Porsche Panamera jauda sasniegusi 700 Zs 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Porsche | 20.oktobris 2020 14:32

Porsche noslēdz jauno Panamera produktu klāstu ar modeļiem, kuru vidū ir flagmanis ar 514 kW (700 ZS) lielu jaudu un 870 Nm griezes momentu. Jaunā Panamera Turbo S E-Hybrid tagad ir atjaunotās produktu līnijas jaudīgākais modelis.

Tas ir aprīkots ar 420 kW (571 ZS) četrlitru V8 divturbīnu motoru un 100 kW (136 ZS) elektromotoru. Pateicoties jaunajam 17,9 kWh akumulatoram un optimizētiem braukšanas režīmiem, modeļa tikai ar elektroenerģiju nobraucamais attālums ir palielināts par 30 %. Tas attiecas arī uz jauno Panamera 4 E-Hybrid, kur elektromotoru tāpat kā iepriekš papildina 243 kW (330 ZS) 2,9 litru V6 divturbīnu motors, kā rezultātā tiek nodrošināta 340 kW (462 ZS) sistēmas jauda. Panamera produktu klāsts tika papildināts ar modeli 4S, kura motors spēj sasniegt 324 kW (440 ZS) jaudu. Tas ir aprīkots ar visām jaunāko uzlaboto modeļu optimizētajām funkcijām, piemēram, šasiju, konstrukciju, aprīkojumu un informatīvā izklaide sistēmu.

Trīs hibrīdautomobiļu modeļi ar uzlabotu elektriskās braukšanas pieredzi
Vienlaikus ar nesen prezentēto jauno Panamera 4S E-Hybrid, kuras sistēmas jauda ir 412 kW (560 ZS), Porsche tagad pirmo reizi piedāvā trīs no elektrotīkla uzlādējamu hibrīdautomobiļu Panamera modeļus, turklāt katram no tiem var izvēlēties kādu no trim atšķirīgiem virsbūves veidiem: sporta sedans, Executive (garas garenbāzes versija) un Sport Turismo. Tādējādi Porsche sistemātiski paplašina savu E-Performance stratēģiju. Piedziņas arhitektūras pamatā ir elektromotors, kurš ir iebūvēts astoņpakāpju divsajūgu transmisijā (PDK) un nodrošina 100 kW (136 ZS) jaudu un 400 Nm maksimālo griezes momentu. Kopā ar dažādiem piedāvātajiem iekšdedzes dzinējiem tas nodrošina izcilu veiktspēju. Jaunā Panamera Turbo S E-Hybrid ar standarta aprīkojumā ietverto Sport Chrono pakotni un četrlitru V8 divturbīnu motoru, kurš tagad nodrošina 420 kW (571 ZS), nevis 404 kW (550 ZS) lielu jaudu, tagad paātrinājumu no nulles līdz 100 km/h veic 3,2 sekundēs — par 0,2 sekundēm ātrāk nekā tās priekšgājējs. Modeļa maksimālais ātrums ir 315 km/h, kas ir par 5 km/h lielāks nekā iepriekšējā modeļa versijā. Modelis Panamera 4 E-Hybrid paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h veic tikai 4,4 sekundēs (–0,2 sek.), un tā maksimālais ātrums ir 280 km/h (+2 km/h).

Izmantojot optimizētus elementus, augstsprieguma akumulatora bruto ietilpība ir palielināta no 14,1 līdz 17,9 kWh, un braukšanas režīmi ir pielāgoti, lai vēl efektīvāk izmantotu enerģiju. Jaunās Panamera Turbo S E-Hybrid maksimālais tikai ar elektroenerģiju nobraucamais attālums ir 50 km saskaņā ar WLTP EAER City datiem (NEDC — līdz 59 km), savukārt Panamera 4 E-Hybrid bez atgāzu izplūdes var nobraukt līdz pat 56 km saskaņā ar WLTP EAER City datiem (NEDC — līdz 64 km). No elektrotīkla uzlādējamos Porsche hibrīdmodeļus vēlams uzlādēt mājās, izmantojot parasto mājas kontaktligzdu vai rūpniecisko kontaktligzdu. Atkarībā no automobiļa modeļa standarta Porsche pārnēsājamo lādētāju uzlādes jauda ir līdz 7,2 kW. Uzlādi var veikt arī publiskajās uzlādes vietās, izmantojot 3. režīma (Mode 3) kabeli.

Pārdomāts izskats un ievērojami labāka savienojamība
Jaunā Panamera 4S, kuru joprojām darbina 324 kW/440 ZS 2,9 litru V6 divturbīnu motors, ar Sport Chrono pakotni paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h veic 4,1 sekundē (–0,1 sek.). Automobiļa maksimālais ātrums ir 295 km/h (+6 km/h). Modelis 4S ir aprīkots ar visām jaunāko uzlaboto modeļu optimizētajām funkcijām, un tā standarta aprīkojumā ir ietverta Sport Design priekšdaļa, kas agrāk bija pieejama tikai papildaprīkojumā. Tam ir satriecoši gaisa ieplūdes režģi, lielas dzesēšanas gaisa atveres sānos un vienjoslas priekšējo lukturu modulis. Jaunā dizaina Panamera Turbo S E-Hybrid priekšdaļa atšķiras ar divkāršajiem C formas Turbo priekšējo lukturu moduļiem, kā arī lielākām sānu gaisa ieplūdes atverēm. Pārstrādātās aizmugures lukturu joslas kontūra tika pielāgota, lai tā tagad vienmērīgi stieptos pāri bagāžas nodalījuma pārsegam. Papildaprīkojumā ir ietverti aptumšoti Exclusive Design aizmugurējo gabarītlukturu moduļi ar dinamisku atgriešanās / izbraukšanas no mājām funkciju, trīs jauni disku veidi — 20 un 21 colla — un divas jaunas virsbūves krāsas (metāliska ķiršsarkanā Cherry Metallic un metāliska brūnā Truffle Brown Metallic).

Porsche komunikāciju sistēma (PCM) ietver augstākas izšķirtspējas displeju, kā arī papildu digitālās funkcijas un pakalpojumus, piemēram, uzlabotu tiešsaistes balss vadības sistēmu Voice Pilot, ceļa zīmju un bīstamības informācijas pakalpojumu Risk Radar, bezvadu pakalpojumu Apple® CarPlay un vēl daudzus citus Connect pakalpojumus.

Uzlabota veiktspēja un komforts
Visu jauno Panamera modeļu šasijas un vadības sistēmas ir optimizētas gan sportiskuma, gan komforta ziņā. Dažiem modeļiem tika īstenota pilnībā jauna vadības stratēģija. Jaunās paaudzes stūres vadības sistēma un jauna dizaina riepas nodrošina uzlabotu sānu dinamiku un precizitāti. Panamera Turbo S E-Hybrid flagmaņmodeļa standartaprīkojumā ietilpst visas pašlaik pieejamās šasijas un vadības sistēmas, piemēram, elektriskās sasveres stabilizācijas sistēmas Porsche dinamiskā šasijas vadība Sport (PDCC Sport), kas ietver Porsche griezes momenta vektorizācijas sistēmu Plus (PTV Plus), aizmugurējā stūrējamā ass ar ssstūres pastiprinātāju Plus, kā arī Porsche keramiskā kompozītmateriāla bremžu (PCCB) sistēma.

Jaunos Porsche Panamera modeļus var pasūtīt jau tūlīt, un pie oficiālajiem pārstāvjiem tie būs pieejami no decembra sākuma. Vācijā modeli Panamera 4 E-Hybrid var iegādāties sākot no 110 369 eiro. Panamera 4S var iegādāties sākot no 115 241 eiro, bet Panamera Turbo S E-Hybrid var iegādāties sākot no 185 537 eiro. Cenā ir iekļauts pievienotās vērtības nodoklis un attiecīgajai valstij paredzētais aprīkojums.

 
Visi komentāri
 
Antons 21.oktobris 2020 9:13
0 2 Atbildēt

Šim auto ir viens liels mīnuss - tas nav 911.

Meeris 21.oktobris 2020 14:51
1 1 Atbildēt

un vēl 1 mīnuss uz aklamātōra

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti