42-60 tūkstoši eiro - elektriskais Hyundai Ioniq 5 nodots vērtējumam (+ FOTO) 17

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 23.februāris 2021 12:51

Hyundai nodevis pircēju vērtējumam jauno elektroautomobili Ioniq 5, kas pārdošanā nonāks šā gada vasarā kļūstot par pirmo modeli jaunizveidotajā apakšzīmolā Ioniq.

Ioniq 5, kas izgatavots uz jaunās E-GMP platformas, ir 4,64 m garš pēc izmēriem līdzinoties tādiem elektriskajiem automobiļiem, kā Volkswagen ID.4 un Nissan Aryia.

Pircējam būs pieejamas četras Ioniq 5 versijas. Bāzes modelim ir aizmugurē iebūvēts 170 Zs (350 Nm) elektromotors, kas nodrošina ieskrējienu līdz simtam 8,5 sekundēs, bet 58 kWh baterija saglabās enerģijas krājumus aptuveni 400 km.

Līdz 500 km ceļot varēs, ja pircējs izvēlēsies variantu ar 72,6 kWh bateriju un 218 Zs elektromotoru, kas 100 km/h sasniedz 7,4 sekundēs.

Varianti trīs un četri apvieno jau minēto elektromotoru ar vēl vienu elektromotoru priekšā, kas apvienojot abus pārtop par pilnpiedziņas modeļiem ar 235 un 306 Zs kopējo jaudu (abiem 605 Nm). Līdz simtam šie varianti paātrinās 6,1 un 5,2 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 185 km/h visiem četriem.

Ioniq 5 pamatā ir 800 voltu tehnoloģija, kas nozīmē ātrās uzlādes iespēju ar jaudu līdz 220 kWh. Ražotājs  norādījis ka 10-80% uzlādei pietiks ar 18 minūtēm, bet 100 km – mazāk kā ar piecām. Protams, automobili varēs uzlādēt arī no 230 voltu tīkla un ar 11 kW Wallbox iekārtas palīdzību.

Par papildmaksu var iegādāties saules paneļu jumtu, kas vairāk paredzēts 12V pieslēguma nodrošināšanai ar enerģiju, daļu nosūtot arī uz galveno bateriju. Testi Spānijā un Hyundai inženieru aprēķini liecina, ka saulainās valstīs gada laikā šādā veidā iespējams sakrāt rezervi 2000 kilometriem.

Pateicoties 3 m garajai riteņu bāzei, Ioniq 5 piedāvā plašu telpu arī aizmugures pasažieriem, bet bagāžas nodalījumā ietilpst 540-1600 litri. Zem motora pārsega ir vēl viena 54 litru novietne, kas pilnpiedziņas versijām sarūk līdz 27 l.

Ioniq 5 piemērots arī 1,6 t smagas piekabes vilkšanai.

 Salonā ir ciparu mērinstrumentu un multimediju ekrāni (abi 12 collas), sēdekļi, kurus var atlaist relaksējošā pozā (taču ne vairāk), viduskonsole, kuru var nedaudz pabīdīt uz priekšu un atpakaļ par 14 cm, lai, piemēram,  vieglāk pārsēstos no vadītāja uz pasažiera sēdekli. Pieejams arī Head-up projekcijas displejs un Augmented-Reality-Funktionen (AR) paplašinātās realitātes funkcija (Hyundai pirmoreiz).

Huyndai Ioniq startē ar visdārgāko ierobežotā skaita versiju (Vācijā nepilni 60 000 eiro), vēlāk kļūs pieejams bāzes modelis par 42 000 eiro.

Tālākie Ioniq apakšzīmola plāni: sportisks sedans Ioniq 6 (2022.gads) un krosovers Ioniq 7 (2024.gads).  

 
Visi komentāri
 
Kaut kas nelīmējas 23.februāris 2021 13:30
6 3 Atbildēt

Hyndai un 60k cena galīgi nelīmējas kopā. Nav tālu līdz Mercedes EQC.

Hmm 23.februāris 2021 13:32
3 2 Atbildēt

izskatās pēc Golf

eidis 23.februāris 2021 13:50
1 2 Atbildēt

Man vairāk tādu aizvēsturisku SEAT Ibiza atsit

felix65 23.februāris 2021 18:24
2 1 Atbildēt

Visi e-auto daudz maz izskatās pēc auto.

Volx 23.februāris 2021 16:04
3 7 Atbildēt

Ja pirmie Ioniq dizaina ziņā īpaši nesaistīja, tad šitas jau izskatās glauni. Bet, tās jau tikai bildītes, pagaidīsim uz testu. Cena, baterijas rezerve arī laba.

felix65 23.februāris 2021 18:24
4 2 Atbildēt

Cena laba? Tu duraks esi?

Volx 23.februāris 2021 19:56
1 3 Atbildēt

Kas tur slikts? Pagaidām neesu redzējis E auto, kur cena būtu zem 40k. Labi, labi ja papūlas tad jau kko var atrast kkādu nelikvīdu ar mazu bateriju vai salonu. Šitas tomēr ir labi nostrādāts autiņš un var maksāt tās 50 pakas. Šitas jau būs pat glaunāk kā kāda mazā tesla

P. S. tas ir skatoties uz šīm bildītēm, reāli tak jāskatās klātienē.

Volx 23.februāris 2021 19:58
0 0 Atbildēt

Hondai līdzīgs iznāca tādā minimālisma stilā, bet tam tak praiss ir augšā un mazāks. Salīdziniet

felix65 24.februāris 2021 12:09
0 0 Atbildēt

OK! Paskaties uz reāliem auto, nevis plastilīna vārnām. Labprāt apsistu jūs- liberastu izdzimteņus.

reku 26.februāris 2021 22:18
0 0 Atbildēt

"Apsistu, izdzimteņus utt"varbūt laiks ņemt atvaļinājumu,atpūsties kādā sanatorijā?

Ex 23.februāris 2021 16:14
10 6 Atbildēt

Patiesībā šis varētu būt glītākaos hjundajs, ko tīe šķībacainie ir uzražojuši! Cena? Nu ar cenu viss ok, bet tik un tā būs daudz visādas sūdainas plastmasas. Varbūt kādreiz visi dalbajobi u korejiešu slavinātāji sapratīs, ka lai to šķībacaini uztaisītu tik pat aprīkotu un ar kvalitatīviem izejmateriāliem, gaitas īpašībām viņs maksās ne mazāk, kā vācietis, un prasīs pirnācigu apkopi, citādāk plīsīs uz nebēdu, bet nu dalbajobiem to nesaprast.

gunbox 1.marts 2021 10:49
0 0 Atbildēt

Cena ok? Varbūt tev jā. Pārējai pasaulei cena ir overpraisota, krējuma nosmelšanas dēļ. Elektronika ir daudz reiz vienkāršāka un lētāka par iekšdedzes dzinēja tīklu. Un tā tai arī vajadzētu maksāt - vismaz 2x lētāk.

:D 23.februāris 2021 16:22
1 0 Atbildēt

Priekš kam tā rieva sānos ?

eidis 23.februāris 2021 17:36
5 1 Atbildēt

Asins rieva. Pa to notek asinis

notek 23.februāris 2021 18:36
2 1 Atbildēt

pircēja asaras, kad tas saprot, ka nopērkot Jonišķu auto, ir ieberzies dziļāk kā ar leišu metināto divdaļīgo krokodilu

reku 26.februāris 2021 22:21
0 0 Atbildēt

Jā tiešām dīvaini,rievas parasti ir uz dibena nevis sānos.

Latvietis 25.februāris 2021 6:54
0 0 Atbildēt

O.M.G HujDaj, kārtējais ElektroMēsls... Pērciet, pērciet. Vairāk naftas man paliks.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mitsubishi piesaka Outlander PHEV jauno paaudzi

Japānas autobūves uzņēmums Mitsubishi publicējis pirmos attēlus ar jaunās paaudzes Outlander PHEV, kas savu pirmizrādi piedzīvos vēl līdz šī gada beigām. Lasīt vairāk

 

Ķīnā plūdi, bet Tesla tas neskādē (+ VIDEO) 7

Izskatās, ka elektromobilis ir viens no drošākajiem transportlīdzekļiem, ja runa ir par braukšanu pa dziļu ūdeni un cietu pamatu. Lasīt vairāk

 

"Nissan" finanšu gada pirmajā ceturksnī strādājis ar peļņu

Japānas autobūvnieks "Nissan" šī finanšu gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās jūnija beigās, strādājis ar 114,5 miljardu jenu (880 miljonu eiro) peļņu salīdzinājumā ar 285,6 miljardu jenu zaudējumiem pagājušā finanšu gada pirmajā ceturksnī, liecina uzņēmuma pārskats. Lasīt vairāk

 

Vasaras braucieni ar elektrisko auto: karstums nav bieds ne pasažieriem, ne baterijai 6

Par vienu no būtiskākajiem elektromobiļu trūkumiem tiek uzskatīta gaisa temperatūras lielā ietekme uz to darbības efektivitāti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti