Škoda Octavia sportiskā modifikācija RS turpmāk būs pieejama arī versijā ar 200 Zs jaudīgu turbodīzeli sedana vai universāla versijā.
Škoda laiž klajā Octavia RS jaudīgo dīzeļversiju, kam zem pārsega iebūvēts 2,0 TDI Evo četrcilindru agregāts, kas attīsta 200 Zs jaudu un maksimālo griezes momentu 400 Nm. Automašīna pieejama ar priekšējo vai visu riteņu piedziņu un kombinācijā ar 7DSG pirmajā variantā sasniedz 249 un 245 km/h (sedans/universāls), bet otrā – 243 un 238 km/h (sedans/universāls). Zināms, ka pilnpiedziņas modifikācijai ieskrējiens līdz 100 km/h aizņem 6,8 sekundes.
Visas Octavia RS versijas komplektētas ar ciparu mērinstrumentiem, progresīvo stūres iekārtu un 1,5 cm zemāku piekari.
Vācijas tirgū Octavia RS sedana cena sāksies no atzīmes 39 205 eiro, par universālu Combi RS prasīs vismaz 39 888 eiro.
Oho, kāda cena!
Es savējo iepriekšējā modeļa RS ar DSG nu jau gandrīz 3 gadus atpakaļ jaunu iegādājos par 27 000 Eur, un man tur vēl bija papildaprīkojums par ~3 tūkstošiem eur. Ok, man iedeva 5% atlaidi, bet nu cenas pieaugums ir grandiozs!
rakstā minētā cena tomēr šķiet, ka nav pareiza. Paskatījos, ka Latvijā benzīns ar DSG maksā sākot no 30 400 eur, dīzeļu pagaidām nav piedāvājumā, bet neticu, ka dīzelis maksās gandrīz 10 000eur vairāk kā benzīns.
Ok, ~25 vai 26k pret 30k sākuma cena nav tik milzīgs pieaugums, bet tāpat ir jūtams.
Tā ir cena Vācijas tirgū, kas rakstā arī norādīts
To, ka norādītā cena ir Vācijā, to redzēju, vienkārši izklausās neticami dārgi, zinot Latvijas cenas. Bet tikko paskatījos Vācijas lapu, viņiem tiešām Škoda, vismaz RS, ir ļoti dārga. Bāzes komplektācija, kas Latvijā maksā 30 400 eur, viņiem maksā 38 543 eur. Šajā gadījumā tā ir tikai 700eur starpība starp benzīnu un dīzeli. Bet nu cenu atšķirība starp Latviju un Vāciju ir iespaidīga.
VW laikam Vācijā neļauj Škodu lēti tirgot, lai nav tik liela konkurence Volkswagen.
pērkam RS šeit un stumjam uz Vāciju
Kamēr Škodai neparādīsies aprakstā - skaņas izolācija, tikmēr tā konservbundža nav pat pus cenas vērta.