Škoda Ovtavia RS saņem 200 Zs dīzeļdzinēju (+ FOTO) 39

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 29.oktobris 2020 10:07

Škoda Octavia sportiskā modifikācija RS turpmāk būs pieejama arī versijā ar 200 Zs jaudīgu turbodīzeli sedana vai universāla versijā.

Škoda laiž klajā Octavia RS jaudīgo dīzeļversiju, kam zem pārsega iebūvēts 2,0 TDI Evo četrcilindru agregāts, kas attīsta 200 Zs jaudu un maksimālo griezes momentu 400 Nm. Automašīna pieejama ar priekšējo vai visu riteņu piedziņu un kombinācijā ar 7DSG pirmajā variantā sasniedz 249 un 245 km/h (sedans/universāls), bet otrā – 243 un 238 km/h (sedans/universāls). Zināms, ka pilnpiedziņas modifikācijai ieskrējiens līdz 100 km/h aizņem 6,8 sekundes.

Visas Octavia RS versijas komplektētas ar ciparu mērinstrumentiem, progresīvo stūres iekārtu un 1,5 cm zemāku piekari.

Vācijas tirgū Octavia RS sedana cena sāksies no atzīmes 39 205 eiro, par universālu Combi RS prasīs vismaz 39 888 eiro.

 

 
Visi komentāri
 
Braucējs 29.oktobris 2020 11:06
7 0 Atbildēt

Oho, kāda cena!

Es savējo iepriekšējā modeļa RS ar DSG nu jau gandrīz 3 gadus atpakaļ jaunu iegādājos par 27 000 Eur, un man tur vēl bija papildaprīkojums par ~3 tūkstošiem eur. Ok, man iedeva 5% atlaidi, bet nu cenas pieaugums ir grandiozs!

Braucējs 29.oktobris 2020 11:16
1 0 Atbildēt

rakstā minētā cena tomēr šķiet, ka nav pareiza. Paskatījos, ka Latvijā benzīns ar DSG maksā sākot no 30 400 eur, dīzeļu pagaidām nav piedāvājumā, bet neticu, ka dīzelis maksās gandrīz 10 000eur vairāk kā benzīns.

Ok, ~25 vai 26k pret 30k sākuma cena nav tik milzīgs pieaugums, bet tāpat ir jūtams.

iAutolv 29.oktobris 2020 12:44
1 0 Atbildēt

Tā ir cena Vācijas tirgū, kas rakstā arī norādīts

Braucējs 29.oktobris 2020 13:05
1 0 Atbildēt

To, ka norādītā cena ir Vācijā, to redzēju, vienkārši izklausās neticami dārgi, zinot Latvijas cenas. Bet tikko paskatījos Vācijas lapu, viņiem tiešām Škoda, vismaz RS, ir ļoti dārga. Bāzes komplektācija, kas Latvijā maksā 30 400 eur, viņiem maksā 38 543 eur. Šajā gadījumā tā ir tikai 700eur starpība starp benzīnu un dīzeli. Bet nu cenu atšķirība starp Latviju un Vāciju ir iespaidīga.

VW laikam Vācijā neļauj Škodu lēti tirgot, lai nav tik liela konkurence Volkswagen.

nu re 29.oktobris 2020 13:24
4 0 Atbildēt

pērkam RS šeit un stumjam uz Vāciju

gunbox 29.oktobris 2020 13:43
3 5 Atbildēt

Kamēr Škodai neparādīsies aprakstā - skaņas izolācija, tikmēr tā konservbundža nav pat pus cenas vērta.

ziņģe 29.oktobris 2020 11:10
11 5 Atbildēt

es ar savu dīzeli

piemirdinu pasauli

gaisā nokūp melli dūmi

garām logiem joņo krūmi

mudaks 30.oktobris 2020 8:50
2 1 Atbildēt

Tu ar savu hibrīdu nodedzini vairāk benzīnu, kā es ar savu dīzeli. Un katrus sešus gadus izsvied pustonnu nolietotu akumulatoru dabā. Kuri ir jau saražoti, to piesārņojot!

hi! 30.oktobris 2020 13:02
0 3 Atbildēt

mudak, mans velo ar visu ražošanu pa šiem gadiem ir mazāk piedraņķējis pasauli, kā tavs dīzelis nedēļas laikā.

Hsisuemzkauajsh 30.oktobris 2020 17:58
3 0 Atbildēt

Jā bet padomā cik pa ceļam daudz esi izpirdis, 3x vairāk nekā mudaka dīzelis

Janka 29.oktobris 2020 13:34
7 7 Atbildēt

Diezgan nožēlojami, RS ar dīzeli

gunbox 29.oktobris 2020 13:47
5 6 Atbildēt

Kāds vēl Janka... varbūt Koļa? Tev kā Jankam bija jābūt īstenam kūlas dedzinātājam, lai saprastu ar ko atsķiras dīzeļa 400 ņūtoni no tā dūcēja ar skaļruņa burkšķi un 3 sekunžu aizturi.

Janka 29.oktobris 2020 15:25
4 4 Atbildēt

Dīzelim vieta ir tolemtā, nekur citur

gunbox 29.oktobris 2020 17:09
3 5 Atbildēt

Ar tādām nepamatotām idejām tu vari kaķu piečurātās smiltiņās bērnudārzā spēlēties. Un pamatoti, ka no tās kastes arī nekur tālāk nav izaugusi minimālā sapratne par motoriem un kas ir RS.

Janka 29.oktobris 2020 19:52
6 1 Atbildēt

Nu klāj vaļā, kas tad ir tas mega rs? Škoda ar sūdainu dīzeli un knapiem 200 zs

gunbox 30.oktobris 2020 9:14
1 3 Atbildēt

RS sūdains ir tikai ar benzīnu un tas nemaina faktu, ka tā joprojām paliek plika konservbundža. Dīzelis vismaz ir pacēlis latiņu augstāk. Bet liecies mierā ...kur nu tev to saprast.

Janka 30.oktobris 2020 16:01
2 1 Atbildēt

Bikses vēl neesi pielicis ar galvu reibinošajiem 6.8 līdz 100?

opā 29.oktobris 2020 22:10
1 0 Atbildēt

Nav jau pirmā reize. Atceros fabia vrs 2003. vai 2004. gadā ar 1.9 tdi 130 zs motoru, tad tas likās galīgi nejēdzīgi.

opā 29.oktobris 2020 22:17
1 0 Atbildēt

Kaut gan ar tā svaru nebija jau tik gauss.

Pircējs 29.oktobris 2020 13:53
4 0 Atbildēt

Pirku jaunu toyota Rav4 un man dīleris pastūma līgumu, ka turpmāko 3 gadu laikā nedrīkstu pārdot auto uz Vāciju, citādi jāatmaksā atlaide!

Daži labi LV VW dīleri jau dēļ reeksport uz DE ir zaudējuši dīlera statusu!

gunbox 29.oktobris 2020 17:11
4 1 Atbildēt

Šī ir dīvaina parādība. Jāčeko, ka zem vācu Made in China VIN numura neslēpjas Made in Raša.

Conqueror 29.oktobris 2020 17:37
2 2 Atbildēt

un 6.8 sekundes līdz simtam... kaut kā nožēlojami. un tas ir , ja ir viens - šoferis. ja salien pilns salons, tad droši vien 20 sekundēs līdz 100?

Labvēlis 29.oktobris 2020 20:45
2 2 Atbildēt

Pie tam tās ir 6.8 sekundes ar pilnpiedziņu, nevis ka priekša izspolē jo nav pietekama saķere. Uz šosejas nekas tur arī labāks nebūs.

gunbox 30.oktobris 2020 9:22
1 3 Atbildēt

Bet no kura laika RS ir kāds etalons? Varbūt tikai gopņikiem. Tā pat kā 200zirgu Toyota GT86.

Braucējs 30.oktobris 2020 16:44
2 0 Atbildēt

Škodas RS modeļi pa lielam ir "sportiskākas" parastās versijas nevis izteikti sporta speciālie modeļi, kā, piemēram, BMW M3.

Jauda, jā, ir vairāk kā parastajiem švakajiem modeļiem, bet nekas dižs. Šitam bBenzīna motors, šķiet, vispār ir atstāts no iepriekšējā modeļa jaudīgākā varianta.

atrabotka 29.oktobris 2020 19:46
2 0 Atbildēt

Intersanti. Visi kladzina par iekšdedzes dzinēju kaitīgumu, elektroauto ir nākotne un tūlīt, tūlīt "rīt uz brokastlaiku" dīzeļi tiks aizliegti, tos vairs nevarēs iegādāties utt, bet tos ražo!! Ja jau vieglo auto segmentā viss iet uz elektrifikāciju, tad jābeidz ražot iekšdedzes auto nekavējoties, lai pēc 20-30 gadiem tiešām būtu tikai elektro pie mums Kādam pircējam tad viņu ražo?

Labvēlis 29.oktobris 2020 20:42
2 1 Atbildēt

Kāds tur RS ar dīzeli... Atsaucīgs zemos apgriezienos? Gana ekonomisks? Jā.

Sportisks? Nē.

Jaudas līkne atejā kā noklekšķina garām 4000 apgriezieniem ar garantiju. Uzlīmes modelim skaļas, bet bilde nu nekad nebūs tam 2.0l traktoram.

Gm 30.oktobris 2020 6:50
3 1 Atbildēt

Tagad iekšdedzes motoriem sāk samazināt jaudu.

Tie 200zs ir izsmiekls, kāds tur rs?

nebaidies 30.oktobris 2020 13:05
1 3 Atbildēt

stabam vienalga, vai ienāk ar 200 vai 250...rezultāts neatšķirsies

Gm 30.oktobris 2020 18:01
3 0 Atbildēt

Nu par tavu draudzību ar stabiem es nebrīnos, un pie tā arī paliksim....

spurziks 30.oktobris 2020 8:54
1 6 Atbildēt

Jūtams, ka vairākums šeit esošo skribentu ar normālu dīzeli nav braukuši. Žēl jūs. Nekas nav labāks, ekonomiskāks, ilgmūžīgāks un ...dabai draudzīgāks par dīzeli!

gunbox 30.oktobris 2020 9:26
1 3 Atbildēt

Dabai draudzīga tur nav nekā, bet tas, ka nav braukuši ar normālu, tas tiesa, ja ar vārdu "normāls" tiek skatīti ņūtoni, nevis zs.

Latvijas ubags 30.oktobris 2020 10:19
0 1 Atbildēt

Es labāk nopirkšu lietotu bmw ar 3,0d motoru, kam jau stokā ir vairāk zirgu un pilnpiedziņa, bet par atlikušo naudu pietiks degvielai un remontiem turpmākiem 10 gadiem.

Un noteikti izgriezīšu dpf, atslēgšu EGR un nočipošu!

drīz 30.oktobris 2020 13:03
1 1 Atbildēt

čipos dpf griezējus)) kā krancīšus...

bab 30.oktobris 2020 16:40
1 1 Atbildēt

lai 10 gadiem pietiktu, tev būs jāpērk kaut kāds e39, kam ir tikai 193zs un līdz simtam ap 10 sekundēm, ja ne vairāk (nav jau vairs jauns auto).

Jumu 30.oktobris 2020 17:47
1 1 Atbildēt

Lasu un brīnos, ka visiem tik ātri kaut kur vajaga. Kāda tur starpība mūsu apstākļos to 100 km/h sasniegsi 8 vai 20 sek. Mums tādu vietu, kur atļauts ieskrieties līdz tādam ātrumam gandrīz , ka nav vispār. Galvenais kritērijs manā sapratnē ir iespēja nobraukt līdz kādiem 200 tūkstošu bez liela remonta

Gm 30.oktobris 2020 18:07
3 0 Atbildēt

Neaizmirsti, ka šeit apspriež rs versiju!

Bet par paātrinājumu no 0-100km/h piekrītu, mūsdienās aktuālāk ir 100-200km/h. Jo aizmugures piedziņas auto nespēj paātrināties tik ātri, kā pilnpiedziņas auto. Tādēļ bieži šis uzskats ir maldīgs. Savukārt 100-200km/h jau var sākt pētīt. Turklāt tādam labam ģimenes sedanam/universālim arī būs tās 5-7 sejundes no 100-200.

650 30.oktobris 2020 20:00
1 0 Atbildēt

Jā,nu kādas tur 5-7sek uz tiem 100-200, nee,šitai kārtīgai RS-a skodai drīzāk ir visas 3,5...-tas tur kkādi veci hlami 320zs sešpiedziņas trubadīzeļi lai diedelē savas nožēlojamās 15,5sek ;P

Latvietis 31.oktobris 2020 20:04
0 0 Atbildēt

Kārtējais dīzeļsūds.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti