Eiropā par Nissan Note atmiņas pamazām gaist, taču Japānā tas joprojām ir uzņēmuma pieprasītākais modelis. Galvenās pārmaiņas: „tīru” iekšdedzes motoru vairs nebūs.
Trešās paaudzes Nissan Note pamatā ir jaunā CMF-B platforma. Pretēji ierastajai gaitai, kad mainoties paaudzēm gabarīti pieaug, Nissan Note garums sarucis par 55 mm, bet riteņu bāze saīsinājusies par 20 mm. Motoru klāstā vairs nebūs iekšdedzes agregātu to tradicionālajā izpratnē – to vietu ieņems hibrīdiekārta un pilnībā elektrisks modelis.
Tā bāzes versijā Note tiks piedāvāts ar hibrīdiekārtu, kur 1,2 litru trīscilindru benzīna motors pilda ģeneratora lomu litija-jonu akumulatora uzlādei brauciena laikā, bet galvenais dzinējspēks ir 115 Zs (280 Nm) elektromotors, kas vilkmi nodod automašīnas priekšējiem riteņiem. Būs arī pilnībā elektrisks modelis ar diviem elektromotoriem (pa vienam pie katras ass), taču informācija par šo versiju vēl netiek pilnībā atklāta.
Note eksterjers ir veidots saskaņā ar Nissan jauno dizaina filozofiju, ko pazīst ar nosaukumu „Mūžīgais japāņu futūrisms”. Izskats atklāj līdzības ar daudzām markas jaunākajām automašīnām, ieskaitot Ariya elektrisko krosoveru.
Salonā, kur maz līdzības ar priekšgājēju, iebūvēts digitālais mērinstrumentu panelis, bezvadu uzlādes sistēma viedtālruņiem un liels multivides displejs planšetdatora formā.
Nissan Note Eiropā tika piedāvāts līdz 2017. gadam, kad to nomainīja jaunās paaudzes Micra hečbeks.
kur 1,2 litru trīscilindru benzīna motors pilda ģeneratora lomu litija-jonu akumulatora uzlādei brauciena laikā... Kas orientējas, sapratīs, ka neekonomiskāks varianta nav iespējams. Šādu shēmu izmanto kravas lokomotīvēs, jo nav tāda sajūga, kas spētu šo slodzi izturēt. Pamēģiniet no el. ģeneratora pielādēt el. auto akumulatorus. Za ruļom jau pirms nez cik gadiem veica šādu testu un galaslēdziens bija viennozīmīgs- pārāk dārgi. Pie tam nesaprotu, kas Nissanos ir tik pizģeckis, ka viņi tik dārgi maksā.
Elektrobumam sākoties, mēģina atsist zaudējumus citur.
Pamēģiniet no el. ģeneratora pielādēt el. auto akumulatorus.-- tas taču ir hibrīds, tiem ģeneratori ir daudz jaudīgāki, nekā parasto auto ģeneratori. Un kāds tam sakars ar sajūgu ? Pēc tavas loģikas Toyota prīmuss arī nevarētu darboties :-/
Bet par Noti - tas vienkārši ir par mazu, Japānā populārs, jo japāņi mazāka auguma.