Japānas autobūves kompānija Subaru iepazīstinājusi ar sportiskās kupejas BRZ jaunās paaudzes modeli.
Subaru publicējis attēlus un atklājis informāciju par jaunās paaudzes BRZ. Toyota GT86 dvīnis ieguvis pilnībā jaunu izskatu ar jauniem bamperiem, radiatora resti, gaisa pievadiem, aerodinamikas elementiem, priekšas un aizmugures lukturiem, spoileri un riteņu diskiem.
Garumā jaunais BRZ pielicis 31 mm sasniedzot 4265 mm, platums palicis tas pats (1776 mm), bet augstums sarucis par 1 mm (1311 mm). Konstrukcijas kopējais svars pieaudzis par 7,7 kg, versijā ar automātisko kārbu sasniedzot 1307 kg.
Salonā iebūvēta Starlink multimediju sistēma ar astoņu collu displeju, Apple CarPlay un Android Auto atbalstu, kā arī ciparu mērinstrumenti ar septiņu collu ekrānu. Apdare ar kontrastējošām sarkanām šuvēm atgādina iepriekšējo BRZ un no tā mantots arī EyeSight drošības sistēmu komplekss.
Jaunajam modelim ir pārveidota šasija, kas kļuvusi stingrāka par 50 procentiem, uzlabojot vadāmību līkumos. Priekšējās piekares konstrukcijā joprojām izmanto McPherson balstiekārtu, savukārt aizmugurē ir dubultās sviras.
Iepriekš izmantotais divlitru atmosfēriskais agregāts ar 205 Zs jaudu nomainīts pret 2,4 litru Boxer motoru, kas attīsta 231 Zs un 249 Nm. Motors var sadarboties ar sešu pakāpju automātisko vai manuālo pārnesumkārbu. Ražotājs uzsver, ka pateicoties zemākiem motora stiprinājuma punktiem, inženieriem izdevās pazemināt automašīnas smaguma centru. Kupejas dinamiskie raksturlielumi vēl netiek atklāti, taču zināms, ka tā tiks piedāvāta vienīgi ASV tirgū (agrāk arī Eiropā), kur maksās aptuveni 27 000 dolāru.
Kāpēc Eiropu diskriminē? Vai tādēļ, ka te "zaļie fašisti" valdības sagrābuši pie rīkles un uzskatīs kupeju par šausmīgu piesārņotāju?
Eiropā šo nepirka, iespējams, mēs varēsim priecāties par tehniski līdzīgo Toyota GT86
Eiropā šis nevienu neinteresē, tāpat kā mazda mx5, supra untml.
mx5 nemaz tik reti nav sastopami, pēdējā paaudze dizainā vispār odziņa.
Patiesībā, kaut kad pagājušo nedēļ redzēju mx5, no aizmugures skatoties nu reti pretīgs tas auto, riepiņas tādas mazas, pats auto mazs, uzpūsts. Tad jautājums kādi auto vel tev patīka, ja to kroplo mx5 uzskati par dizaina odziņu?
Es par pēdējo paaudzi runaju.
Nu šajā foto izskatās ok.
No kura gada ražo pēdējo paaudzi?
Tas kuru redzēju neizskatījās vecs, vajadzēja nofotogrāfēt.
Tiesa tas bija kabris, šis pēc foto izskatās kaut kas līdzīgs porshe 911 targai, dzīvē protams citādāk.
Zemāk ieliku foto no tās mazdas kuru redzēju, itkā jau arī jaunā, ja neklūdos. Bet nu manā foto jau arī izskatās ne visai, dzīvē ir ļoti bēdīgi, tāds maziņš krupītis ar mazām šaurām riepiņām.
Manuprat pie normalas bildes arī soft top nemaz nav tik briesmīgs. Manā augšējā bildē ir rt versija ar hard top, kas man personīgi labak patīk. Bet vispar mx5 ir manuprat letakais pieejamais rodsteris tirgū, tapēc arī visvairak pirktais.
Nu teikšu atklāti dzīvē izskatījās ļoti slikti
es arī drīzāk paņemtu tadiem nolūkiem kādu boxteri, vai e85 tīri brīvdienam, nekā jaunu mazdu. Būs gan lētak, gan niknāk. Bet kādam arī jaunās mazdas un subari japērk, lai būtu kam pēc tam pardot. Istenība es gribeju mx5 kadreiz jemt brivdienam, bet kaut ka samainijas prioritates. Bet ir cool ar nolaistu jumtu izbraukt vasarā pie dabas.
The Mazda MX-5 is a lightweight two-passenger roadster sports car manufactured and marketed by Mazda with a front mid-engine, rear-wheel-drive layout. ... As the best-selling two-seat convertible sports car in history, the MX-5 has been marketed globally, with production exceeding one million, as of early 2016.