Mazda CX-5 ieguvusi jauno Blackout Edition pakotni 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Velocita | 24.februāris 2021 13:41

Īpaši populārais krosoveru tirgus segments turpina priecēt ar jauniem modeļiem – to komforts, tehnoloģijas un aprīkojums ar katru gadu kļūst arvien labāks un labāks.

Pagājušogad Japānas autoražotājs Mazda modernizēja vienu no saviem populārākajiem modeļiem CX-5, bet tagad Baltijas tirgū nonākusi tā ekskluzīvā modifikācija Blackout Edition.

Šīs versijas automobilim ir jaunākās tehnoloģijas, sabalansēta braukšanas dinamika un iekārdinošs dizains, kas padara to vēl stilīgāku un ļauj pasažieriem baudīt vēl labāku komfortu.

Līdz šim Mazda CX-5, tāpat kā citi šā autoražotāja modeļi, uz pārējo fona izcēlās ar dizainu un braukšanas dinamiku, ko slavējuši daudzi autožurnālisti. Ar ekskluzīvās modifikācijas CX-5 ieviešanu autoražotājs vēl vairāk izcēlis šā ģimenes krosovera raksturu.

Atšķirīgums – no krāsu toņiem līdz riteņu diskiem

Ievērojamākās Blackout Edition iezīmes ir jaunais Polymetal Gray pelēkais virsbūves tonis, glancēti melnie 19 collu riteņu diski un glancēti melnie sānu spoguļu korpusi un virsbūves statnes.

Interjers ir pāršūts ar melnu, mīkstu ādu kombinācijā ar melnu zamšu – šie materiāli ir izšūti ar sarkanu diegu, kas uzsver automobiļa sportiskumu un ekskluzivitāti.

Autovadītāja ērtību nodrošina piekļuve automobilim ar bezkontakta atslēgu un dzinēja iedarbināšana ar pogu, bet par brauciena baudījumu parūpēsies 10 skaļruņu Bose Premium audiosistēma ar Centerpoint Surround telpiskā skanējuma tehnoloģiju un sabvūferu.

Mazda inženieri audiosistēmas labo skanējumu veicinājuši arī ar klusāka interjera nodrošināšanu – CX-5 ir aprīkots ar papildu trokšņu izolācijas materiāliem un ārējo skaņu absorbējošiem stikliem.

SUV praktiskums apvienots ar labu vadāmību

Automobiļa virsbūve ir ļoti stingra, pateicoties Skyactiv-Body un Skyactiv-Chassis tehnoloģijām, kas Mazda CX-5 virsbūvei un šasijai piešķīris labāku kontroli pār dinamisku braukšanu. Automobilis ļoti akurāti reaģē uz autovadītāja komandām, un G-Vectoring Control vilkmes kontroles sistēma nodrošina ērtu un vieglu vadāmību.

Automobilis ir aprīkots ar 194 zirgspēku jaudīgu 2,5 litru benzīna Skyactiv-G motoru, kas automātiski atslēdz daļu cilindru, kad tiek braukts konstantā ātrumā, tādējādi ekonomējot degvielu.

Mazda CX-5 ir pieejama gan priekšējo, gan visu riteņu piedziņas versijā. Pilnpiedziņas gadījumā automobilis ir aprīkots ar vadības sistēmu, kas ar 27 sensoriem uzrauga situāciju uz ceļa, salīdzina iegūtos datus (piemēram, autovadītāja rīcību, āra temperatūru, vējstikla tīrītāju lietošanu, stūresrata pagriešanas leņķi, akseleratora pedāļa nospiešanas pakāpi un ceļa slīpumu) un atbilstīgi sadala vilkmi uz priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem. G-Vectoring Control Plus arī rūpējas par automobiļa stabilitāti un nevainojamu vadāmību, savukārt “off-road” režīms ļauj CX-5 braukt apvidū.

Šim ģimenes automobilim ir praktisks un komfortabls interjers, kā arī plašs drošības sistēmu klāsts. Aiz elektriskās piedziņas bagāžnieka vāka ir 506 litru telpa bagāžai, kas nolaistu aizmugurējo sēdekļu atzveltņu gadījumā palielināma līdz pat 1620 litriem.

Par drošu braukšanu rūpējas vairākas sistēmas: ceļa zīmju atpazīšana, autovadītāja uzmanības kontrole, aizmugurējie novietnes sensori ar automātiskās bremzēšanas asistentu (SCBS-R), adaptīvā kruīza kontrole (MRCC) un joslā braukšanas asistents.

Autovadītājam justies pārliecinātam uz ceļa palīdz adaptīvie LED priekšējie lukturi un projekcijas (head-up) ekrāns, kas visu būtiskāko brauciena informāciju parāda uz priekšējā vējstikla, neliekot acu skatienu novērst no ceļa. Savukārt manevrēšanu šaurā stāvvietā atvieglo videokameru sistēma.

 
Visi komentāri
 
WALA 24.februāris 2021 16:17
1 1 Atbildēt

Patikama atšķiriba no daziem citiem japāņiem 'Black' versijam, beidzot kāds izdomajis nelikt to stulbo stikla panorāmas jumtu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti