Krievijas kravas automobiļu ražotājs Kamaz iepazīstinājis ar elektriskā krosovera Kama-1 pirmssērijas prototipu, gan neatklājot, kad tas varētu nonākt pārdošanā.
Trīsdurvju automobilis ir 3,4 m garš, 1,7 m plats un 1,6 m augsts, apveltīts ar četrvietīgu salonu un 160 mm klīrensu. Automašīnas dzinējspēks ir 80 KW elektromotors, kas ļauj sasniegt maksimāli 150 km/h, savukārt 33 kWh akumulators var uzglabāt strāvas krājumus aptuveni 250 km distancei.
Ražotājs norādījis, ka 100 km/h krosovers sasniedz 6,7 sekundēs, parastā režīmā tā baterijas uzlādē sešās stundās, bet paātrinātā – 20 minūtēs. Kama-1 var ekspluatēt arī skarbos laika apstākļos un īpaši zemā temperatūrā līdz mīnus 50 grādiem.
Krosovers aprīkots ar diožu lukturiem, dinamiskajiem virzienrādītājiem un virsbūves aizsargiem, bet salonā ir multimediju iekārta ar 9 collu ekrānu. Komplektā arī ADAS 3.līmeņa viedā elektroniskā vadītāja palīgsistēma, taču par šo tehnoloģiju ražotājs tuvākas ziņas nesniedz.
Krievu mediji raksta, ka Kama-1 ir visa nepieciešamā dokumentācija transportlīdzekļa sertifikācijai. Iepriekš tika ziņots, ka tirdzniecībā šis automobilis maksās 1-1,3 miljonus rubļu. Nav izslēgts, ka automašīna tiks izmantota arī automašīnu koplietošanas pakalpojumos.
nosaukums kā krievu saliekajam veļļukam laikam nav nejaušība?
Vecākai paaudzei nosaukums Kama drīzāk var asociēties ar iegremdējamo ūdenssūkni.
Ne iegremdējamo. Iegremdēsi- sadedzināsi.