Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen iepazīstinājis ar elektriskās ID saimes otro modeli – krosoveru ID.4.
Volkswagen ID.4 ir 4584 mm garš, 1852 mm plats un 1636 mm augsts. Automašīna apveltīta ar 21 cm klīrensu un apjomīgu 543-1575 litru bagāžnieku. Arī brīvās telpas pēc izskata viegli un gaisīgi konstruētajā salonā ir vairāk nekā varētu gaidīt no kompaktajiem izmēriem.
Automašīnas komplektācijā ir diožu lukturi, panorāmas jumts, izgaismojams logotips, dinamiskie virzienrādītāji, trīsdimensiju aizmugures optika, apkārtskata kameras un 21 collu riteņu diski ar jaunas konstrukcijas Bridgestone riepām no Enliten sērijas.
Salonā ir sēdekļi ar mākslīgās ādas apdari, ciparu mērinstrumenti un skārienjutīgs multimediju sistēmas ekrāns. Pieejams arī Head-up displejs ar paplašinātās realitātes tehnoloģiju, uzlabota navigācijas sistēma, programmnodrošinājuma atjaunināšana ar interneta palīdzību, adaptīvā kruīzkontrole ar ceļa zīmju atpazīšanu, kā arī citas modernas drošības sistēmas un elektroniskie palīgi.
ID.4 piedziņu nodrošina 204 Zs jaudīgs elektromotors, kas piedzen aizmugures riteņus. Šāds automobilis 100 km/h sasniedz 8,5 sekundēs, var paātrināties līdz 160 km/h un nobraukt līdz pat 520 km pēc WLTP cikla.
Vēlāk tiek solīts arī 306 Zs jaudīgais pilnpiedziņas variants.
ID.4 pārdošana sākas ar diviem ekskluzīviem variantiem: 1.Max un Model 1. Vācijā to cenas ir attiecīgi 59 950 un 49 950 eiro. Kad šis 27 000 vienībās paredzētais elektrisko krosoveru skaits tiks realizēts, Volkswagen nodrošinās pieeju mazākas cenas automobiļiem, ieskaitot bāzes versiju, kas Vācijā maksās nepilnus 40 000 eiro (bez valsts subsīdijām).
Volkswagen ID.4 galvenie noieta tirgi būs Eiropa, Ķīna un ASV.
Pēc pāris gadiem .ID7 īpašnieki uz .ID4 īpašniekiem skatīsies no augšas. Būs, kā ar telefoniem.
krosovers = paaugstināts hečbeks.
ja tos būvēs vēl augstākus, tā arī būs, kā saki. līdz pirmajam viaduktam!
Nevis paaugstināts bet piepūsts.