lērums ļautiņu tupi pērk tos nobrauktos dīzeļus un gaida baigo degvielas ekAnomiju,līdz tur visas sprauslas un pāreijais jepatj jepatj jāsāk mainīt..

user 24.maijs 2018 18:01
18 3 Atbildēt

Un jaunajiem benzīna dzinējiem ir labāk?

Brūk tā pat, kā dīzēļi, remonts tik pat dārgs, pilnīgi nekādas atšķirības.

650 24.maijs 2018 18:42
3 3 Atbildēt

citos forumos cilvēki jau sen spriež- esot reku novērota vesela gūzma ar tirgot izliktiem 1-2 gadus veciem aprīkojumā plikiem benzīna mazmotoru auto- domas dalās, vai tādu var un vai vajag to ņemt pēc Garantijas perioda beigām...

ezis71 24.maijs 2018 18:27
7 5 Atbildēt

Viss pretīgāko smaku spēj sataisīt Audi 80 ar karburātoru,plaušas var izklepot,tā kā dīzelis benzīniekam zaudē gaisa piegānīšanā.

wons 24.maijs 2018 18:49
4 0 Atbildēt

Pilnībā atbalstu! Nāķošais varētu būt vilcienu lokomotīves un kuģi. Elposim tīrāku gaisu. Jā kāds to neatbalsta, tad tas ir kremlins un mūsu zemes naidnieks

Pļurkt 24.maijs 2018 21:23
1 3 Atbildēt

Lai tik liek!! Man kā radīts vajadzētu pamainīt uz kādu svaigāku un lētu dīzeļauto

Stjuarts 25.maijs 2018 9:26
1 6 Atbildēt

Tak Berlīnes centrā jau cik gadus atpakaļ ir liegums iebraukt visiem, izņemot elektroauto. Un nekas, visi dzīvi, kreņķi neķer.

Drīzākais ka visas vācu pilsētas sekos šim paraugam, un ieviesīs aizliegumus.

Vienk domāju, ka daudzi kuri izvēlās ceļot ar auto, vāciju par galamērķi vairs neizvēlēsies. Ir gana daudz vietas kur aizbraukt. Tādejādi vācieši iešaus sev kājā, tūrisma industrija biš tiks sapurināta, palaidīs cipariņus viesnīcām uz leju, kur ta liksies. Un tāds kā es - ar eiro6 dīzeli, tikai vinnēs.

ezis71 25.maijs 2018 20:22
3 0 Atbildēt

Komentāra sākums bija izcils un pamācoš bet kad tu beigās kā bērns sāki platīties ar savu eiro 6 tad nekas cits neatlika kā tev ielikt dizlaiku,piedod,tu esi lūzeris.

Slinkais 1.jūnijs 2018 1:24
0 0 Atbildēt

esi vispār bijis Berlīnē ??

murx 25.maijs 2018 9:56
5 0 Atbildēt

Es vienīgais pamanīju, ka drīkst iebraukt gan Eiro5 gan Eiro 6 automobiļi? Tātad, pirmo reizi reģistrēti no 2009.gada septembra. Turklāt ceļazīme norāda tikai kravas automobiļus. Turklāt vietējie iedzīvotāji drīkst braukt kaut ar Eiro0?

murx 25.maijs 2018 10:17
4 0 Atbildēt

Atvainojos, Eiro 5 kraviniekiem no 2008.gada oktobra.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 

Latvija/Lietuva 20.04.2024 - vai mūsējiem izdosies konkurēt ar šādām degvielas cenām? (+ FOTO) 54

Autovadītājs piefiksējis degvielas cenas vienā un tajā pašā dienā Latvijā un Lietuvā. Cenu starpība 23 un 24 centu apmērā par dīzeļdegvielu un benzīnu liek apšaubīt mūsu konkurētspēju un lozungus par atpalicības samazināšanu no kaimiņiem. Lasīt vairāk

 

Bricis: Bīstamība uz ceļiem saglabāsies līdz otrdienas rītam (+ VIDEO) 3

Bīstamība saglabājas ne tikai šodien, bet vēl līdz rītdienas rītam. Rīt pēcpusdienā temperatūra visā Latvijā pakāpsies virs nulles, ilgstošie nokrišņi beigsies, intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja LTV laika ziņu redaktors Toms Bricis. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti