Honda CR-V turpmāk tikai hibrīdversijā 7

 

Foto: Ekrānbilde no Motor.ru

iAuto | 1.decembris 2020 7:59

Japānas autobūves kompānija Honda Eiropas tirgum turpmāk piegādās vienīgi CR-V hibrīdversiju.

Honda negaidīs, kamēr Eiropas Savienība paziņos par pilnīgu atteikšanos no benzīna un dīzeļa dzinējiem, taču noprotot, ka lietas neapturami virzās tieši tādā virzienā, sper pirmo soli pati un Eiropas tirgum piegādās vienīgi populārā krosovera hibrīdversiju.  

Sava nodoma realizāciju Honda sāka ar hečbeku Jazz un turpina ar krosoveru CR-V, plānojot klasisko iekšdedzes motoru aizstāšanu ar hibrīda un elektriskajiem dzinējiem līdz 2022.gadam.

Pārmaiņas motoru piedāvājumā nāk līdzi ar nelieliem uzlabojumiem CR-V konstrukcijā. Tas nozīmē, ka CR-V hibrīdversija Eiropas tirgum atšķirsies ar jauna dizaina 18 collu riteņu diskiem, tonētiem stikliem jau bāzes versijā, kā arī cita dizaina priekšējo paneli un durvju iekšpuses paneļiem. Atpazīt hibrīdversiju palīdzēs arī plāksnītes ar uzrakstu e:HEV.

Dārgākās komplektācijas jau bez papildu maksas būs aprīkotas ar bezvadu uzlādes nišu viedtālrunim, bet piekares un stūres iekārtas modernizācija veikta visām versijām.

CR-V Hybrid dzinējspēks būs hibrīdiekārta, kur divlitru benzīna motors kombinēts ar elektromotoru un litija-jonu akumulatoru. Sistēmas kopējā jauda – 212 Zs un 315 Nm.

Honda CR-V Hybrid Lielbritānijā kļūs pieejama jau decembrī par cenu, kas sākas no atzīmes 30 180 mārciņu (32 850 eiro).

 
Visi komentāri
 
WALA 1.decembris 2020 8:12
2 0 Atbildēt

Neturbo benzins uz Honda jau tā ir vārgulīgs, hibridiem parasti ir Atkinsons, kas to sačakarē vēl vairāk ...

Un 18 ripuļi standarts ? Kam tad tas īsti vajadzīgs ? uz R17 man ir 65% borts riepai - vienkārši ideals LV "lauku rulzis" ...

seller 1.decembris 2020 9:05
5 3 Atbildēt

kopumā laba ietilpīga virsbūve, gandrīz pietiekams klīrenss, labas krāsa pēc izvēles, tomēr, diemžēl mūsdienīga dīzeļdzinēja neesamība neatļauj izskatīt šo variantu esošā braucamā nomaiņai

Jumu 1.decembris 2020 14:05
4 0 Atbildēt

Es kaut ko nogulēju. Par kuru laiku hibrīdi kļuva populāri? Mūsu ğerevņā nav neviena hibrīda, bet ja tāds parādītos, mūsu auto servisos neviens nezinātu, ko ar tādu iesākt. Nelabi, ka pašlaik tur baigā noslēpumā jauno tehnisko dokumentāciju. Tas ļoti kavē jauno tehnoloğiju ieviešanai. Varbūt arī laba manta, bet neviens neiegādāsies kaķi maisā. Bet palasot reklāmas, rodas iespaids, ka tevi kāds grib apčakarēt.

glycinup 1.decembris 2020 16:31
0 2 Atbildēt

www︎.︎L︎︎i︎︎str︎︎.︎net - lielisks projеkts piеаugušаjiеm, lai аtrastu sеksа pаrtnеri

spriidiic 2.decembris 2020 0:43
2 0 Atbildēt

Kā Klārksons teica - es braucu ar sūdīgu vāģi , jo glābju pasauli .

ZZZZ 2.decembris 2020 7:40
0 0 Atbildēt

Kādreiz bija dzelži, tagd tikai atskaņas...

kaspars 4.decembris 2021 22:07
0 0 Atbildēt

šogad iegādājos honda crv hibrīdu

Esmu ļoti vīlies.

Degvielas patēriņs lielāks kā vecai mazdai. Vidēji 9 litri uz simts km.

Nekā ekonomiska tur nu noteikti nav un nebūs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti