Londonas taksometrs tagad arī piegādes auto lomā (+ FOTO) 2

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 13.jūlijs 2020 6:11

LEVC (London Electric Vehicle Company) – kompānija, kas ražo Londonas taksometrus, pieteikusi uz šī automobiļa bāzes radīta piegādes auto modifikāciju.

Šī gada beigās kompānija LEVC uzsāks uz Londonas taksometra bāzes radīta piegādes furgona ražošanu. Tas nav nekas neparasts, jo LEVC konstruētajam automobilim ir vismaz divas īpašības, lai par tādu kļūtu: videi nekaitīgā elektriskā piedziņa un pietiekami plaša kravas telpa, lai izvietotu tajā divas eiropaletes.

LEVC piegādes auto dots nosaukums VN5, tas aprīkots ar bīdāmām sānu durvīm, atveramām asimetriskām aizmugures durvīm un var pārvadāt 830 kg jeb 5,5 kubikmetrus kravas.

Ar elektrību VN5 varēs nobraukt līdz 90 km, bet izmantojot Range-Extender funkciju nobraucamā distance pieaugs līdz 480 km.

Jau šī gada beigās tiek solīta VN5 versija ar stūri labajā pusē, bet kreisās puses variants būs jāpagaida līdz nākamā gada pavasaRIM.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 13.jūlijs 2020 8:16
4 0 Atbildēt

1895 Tomass Pārkers uzbūvēja savu elektro automobīli.

Tas varēja nobraukt 50 jūdzes ( 80 km) ar vienu uzlādi.

Labi, ka komunisti 2020.gadā ar vienu uzlādi var nobraukt 90 km.

Krotow 13.jūlijs 2020 20:11
0 0 Atbildēt

Nu jau var nobraukt arī 500 km. Tikai baterija viena pati maksās divu jaunu auto cenu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti