Nissan piesaka jauno Note (+ FOTO) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 25.novembris 2020 8:09

Eiropā par Nissan Note atmiņas pamazām gaist, taču Japānā tas joprojām ir uzņēmuma pieprasītākais modelis. Galvenās pārmaiņas: „tīru” iekšdedzes motoru vairs nebūs.

Trešās paaudzes Nissan Note pamatā ir jaunā CMF-B platforma. Pretēji ierastajai gaitai, kad mainoties paaudzēm gabarīti pieaug, Nissan Note garums sarucis par 55 mm, bet riteņu bāze saīsinājusies par 20 mm. Motoru klāstā vairs nebūs iekšdedzes agregātu to tradicionālajā izpratnē – to vietu ieņems hibrīdiekārta un pilnībā elektrisks modelis.

Tā bāzes versijā Note tiks piedāvāts ar hibrīdiekārtu, kur 1,2 litru trīscilindru benzīna motors pilda ģeneratora lomu litija-jonu akumulatora uzlādei brauciena laikā, bet galvenais dzinējspēks ir 115 Zs (280 Nm) elektromotors, kas vilkmi nodod automašīnas priekšējiem riteņiem. Būs arī pilnībā elektrisks modelis ar diviem elektromotoriem (pa vienam pie katras ass), taču informācija par šo versiju vēl netiek pilnībā atklāta.

Note eksterjers ir veidots saskaņā ar Nissan jauno dizaina filozofiju, ko pazīst ar nosaukumu „Mūžīgais japāņu futūrisms”. Izskats atklāj līdzības ar daudzām markas jaunākajām automašīnām, ieskaitot Ariya elektrisko krosoveru.

Salonā, kur maz līdzības ar priekšgājēju, iebūvēts digitālais mērinstrumentu panelis, bezvadu uzlādes sistēma viedtālruņiem un liels multivides displejs planšetdatora formā.

Nissan Note Eiropā tika piedāvāts līdz 2017. gadam, kad to nomainīja jaunās paaudzes Micra hečbeks.

 
Visi komentāri
 
felix65 25.novembris 2020 18:28
1 0 Atbildēt

kur 1,2 litru trīscilindru benzīna motors pilda ģeneratora lomu litija-jonu akumulatora uzlādei brauciena laikā... Kas orientējas, sapratīs, ka neekonomiskāks varianta nav iespējams. Šādu shēmu izmanto kravas lokomotīvēs, jo nav tāda sajūga, kas spētu šo slodzi izturēt. Pamēģiniet no el. ģeneratora pielādēt el. auto akumulatorus. Za ruļom jau pirms nez cik gadiem veica šādu testu un galaslēdziens bija viennozīmīgs- pārāk dārgi. Pie tam nesaprotu, kas Nissanos ir tik pizģeckis, ka viņi tik dārgi maksā.

Krotow 25.novembris 2020 21:18
0 0 Atbildēt

Elektrobumam sākoties, mēģina atsist zaudējumus citur.

imzz 28.novembris 2020 15:16
0 0 Atbildēt

Pamēģiniet no el. ģeneratora pielādēt el. auto akumulatorus.-- tas taču ir hibrīds, tiem ģeneratori ir daudz jaudīgāki, nekā parasto auto ģeneratori. Un kāds tam sakars ar sajūgu ? Pēc tavas loģikas Toyota prīmuss arī nevarētu darboties :-/

Bet par Noti - tas vienkārši ir par mazu, Japānā populārs, jo japāņi mazāka auguma.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti