Zemāk vairs nevar - vācu policija aiztur VW Golf “bez klīrensa” 15

 

Foto: Ilustratīvs attēls

iAuto | 6.septembris 2018 14:32

Vācijas pilsētas Līdenšeidas policija apturējusi tūnētu Volkswagen Golf, kas bijis tik zems, ka atstatums no mašīnas apakšas līdz zemei sasniedzis vien pusotru centimetru.

Vietējie mediji raksta, ka garāmbraucošā policijas patruļa pievērsusi uzmanību Volkswagen Golf, kas praktiski “vilcies pa zemi”, piesaistot apkārtējo uzmanību ar nepatīkamu troksni. Automašīna apturēta pārbaudei un atklājies, ka divdesmitgadīgais īpašnieks savu Golf “uzlabojis” tiktāl, ka klīrenss praktiski likvidēts – mērījumi parādījuši, ka no virsbūves apakšas līdz zemei palikuši vien 1,5 centimetri. Nemitīgi atsitoties pret asfaltu mašīnas apakša jau bija pamatīgi cietusi, turklāt īpašnieks bija demontējis gaisa filtru, lai pievadītu vairāk gaisa motoram un radītu vēl “iespaidīgāku” skaņu.

Tūnētais Golf atzīts par satiksmei nederīgu un aizturēts, bet īpašniekam uzlikts sods 500 eiro apmērā, turklāt būs jārēķinās ar soda punktiem.

 
Visi komentāri
 
Fāterlande 6.septembris 2018 15:26
22 0 Atbildēt
viensexperc 6.septembris 2018 16:42
8 58 Atbildēt

Nu nav jau nemaz tik traki, tepat, pa LV braukā tādi paši.

msh 6.septembris 2018 18:05
7 9 Atbildēt

Un samērā daudz pie tam. Man nemaz nav nekādas motivācijas mēģināt pačupoties ar kādiem fofāgenistiem, jo tur pa lielam ir divi novirzieni - vai nu štanceri, vai arī "jo spēks slēpjas kvēpos" - un abi nav man interesanti. Vēl vairāk, golfkluba īpašnieka rīkotais vagfests ir ar noslieci uz štanceriem, jebšu kā es gokfluba spamā tiem, kas man prasīja vai es tur braukšu, atbildēju - netaisos maksāt par iespēju skatīties uz mašīnām kas man nepatīk.

viensexperc 6.septembris 2018 22:04
8 61 Atbildēt

Protams, ka visi sadalījušies divās daļās, nē vispār tŗis daļās ir vel hipsterisi.

Piemēram stance radās, tādēl, ka vw pats par sevi ir ļoti garlaicīgs, neinteresants un lēns auto. Tādēl visi izdomāja ok nosēdināsim un vienkārši leņām "slīdēsim".

Un kvēpos ir speķs tā vispār ir jobnatiju grupa, ļoti ceru, ka drīz vairs nevarēs iziet skati ar izgriestiem dpf un noglušitiem egriem, nafig to smirdētājus.

Vispār "kvēpos ir spēks" grupa pārsvarā ir maznodrošinātie, jo šie "kvēpotie" auto tiek izmantoti arī ikdienā, proti nav finanšu īstam svētdienas auto, tajā pašā laikā nav finašu arī normālam ikdienas auto, un tad rodās šādi frankenšteini! Proti bērnības sapnis -just to jaudu un braukt ar auto kas kaut, cik kustās uz priekšu, savādāk es neredzu kaifu no tā visa? Nu cik tās sūda 1.9 gofa dīzelis spējīgs izspiest? Max 300zs un 650NM un arī tas ir ar lielu paārbūvi un agstām izmaksām. Un priekškam? Lai ar vienriteni brauktu?

Neiznu, tas pārsvarā bija un ir tāds tīnu/studentu prikols,nopirkt lētu auto un apkarināt ķinas koiliem, daži vienkārši joprojām no tā visa nav izauguši...

es 7.septembris 2018 16:58
1 4 Atbildēt

runa ir par klīrensu, nevis kvēpiem un tml...

Ha 6.septembris 2018 18:43
16 0 Atbildēt

gana smuks, es jau domāju, ka kāda veca miskaste. Būs žēl, ja nodos šrotā

WONDERWHY 6.septembris 2018 18:44
21 10 Atbildēt

Pa Vāciju pirms kādiem 4-5 gadiem braukāju ar sēdinātu žurku. Šķiet, ka kādi 4-5cm bija klīrenss. Šad tad nopētīja man to autiņu un tas arī viss. Viens vācietis tik pajautāja koilas vai atsperes. Tagad pārvietojos ar vecu VAG kvēpos ir spēks un kaitinu tādus kā msh, kad kārtīgi ieminu grīdā.

msh 6.septembris 2018 19:19
5 1 Atbildēt

Tādus kā msh grūti kaitināt, toties šādi viegli sasmīdināt - ko tad vēl lai dara, skatoties spogulī kā viens aizmugurē pazudis melnā mākonī...

WONDERWHY 6.septembris 2018 22:41
1 7 Atbildēt

Melnā mākonī pazūd aiz manis braucošais.

Bembists 6.septembris 2018 21:23
6 13 Atbildēt

Tak tos tavus benzīnsūdus jebkurš trīslitrigais turbodīzels var noskriet, nerunājot par degvielas ekonomiju

WONDERWHY 6.septembris 2018 22:40
37 6 Atbildēt

Tās grabošās 3 litru pašpasludinātās raķetes ne velna vairs neiet. Turbīna slīkst eļļā, sprauslas sen beigtas, interkūleris aizaudzis. Tie paši m57d25 jau labāk par m57d30.

Boss 7.septembris 2018 8:22
11 3 Atbildēt

Noņēmis gaisa filtru lai radītu vēl iespaidīgāku troksni!

Raksta autors pilnīgs cirvis!

Izputēju ibio!

msh 8.septembris 2018 8:01
9 0 Atbildēt

Var redzēt ka tu maz ko saproti no automašīnu darbības principiem... Es pats ar tādām muļķībām nodarbojies neesmu, bet no tiem, kam patīk likt komiskos filtrus, daudz reizes esmu lasījis ka viens no iemesliem - motors paliek skaļāks/pienāk klāt noteikta skaņa - jo standarta filtra kaste ir uztaisīta lai noteiktas ieplūdes frekvences slāpētu, ko komiskais filtrs nedara...

Kā kurš lasa 7.septembris 2018 12:23
1 1 Atbildēt

"bija demontējis gaisa filtru, lai pievadītu vairāk gaisa motoram" - šķiet, ka tā ir rakstīts

Ksp 8.septembris 2018 8:39
0 2 Atbildēt

Nu labāka jau ir sagrabējusi bezpiedziņas žurka

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti