Tesla Model Y – trešā sēdekļu rinda un 8000 eiro lētāka 8

Foto: Ekrānbilde no twitter.com/Tesla

iAuto | 11.janvāris 2021 13:00

Tesla iepazīstinājusi ar kompaktā krosovera Model Y Standart Range versiju. Šis variants spēs nobraukt mazāk, taču būs par 16 procentiem lētāks un iegūs trešo sēdekļu rindu.

ASV elektrisko automobiļu ražotājs Tesla pievienojis piedāvājumam jaunu Model Y versiju, kas būs komplektēta ar vienu elektromotoru aizmugurē, ar vienu uzlādi spēs nobraukt līdz 393 km, taču kļūs par 8000 eiro lētāka un par piemaksu ($3000) piedāvās trešo sēdekļu rindu. Lielu komfortu gan tā nesola, taču lielākai ģimenei ar bērniem arī tas nebūs slikts risinājums. Interesanti, ka turpmāk par septiņvietīgu automobili varēs pārvērst ikvienu Model Y neatkarīgi no elektromotoru skaita.

Jaunā versija ir nedaudz lēnāka 100 km/h sasniedzot 5,3 sekundēs un dārgākajiem Model Y  modeļiem zaudē arī pēc tāldarbības (393 pret 488 un 525 km). Galvenais ieguvums gan ir cena, kas elektrisko krosoveru novieto vienā līmenī ar līdzvērtīgiem iekšdedzes motoru modeļiem.

Bez valsts subsīdijām jaunās Model Y versijas cena ir nepilni 42 000 dolāru (nepilni 34 000 eiro).

 
Visi komentāri
 
viencexperc 11.janvāris 2021 13:41
7 5 Atbildēt

Ja viņi uztaisīja trešo sēdekļu rindu suņiem, tad priekš kam balts sēdeklis.

Nedomāju, ka ir tik daudz punduru, kuriem ir bērni un kurus var iebāzt tajā 3.rindā.

Krievijas prezidents putins tur varētu ērti apsēsties, bet nedomāju, ka viņam atļautu nopirkt teslu.

perc 11.janvāris 2021 13:44
6 1 Atbildēt

Es domāju, Ķīnā šāds modelis aizies uz urrā un skaties ka vēl nav kāju atbalsti jāpiemontē, lai mazajiem pekas līdz grīdai aizsniedzas.

msh 11.janvāris 2021 19:51
2 1 Atbildēt

Nu tādi ir tie tavi amerikāņu pincīšu garinātāju ražotāji - taisa pseidodžipu bet nevar uztaisīt tādu kam grabažnieks būtu normālā izmērā - nu jā, iekš to Frunk pasažierus laikam var likt tikai aukstā stāvoklī esošus...

anoagask 11.janvāris 2021 20:28
1 0 Atbildēt

Universāļa formai ir ļoti slikts CV koeficients. Tāpēc ekoauto taisa pilienveida siluetā - piem. Prius

msh 11.janvāris 2021 20:40
1 0 Atbildēt

Es ļoti labi to zinu, BET - pseidodžipam atkal ir sūdīgs Cx; tas nekādīgi netraucē ražot elektriskus pseidodžipus kaudzēm. Un jebkurā gadījumā - visas tās kastes ražo atbilstoši mūsdienu modei, kurai diezgan dziļi uzspļaut gaisa pretestībai - tajā skaitā - kur ir tās pilienveida masām domātās mašīnas? Nekur.

viencexperc 11.janvāris 2021 21:12
3 2 Atbildēt

Viņu ražo Vācijā un Ķīnā. domāta priekš ķīniešiem un komunistiem. Tiem jau patīk, ka ir mazs un lēts.

PVN 11.janvāris 2021 16:56
0 0 Atbildēt

"42 000 dolāru (nepilni 34 000 eiro)", tā ir cena bez PVN, jo ASV visur cenas norāda bez PVN, jo katram štatam ir savas PVN likmes.

LV tai cenai noteikti var rēķināt klāt ievedmuitu, dabas resursu nodokli, PVN 21% un tā teslas nemaksās mazāk par 60k euro.

giga 11.janvāris 2021 16:58
2 0 Atbildēt

vasarā sāks strādāt Riropas gigafabrika, tad arī redzēs, cik īsti par šo prasīs

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mitsubishi piesaka Outlander PHEV jauno paaudzi

Japānas autobūves uzņēmums Mitsubishi publicējis pirmos attēlus ar jaunās paaudzes Outlander PHEV, kas savu pirmizrādi piedzīvos vēl līdz šī gada beigām. Lasīt vairāk

 

Ķīnā plūdi, bet Tesla tas neskādē (+ VIDEO) 7

Izskatās, ka elektromobilis ir viens no drošākajiem transportlīdzekļiem, ja runa ir par braukšanu pa dziļu ūdeni un cietu pamatu. Lasīt vairāk

 

"Nissan" finanšu gada pirmajā ceturksnī strādājis ar peļņu

Japānas autobūvnieks "Nissan" šī finanšu gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās jūnija beigās, strādājis ar 114,5 miljardu jenu (880 miljonu eiro) peļņu salīdzinājumā ar 285,6 miljardu jenu zaudējumiem pagājušā finanšu gada pirmajā ceturksnī, liecina uzņēmuma pārskats. Lasīt vairāk

 

Vasaras braucieni ar elektrisko auto: karstums nav bieds ne pasažieriem, ne baterijai 6

Par vienu no būtiskākajiem elektromobiļu trūkumiem tiek uzskatīta gaisa temperatūras lielā ietekme uz to darbības efektivitāti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti