Mazda sola 13 elektriskās piedziņas un hibrīdautomobiļus līdz 2025.gadam. 18

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 18.jūnijs 2021 5:55

Mazda ir vēl viens autoražotājs, kas paziņojis par virkni videi draudzīgu modeļu tuvāko gadu laikā.

Mazda nākamo četru gadu laikā izlaidīs ne mazāk kā 13 jaunus modeļus un to modifikācijas, kas aprīkotas ar elektrificētām spēkstacijām. Laika posmā no 2022. līdz 2025. gadam Mazda dažādos tirgos laidīs klajā piecus jaunus hibrīdus un tikpat daudz versiju ar benzīna-elektriskās piedziņas sistēmu un funkciju, kas ļaus tos uzlādēt no mājsaimniecības elektrības kontaktligzdas. Visbeidzot, līdz 2025. gadam debitēs trīs pilnībā elektriski Mazda modeļi. Transportlīdzekļi tiks izstrādāti Japānai, ASV, Eiropai, kā arī Ķīnai un citām Āzijas valstīm.

Mazda izstrādās jaunu moduļu arhitektūru, kas paredzēta jaunās paaudzes elektriskajiem transportlīdzekļiem. Pirmais sērijveida automobilis uz šīs platformas parādīsies 2025. gadā. Mazda sagaida, ka līdz 2030. gadam ceturtā daļa viņu automašīnu tiks aprīkotas ar elektriskās piedziņas iekārtām.

Vēl viens interesants jaunievedums paredzēts Mazda lielāko segmentu automobiļiem – jau no 2022.gada ražotājs sāks tos komplektēt ar pilnveidotu pusautomātisko braukšanas sistēmu, kas varēs uzraudzīt vadītāja stāvokli un patstāvīgi veikt manevrus vai bremzēt automašīnu, ja elektronika nebūs saņēmusi savlaicīgu atbildi.

Iepriekš kļuva zināms, ka no 2022. gada Mazda atgriezīsies pie rotora dzinēju ražošanas. Kompaktais motors tiks izmantots mazā krosovera Mazda MX-30 hibrīdiekārtā, taču ne vis kā piedziņas agregāts, bet gan kā ģenerators, lai uzlādētu baterijas, kuras darbina elektromotorus.

 
Visi komentāri
 
Lūdzu 18.jūnijs 2021 8:18
7 4 Atbildēt

Nevajag elektriskos auto saukt par videi draudzīgiem. Tie ir draudzīgāki cilvēkam, jo nepūš gāzes, lai gan riepas dilst tāpat un tie sīksūdi esot varen nelāga manta, ko ieelpot. Dabai draudzīgi ir gājēji un zirģeļi. Pat velo ražošana un izmantošana atstāj ietekmi uz dabu, un to var nosaukt par mazāk graujošu uz dabu salīdzinot ar auto, bet arī nekādi ne draudzīgu dabai.

zaļie pamuļķi 18.jūnijs 2021 13:52
2 3 Atbildēt

mīnusojiet uz veselību!

msh 20.jūnijs 2021 0:20
0 0 Atbildēt

Pēdējajā teikumā tu kļūdies. Mašīnas atstāj lielāku ietekmi uz dabu tikai dēļ izplūdes gāzēm - un nekur nav teikts ka tā ietekme ir slikta, bet savādāk - velosipēds ir tāds pats smagās industrijas bērns kā mašīna, tikai ar daudz īsāku resursu...

saki? 20.jūnijs 2021 11:50
0 0 Atbildēt

ņemot vērā detaļu daudzumu un sarežģītību, 1 velo ražošana atstāj mazāku ietekmi kā 1 auto ražošana - to tak tu nenoliegsi?

bet no ietekmes viedokļa - protams, jebkuras rūpnīcas darbība ir ietekme uz dabu, pat ja tie ir mīksti kondomi nevis cieti dzelži

Lūdzu 20.jūnijs 2021 11:51
0 0 Atbildēt

Manuprāt, es pēdējā teikumā saku tiešo to - ka arī velo ražošana nav draudzīga dabai.

rupicii 18.jūnijs 2021 9:52
3 1 Atbildēt

tā gadījumā nav tā pati Mazda, kura kādreiz solīja, ka neko tādu nedarīs, jo viņu klientiem baigi patīk taisīt ZOOM ZOOM?

rupucis 18.jūnijs 2021 10:10
0 1 Atbildēt

Mazda nav pārakmeņojies rupucis, tā ir kompānija kas spēj mainīties.

rupicii 18.jūnijs 2021 13:15
2 1 Atbildēt

spēj mainīties, tiešām? uz 80. gada opel kadet pusi?

Trauks 18.jūnijs 2021 13:56
6 1 Atbildēt

Nu labi, ka tev acu priekšā ir vismaz kas pazīstams

LMT 18.jūnijs 2021 10:04
4 0 Atbildēt

Kam ta tādus vajag!!!

HE 18.jūnijs 2021 11:13
3 1 Atbildēt

Noder , viņas kvalitatīvi rūsē

Asaris 18.jūnijs 2021 11:12
5 0 Atbildēt

Lai jau sākumā labāk uztaisa kādus 2 bet normālus. Tā parodija ko viņi tiko izlaida, būtu bijusi noderīga 2012. gadā

Bomāriem 18.jūnijs 2021 11:27
0 4 Atbildēt

Jums tāpat nespīd

Krotow 18.jūnijs 2021 12:23
3 0 Atbildēt

Un rūsēs tāpat kā iekšdedzes modeļi?

ex-Mazda 18.jūnijs 2021 14:01
3 1 Atbildēt

10 gadi ar Mazdu 626 bija labākie no auto īpašnieka viedokļa. Maz un laicīgi veikti remonti, lētas daļas. Lielākie izdevumi bija nomainīt fāru kurai sava glupuma dēļ iespiedu stiklu (pie tam ne haube, ne spārns necieta). Nujā, beigās bija liela RŪSA, bet pat tad leca un brauca bez mazākās problēmas. Un brauca daudz garšīgāk par visiem sūda golfiem ko jaunības neprātā biju pircis kā vācu autobūves šedevru - tik daudz p1$is ar auto nebiju ne ar vienu japāni. Beigās vēl samērā izdevīgi pārdevu mazdu džekam, kas bija atradis labu bundžu un taisījās pārkrāmēt agregātus no manējās.

Krotow 18.jūnijs 2021 18:10
1 0 Atbildēt

Man arī bija 323 mazda. Leca un gāja tiešām labi. Taču rūsa viņu piebeidza. Vēl pirms garantijas beigām sapunktojās visas durvis un spārni. Tos nomainīja. Pēc 8. gada viss strauji aizgāja trubā. Sākumā nopuva viens slieksnis, tad otrs un grīda. Beigās nācās pārdot šrotiniekiem.

Fords 18.jūnijs 2021 18:02
3 0 Atbildēt

Kārtējie mēsli no mazda....

HE 19.jūnijs 2021 16:52
0 0 Atbildēt

Bija laiks kad daļa Mazdas piederēja Fordam

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti