Toyota RAV4 ir 2020.gada pasaulē visvairāk saražotais krosovers 12

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 28.marts 2021 8:46

Pēc Inoveva tirgus izpētes organizācijas datiem Toyota RAV4 ir 2020.gada pasaulē visvairāk saražotais krosovers, krietni apsteidzot otrajā vietā esošo Honda CR-V.

Inoveva apkopotie dati liecina, ka Toyota RAV4 pērn saražots 965 000 vienībās, bet Honda CR-V ieņem otro vietu ar 665 000 transportlīdzekļiem. Uz trešā pakāpiena nostājies Volkswagen Tiguan ar 542 000 eksemplāriem, bet tālākās vietas ieņem Nissan Rogue / X-Trail, Hyundai Tuscon, Chevrolet Equinox, Toyota Highlander, Mazda CX-5, Nissan Qashqai un Mercedes GLC.

Kopumā pagājušajā gadā visā pasaulē tika ražoti 27,6 miljoni apvidus automašīnu. Tas atbilst 36 procentiem no kopējās automašīnu produkcijas. Lielākie ražotāji bija Japāna un Eiropa ar 7,5 miljoniem vienību, kam sekoja Ķīna ar 6 un ASV ar 3,5 miljoniem.

Šim automobiļu segmentam vislielākā tirgus daļa ir ASV un Austrālijā, kur tā sasniedz 51 procentu. Ķīnā šis rādītājs ir 46 procenti, Eiropā - 41 procents.  Šādi modeļi ir mazāk populāri Dienvidamerikā un Centrālamerikā - Meksikā to tirgus daļa ir 25 procenti, Brazīlijā 24 procenti un Argentīnā 19 procenti. Ar 25% apvidus automobiļu daļu Indija arī ir zem daudzu citu lielo tirgu līmeņa.

 
Visi komentāri
 
Antons 29.marts 2021 9:04
4 1 Atbildēt

Kas apliecina vēlreiz, ka 80% cilvēkiem ir vienalga ar ko braukt, galvenais - mode.

Toyota 29.marts 2021 10:04
4 2 Atbildēt

Jā, bet nu patiesībā jau pohuj, kāda kuram daļa ar katrs no mums brauc? Svarīgākais ir tehniskais stāvoklis, lai neapdraudētu citus.

Protams jā Toyota ir primitīvs flinstons, bet tieši tas daudziem patīk, tur ir mazāk kam plīsts. Visas tehnoloģijas vecas un pārbaudītas jau gadiem utt. Pamaina tikai vizuālo izskatu un viss.

Ja man būtu jāizvēlas no visādiem plastmasas sūdiem, tad es viennozīmīgi izvēlētos Toyotu pār kia/hjundai, mazda, ford, reno un tamlīdzīgiem ražotājiem!

XXX 29.marts 2021 9:28
1 6 Atbildēt

...leta, plastmasiga kaste, bez uzraviena, dinamikas, brauksanas prieka. Vecas tehnologijas. Augsta cena. Bet perk.. Meinstrims. Cilveki,kas verte sevi augstu, biznesmeni, tie tomer turas pie vaciesiem. BMW ka biznesa statusa etalonu vek neviens nav atcelis..partneri verte augstak ka to,ja atbrauksi ar Rav4.. Ta nu tas ir.

GTD2 29.marts 2021 11:54
1 1 Atbildēt

nav tas ravs nemaz uzticiigs tur lust diez gan daudz kas , ieskaitot ar ritosho dalju, agrakiem modeliem ,kam bija dizeldzinejs tas vispar bija totali neizdevies, ne uzticibas ne degvielas paterinja zinjaa, ja nesanaak tad labaak vispaar netaisiit dizeli, ko vinji arii dara

Volx 29.marts 2021 12:40
2 2 Atbildēt

Kāpēc tad vispār pieminēt kā lūšanas iemeslu dīzeli, ja viņu nemaz no 18.gada neražo? 2017.g. Toyotas Eiropā pārdoto mašīnu skaitā dīzeļi bija tikai 15%. Acīmredzot pircēji tieši ciena Toyotas benzīna dzinējus un dīzeļa gals gana loģisks.

Toyota 29.marts 2021 15:31
1 0 Atbildēt

Protams, ka Toyotai un leksusam ir problēmas, nav tāds auto kuram to nebūtu.

Bet ir iespēja salīdzināt, man labs čoms strādāja wesā, 2.5 gadus un pec tam 2 gadus inschape, kā viņš pats teica, bmw klienti tomēr iegriežas biežāk, kā leksus un ne tā, ka bmw atved ar treileri, bet pārsvarā sīkumi, un tomēr. Tajā pašā laikā Toyota un lexus ir nosacīti primitīvāki un garlaicīgāki. Paši protams varam izsecināt, ja auto ir vienkāršāks un tas nav krievu ražojums skaidrs, ka iespējamība kaut kam noklāties ir mazāka.

BMW 29.marts 2021 17:05
0 2 Atbildēt

Vecais X3 ir tik pat uzticams kā Kruzaks, tur nav kam plīst. Atšķirība starp RAV4 un vecu X3 ir iekš tā, ka behai kapots taisās uz amortizatoriem, bet jaunajam RAV četri ir metāla atbalsta štoks, kā 1990 gada Mazdai!

Toyota 29.marts 2021 17:54
3 0 Atbildēt

Tak nomierinies lūžņu dzenātāj, mēs šeit runājam par jaunākiem auto, nevis taviem vecajiem x3 ...

Turklāt tās ir citas kategorijas automašīnas, vecais x3 tieši tā, arī ir primitīvs, tik visiem viņiem nobraukums 500k+ km, plus ne visi vēlas braukt ar tik vecu auto!

Kas attiecās uz kapotu tad jā, tā tik tiešām ir, bet nu es to neuzskatītu par plusu, ja vien katru dienu nav jāver tas kapots vaļā.

RAV 29.marts 2021 17:02
2 2 Atbildēt

Nu nu, pastāsti man kā hibrīda īpašniekam, kas tur lūzt. Man jau 160k uz tāfeles un piekare pat nav remontēta. Uz 120k bremžu klučus tik nomainīja! Man passat ar 1,4 jau uz 70k bija jātaisa kapitālais remonts motoram, jo saliecās vārsti. Ar toyotu bēdu nezinu.

GTD2 30.marts 2021 8:42
1 1 Atbildēt

160tukst jau tik tads knapi piebraukts auto vien ir. Viņam problēmas piekarē diezgan lielas šakot ar buksēm un beidzot ar kardāna krustiņem. Tas tomēr auito vairāk laukiem , jo priekš šosejas un pilsētas par nekonfortablu, bet pa laukiem par švaku, kā tāda vissezonas riepa ,kas der visam bet gala rezūltātā nav laba ne kam, tik vien ,kā modes kliedziens,jo visi grib justies baigie fermeri

WTF 29.marts 2021 18:29
1 1 Atbildēt

RAV4 hibrīds - šobrīd viennozīmīgi spēcīgākais piedāvājums tirgū. Ļoti ekonomisks, kvalitatīvs, laba garantija, lieliska otrreizējā vērtība. Auto cilvēkiem, kas saprot, ka jādzīvo sev, nevis kādam kas jāapliecina (kam?), jāvergo auto, jāatbalsta Vovans no servisa vai čalis no dīzeļu čipošanas firmeles - tam vienkārši ir jābūt un jābūt uzticamam un drošam. Jā, cena nav maza (normālā versijām), infodisplejs ir arhaisks - bet tādēļ ir Apple Carplay, iztrūkst pāris labu fīču, kā, piemēram info projekcija uz stikla vai reāli atverama lūka.. pārējais viss ir OK un versijas sākot no Style uz augšu ir ļoti labas. Ja auto pērk par cita naudu, darba devēja, tad vienalgam bet RAV4 ir praktiskam cilvēkam.

raams 29.marts 2021 21:28
2 0 Atbildēt

Jau pēdējos 10 gadus neredzu vajadzību līst zem kapota, mani dēļ viņš vispār varētu būt vāks ar skrūvēm. Vienīgā reize kad jātiek apakšā ir logu šķidruma pieliešana. Pārējo dara meistari atbilstošā servisā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 6

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti