Nissan nodemonstrējis konceptuālo krosoveru Magnite, kas japāņu autobūves piedāvājumā kļūs par gabarītos mazāko šajā automobiļu segmentā.
Nissan prezentējis krosoveru Magnite, kas jau līdz gada beigām pārtaps par sērijveida produktu. Paredzams, ka automobiļa pamatā būs modernizētaCMF-A platforma, bet motoru piedāvājumā būs 72 Zs jaudīgs atmosfēriskais trīscilindru agregāts, kā arī trīscilindru motors ar turbīnu, kas attīstīs 95 Zs. Vājāko motoru varēs kombinēt ar piecpakāpju mehānisko vai robotizēto pārnesumkārbu, turbomotors sadarbosies ar variatoru.
Automobili varēs nokomplektēt ar kruīzkontroli, apkārtskata kamerām, automātisko klimatkontroli un multimediju sistēmu, ko kontrolēs ar astoņu collu skārienekrāna palīdzību.
Nissan krosoveru piedāvājumā Magnite būs gabarītos mazākais pārstāvis, kas nostāsies pakāpienu zemāk par Juke.
Sākotnēji Magnite startēs Indijas tirgū, vēlāk iespējama tā parādīšanās arī citos pasaules tirgos.
Kā radās krosoveri? Atnesa rasējumus ar jauno penzionāru auto ar augsto sēdpozīciju, rāda. Dizaina boss saka - cross over, sak, krusts pāri un miers. Tajā brīdī bosam zvana mīļākā un tas saka, būšu atpakaļ pēc stundas vai divām. Nejēgas ar bildi nodomā, kā šiem ir nosaukts auto veids un diebj uz ražošanu. Tā radās krosoveri..
Lūk pirmais krosovers:
Matra Rančo ( 1977)
Vai, divus gadus vēlāk - AMC eagle
Tikai tas nebija pensionāru auto. Tas bija vieglais auto ar paaugstinātu caurgājību.
Tad, protams, ka ASV, kopš 2006.gada tie kļuva ļoti populāri.
Un tad, eiropiesi kā vienmēr, sāka kopēt. Un tagad krosoveru ir kā sociķu un eko fašistu. Uz katra stūra.
Mūsdienu crosoveri un paaugstināta caurgājamība? Laikam domāts greiderēts grants ceļš.