Volkswagen kārdina ar septiņvietīgo krosoveru ID.6 3

 
iAuto | 12.aprīlis 2021 5:37

Aprīļa beigās Šanhajas autoizstādē pirmizrādi piedzīvos septiņvietīgais elektriskās piedziņas krosovers ID.6.

Volkswagen piedāvājumā jau ir divi elektriskās ID līnijas modeļi: hečbeks ID.3 un krosovers ID.4, bet drīzumā tam pievienosies Touareg izmēru krosovers ID.6.

ID.6 ir 4,9 m garš (Touareg – 4,87 m) un apveltīts ar 2,9 m riteņu garenbāzi (Touareg – 2,89 m). Automašīnā varēs ceļot līdz pat septiņiem braucējiem un tā būs apgādāta ar 204 Zs elektromotoru, kas piedzen priekšējos riteņus. Enerģijas krājumi tiks uzglabāti 82 kWh akumulatorā, kas nodrošina braucienu bez papildu uzlādes aptuveni 450 km garumā.

Tiek solīta arī pilnpiedziņas modifikācija ar diviem motoriem un 300 Zs jaudu, kā arī ātrās uzlādes iespēja, kas bateriju uzlādēs 30 minūšu laikā.

ID.6 ražošana notiks SAIC Volkswagen uzņēmumā Ķīnā un pārdošana startēs vispirms Ķīnas tirgū, tikai vēlāk aptverot arī ASV un Eiropas tirgu.

Tāpat kā mazākais modelis ID.4, arī ID.6 Ķīnas tirgū būs pieejams standarta versijā X, kā arī modifikācijā Crozz ar kupejveida virsbūvi.

Nākamo piecu gadu laikā Volkswagen zīmols sola izlaist vairākus elektriskos krosoverus, kompaktu hečbeku, minivenu un sedanu gammas flagmani. Kopumā līdz 2025. gadam vācu uzņēmums plāno paplašināt piedāvājumu ar vairāk nekā 20 modeļiem un to elektriskajām modifikācijām.

 
Visi komentāri
 
Latvietis 13.aprīlis 2021 10:57
1 0 Atbildēt

Kārdina ar Pirkstiņ baterijas ElektroMēslu. Ielieciet normālu Benzīna dzinēju un būs labāks.

Bors 13.aprīlis 2021 11:51
0 0 Atbildēt

Mja... Liela māksla paņemt esošo iekšdedzes dzinēju modeļa šasiju iestūķēt baterijas, elektromotoru un prasīt par to nieri vai divu cenu.

Tiešām... TIEŠĀM tā būs nākotne?!?? Par ko te visi brēc... Nu nezinu gan...

Drīzāk ja šāds biznesa modelis turpināsies, vienkārši cilvēces hyps noskries un nevienam vairs šīs električkas vairs nevajadzēs... Jo pēc 10-20 gadi sapratīs, ka elektro auto pēc 10+ gadu dzīves nav rentablu remontējamu daļu un viss ko pēc tikko kā atmaksātā kredīta varēsi izdarīt ir nodot tolmetā...

Elektro neienīstu, bet paredzu šādu scenāriju, pie mūsdienu biznesa vadības, vismaz kā štancē visi savus elektro modeļus.

didzisk 13.aprīlis 2021 19:51
3 0 Atbildēt

Joki tādi. Vairākās valstīs jau tagad ir pieņemts, ka no 2030. gada drīkstēs pārdot vairs tikai bezizmešu auto, viena daļa ražotāju ir paziņojuši, ka no kāda gada vairs iekšdedzes neražos. Audi, piemēram, ir pateikuši, ka jaunus iekšdedzes motoru modeļus vairs neizstrādās.

Un no otras puses - elektriskajam kustīgo detaļu ir daudz mazāk. Mazāk dilst, lētāka uzturēšana. Un pat 2011. gada Nissan Leaf joprojām ir 80% akumulatora ietilpība - nevis vienam eksemplāram, bet gandrīz visiem (tātad 10 gadu arguments nestrādā).

Eiropas Savienība turpina apkarot CO2, un drīz vien lādēšanas infrastruktūra Eiropas valstīm tiks uzspiesta - tad būs kā Norvēģijā, kur pēc noteikumiem arī garāžu kompleksos jāpiedāvā iespēja lādēt. Iespēja lādēt pa ceļam uzlabosies ievērojami. Arī elektroauto cenas kritīsies.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 27

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti