Elektriskos Volkswagen ID saimes modeļus (no 2019.g.) aprīkos ar augstākās kapacitātes akumulatoriem ar 8 gadu garantiju 4

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 25.jūnijs 2019 15:20

Volkswagen ID.3 ražošanu sāks jau šogad, un šis kompaktklases modelis būs pirmais Volkswagen ID. saimes pārstāvis.

Visas ID. sērijas automašīnas būs aprīkotas ar litija jonu akumulatoriem, kas nodrošinās līdz 550 kilometriem garu vienas uzlādes nobraukšanas distanci, padarot tos par ideāli piemērotiem modeļiem ērtiem un gariem izbraucieniem. ID. modeļu īpašniekiem nebūs arī jāsatraucas par to akumulatoru ilgmūžību, jo Volkswagen garantēs, ka šie akumulatori saglabās vismaz 70% no to izmantojamās kapacitātes pat pēc astoņiem gadiem vai 160 000 kilometru nobraukuma.

2017. gadā Volkswagen konsolidēja visu akumulatoru izstrādi ražotāja Izcilības centrā. Viena no centra atbildībām ir nodrošināt, ka visi akumulatori ID. modeļu saimē ļoti ilgā laika periodā saglabātu savu maksimālo kapacitāti un tādējādi spētu garantēt darbību garās distancēs.

Augsta uzlādes kapacitāte nodrošina ātru uzlādes laiku

Volkswagen ID. akumulatorus piedāvās dažādos izmēros. Tas paredz pilnībā citu virzienu salīdzinājumā ar pieeju, kas tiek izmantota zīmola pašreizējā elektrisko automobiļu piedāvājumā. Ja ID. automobiļa īpašnieks nav ieinteresēts ar vienu uzlādes reizi nobraukt garas distances (piemēram, viņš galvenokārt dodas nelielos izbraucienos pilsētā), viņš var izvēlēties akumulatorus ar salīdzinoši mazu enerģijas ietilpību. Tas savukārt samazinās šo automobiļu cenu. Turpretī tie, kuri bieži nobrauc garas distances, var izvēlēties ietilpīgākus akumulatorus, kas sniegs iespēju krietni elastīgāk izmantot savu automašīnu. Atkarībā no akumulatora un automobiļa tipa iespējams sasniegt maksimālo nobraukšanas distanci aptuveni 330 līdz 550 kilometri (WLTP). Volkswagen arī izstrādājis akumulatorus, lai spētu pielietot lādēšanas kapacitāti līdz pat 125 kW, kas ir augstāk nekā līdz šim sasniegts ID.3 segmentā, un nodrošina ātru uzlādi.

Ērta lādēšana mājās un ārkārtīgi ātra uzlāde ceļā

Volkswagen sagaida, ka aptuveni 50% no visām uzlādes darbībām tiks veiktas mājās un 20% darbā. Ņemot vērā šīs prognozes, ticis izstrādāts jauns Wallbox sienas ligzdu klāsts. Šīs uzlādes stacijas, kuras iespējams uzstādīt mājās vai darbavietā, darbojas ar uzlādes jaudu līdz 11 kilovatiem (AC). Priekšrocība šeit ir tāda, ka uzlādes laiks ir krietni mazāks salīdzinājumā ar tradicionālo 230 voltu strāvas piegādi – Wallbox ir pietiekama jauda, lai akumulatorus pilnībā uzlādētu nakts laikā vai pa darba dienu. Volkswagen arī uzskata, ka 25% no visām uzlādes darbībām tiks veiktas sabiedriskās vietās, bet 5% – uz lielceļiem. Atkarībā no braukšanas stila ID.3 ar ietilpīgāko akumulatoru variantu ceļojumā no Hamburgas uz Minheni vai no Turīnas uz Parīzi (katrs brauciens ir aptuveni 800 kilometri) būtu jālādē vien divas reizes. Ja akumulatori tiktu lādēti ātrās uzlādes stacijā ar augstu kapacitāti, 30 minūtēs būtu iespējams iegūt nobraukšanas distanci aptuveni 260 kilometri (WLTP).

 

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Conqueror 25.jūnijs 2019 20:08
1 1 Atbildēt

un ja vēl pieāķē piekabi ar aķiem tad visus 1000 km

Krotow 26.jūnijs 2019 0:27
1 1 Atbildēt

Un piekabes plus otras baterijas svars noēd visu tās jēgu.

Pēdējā laikā lasu dažādu elektro auto "ekspertu" prātojumus par to, ka labāk tirgot auto ar mazām baterijām (zem 300 km). Šķiet ka murmuļi neko nesaprot no litija bateriju darba režīma un nav dzīvojuši daudzīvokļu mājā (tādas papilnam sastopamas arī rietumu pilsētās) bez garāžas ar iespēju auto uzlādēt. Litija baterija vislabāk jūtas "pustukša", attiecīgi ietilpīgāku bateriju var mierīgi lādēt līdz 70-80% un nesatraukties, ka pēcpusdienā jau būs jāmeklē štepselis. Arī gada aukstajā laikā tādai baterija ir lielāka ietilpības rezerve. 550km WLTP ir pavisam labi un nav tur ko samazināt.

gunbox 26.jūnijs 2019 16:59
1 0 Atbildēt

Cena par auto joprojām ir krējuma nosmelšanas līmenī, jo tehnoloģiskās izmaksas ir krietni zemākas par iekšdedzes dzinēja sistēmu. Vienīgais pamatojums būtu tieši tādā paša līmenī kā līdzīgas jaudas iekšdedzes. Bet pēc fakta jā, notiek līdzīgi kā ar tiem šir po treb mobīlajiem, kuriem nepietiek uzlāde 1 dienai.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Autovedējs ar jauniem Toyota Supra iekļūst avārijā (+ FOTO)

Autovedējs ar pilnīgi jauniem Toyota Supra sporta automobiļiem iekļuvis avārijā uz kāda no autoceļiem Ungārijā. Bojāti vairāki spēkrati, turklāt daži – visai nopietni. Lasīt vairāk

 

Škoda modernizē Karoq un Kodiaq (+ FOTO) 6

Čehu ražotājs iepazīstinājis ar 2020.gada krosoveriem Karoq un Kodiaq. Abi ieguvuši burtiem veidotu uzrakstu Škoda uz bagāžnieka durvīm un dažus uzlabojumus. Lasīt vairāk

 

Ford Mondeo, S-Max, Galaxy aizies, dodot vietu jaunam universālam

Ford gatavo izmaiņas modeļu piedāvājumā Eiropas tirgum, nomainot Mondeo, S-Max un Galaxy ar jaunu universālu Subaru Outback stilā. Lasīt vairāk

 

Krasta ielas jaunajam segumam 3 gadu garantija (+ VIDEO) 8

Svarīgas satiksmes dzīslas Rīgā - Krasta ielas remonts vēl nav noslēdzies, bet autobraucējiem jau rodas jautājums- cik ilgi tas kalpos? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti