Volvo sarīkojis pirmizrādi krosovera XC40 elektriskajam kupejveida variantam C40 Recharge. No 2030.gada zviedri piedāvās tikai elektriskas mašīnas, ko realizēs tikai internetā.
Volvo iepazīstinājis ar pilnībā elektrisko C40 Recharge. Automašīna dala platformu ar XC40, abiem vienāda riteņu bāze (2702 mm), gandrīz vienāds garums (C40 plus 6 mm), bet augstums un platums atšķiras, jo kupejveida modelis ir 70 mm zemāks un veselus 172 mm platāks. Automašīnai ir 31 un 413 litru ietilpības bagāžnieki attiecīgi priekšpusē un aizmugurē.
C40 Recharge salons ir līdzīgs XC40 – arī šeit kopā ar Google izstrādātā multimediju sistēma ar dažādu servisu atbalstu tiešsaistē un līdzīgu iekārtojumu. Interjeram paredzēti vairāki varianti, taču nevienā no tiem pirmoreiz ražotāja vēsturē, vairs nav dabīgās ādas apdares.
C40 Recharge piedziņai izmanto divus elektromotorus ar kopējo jaudu 408 Zs (660 Nm), kas enerģiju gūst no 78 kWh akumulatora. Ražotājs norādījis, ka 100 km/h automašīna sasniedz 4,9 sekundēs, maksimālais ātrums ir 180 km/h, bet ar pilnībā uzlādētu akumulatora tā nobrauc līdz 420 km pēc WLTP cikla. Izmantojot 11 KW iekārtu akumulators pilnībā uzlādējas 8 stundās, pieslēdzoties 150 KW terminālim pietiks ar 40 minūtēm, lai sasniegtu 80%.
C40 Recharge pievienosies XC40 uz montāžas līnijas Ģentes rūpnīcā Beļģijā 2021. gada rudenī. Šis modelis Volvo būs pirmais, kuru varēs iegādāties tikai internetā, bet līdz 2030.gadam zviedri pilnībā atteiksies no tradicionālās pārdošanas autosalonos.
pēc nepilniem 10 gadiem arī autodīleri nebūs vajadzīgi
Bet kas tad tirgos tos auto? Robots? Virtuālā Anna?
Tik un tā būs tie, kuri auto sūtīs, kuri pieņems pasūtījumus, konsultēs, utt.
Vienas profesijas pazūd, citas uzrodas.
Atceros, ka man bērnībā arī kad uzradās pirmais tramvajs, cilvēki raudāja, ka tagad visi rikšu vedēji paliks bez darba.
protams, ka virtuālā anna un boti, boti, boti - par bērnību vari nestāstīt, tagad viss attīstās n-tās reizes ātrāk - vērtība ir tikai augstas raudzes smadzenēm, bet pelēko masu nevajag