Mazda sola 13 elektriskās piedziņas un hibrīdautomobiļus līdz 2025.gadam. 18

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 18.jūnijs 2021 5:55

Mazda ir vēl viens autoražotājs, kas paziņojis par virkni videi draudzīgu modeļu tuvāko gadu laikā.

Mazda nākamo četru gadu laikā izlaidīs ne mazāk kā 13 jaunus modeļus un to modifikācijas, kas aprīkotas ar elektrificētām spēkstacijām. Laika posmā no 2022. līdz 2025. gadam Mazda dažādos tirgos laidīs klajā piecus jaunus hibrīdus un tikpat daudz versiju ar benzīna-elektriskās piedziņas sistēmu un funkciju, kas ļaus tos uzlādēt no mājsaimniecības elektrības kontaktligzdas. Visbeidzot, līdz 2025. gadam debitēs trīs pilnībā elektriski Mazda modeļi. Transportlīdzekļi tiks izstrādāti Japānai, ASV, Eiropai, kā arī Ķīnai un citām Āzijas valstīm.

Mazda izstrādās jaunu moduļu arhitektūru, kas paredzēta jaunās paaudzes elektriskajiem transportlīdzekļiem. Pirmais sērijveida automobilis uz šīs platformas parādīsies 2025. gadā. Mazda sagaida, ka līdz 2030. gadam ceturtā daļa viņu automašīnu tiks aprīkotas ar elektriskās piedziņas iekārtām.

Vēl viens interesants jaunievedums paredzēts Mazda lielāko segmentu automobiļiem – jau no 2022.gada ražotājs sāks tos komplektēt ar pilnveidotu pusautomātisko braukšanas sistēmu, kas varēs uzraudzīt vadītāja stāvokli un patstāvīgi veikt manevrus vai bremzēt automašīnu, ja elektronika nebūs saņēmusi savlaicīgu atbildi.

Iepriekš kļuva zināms, ka no 2022. gada Mazda atgriezīsies pie rotora dzinēju ražošanas. Kompaktais motors tiks izmantots mazā krosovera Mazda MX-30 hibrīdiekārtā, taču ne vis kā piedziņas agregāts, bet gan kā ģenerators, lai uzlādētu baterijas, kuras darbina elektromotorus.

 
Visi komentāri
 
Lūdzu 18.jūnijs 2021 8:18
7 4 Atbildēt

Nevajag elektriskos auto saukt par videi draudzīgiem. Tie ir draudzīgāki cilvēkam, jo nepūš gāzes, lai gan riepas dilst tāpat un tie sīksūdi esot varen nelāga manta, ko ieelpot. Dabai draudzīgi ir gājēji un zirģeļi. Pat velo ražošana un izmantošana atstāj ietekmi uz dabu, un to var nosaukt par mazāk graujošu uz dabu salīdzinot ar auto, bet arī nekādi ne draudzīgu dabai.

zaļie pamuļķi 18.jūnijs 2021 13:52
2 3 Atbildēt

mīnusojiet uz veselību!

msh 20.jūnijs 2021 0:20
0 0 Atbildēt

Pēdējajā teikumā tu kļūdies. Mašīnas atstāj lielāku ietekmi uz dabu tikai dēļ izplūdes gāzēm - un nekur nav teikts ka tā ietekme ir slikta, bet savādāk - velosipēds ir tāds pats smagās industrijas bērns kā mašīna, tikai ar daudz īsāku resursu...

saki? 20.jūnijs 2021 11:50
0 0 Atbildēt

ņemot vērā detaļu daudzumu un sarežģītību, 1 velo ražošana atstāj mazāku ietekmi kā 1 auto ražošana - to tak tu nenoliegsi?

bet no ietekmes viedokļa - protams, jebkuras rūpnīcas darbība ir ietekme uz dabu, pat ja tie ir mīksti kondomi nevis cieti dzelži

Lūdzu 20.jūnijs 2021 11:51
0 0 Atbildēt

Manuprāt, es pēdējā teikumā saku tiešo to - ka arī velo ražošana nav draudzīga dabai.

rupicii 18.jūnijs 2021 9:52
3 1 Atbildēt

tā gadījumā nav tā pati Mazda, kura kādreiz solīja, ka neko tādu nedarīs, jo viņu klientiem baigi patīk taisīt ZOOM ZOOM?

rupucis 18.jūnijs 2021 10:10
0 1 Atbildēt

Mazda nav pārakmeņojies rupucis, tā ir kompānija kas spēj mainīties.

rupicii 18.jūnijs 2021 13:15
2 1 Atbildēt

spēj mainīties, tiešām? uz 80. gada opel kadet pusi?

Trauks 18.jūnijs 2021 13:56
6 1 Atbildēt

Nu labi, ka tev acu priekšā ir vismaz kas pazīstams

LMT 18.jūnijs 2021 10:04
4 0 Atbildēt

Kam ta tādus vajag!!!

HE 18.jūnijs 2021 11:13
3 1 Atbildēt

Noder , viņas kvalitatīvi rūsē

Asaris 18.jūnijs 2021 11:12
5 0 Atbildēt

Lai jau sākumā labāk uztaisa kādus 2 bet normālus. Tā parodija ko viņi tiko izlaida, būtu bijusi noderīga 2012. gadā

Bomāriem 18.jūnijs 2021 11:27
0 4 Atbildēt

Jums tāpat nespīd

Krotow 18.jūnijs 2021 12:23
3 0 Atbildēt

Un rūsēs tāpat kā iekšdedzes modeļi?

ex-Mazda 18.jūnijs 2021 14:01
3 1 Atbildēt

10 gadi ar Mazdu 626 bija labākie no auto īpašnieka viedokļa. Maz un laicīgi veikti remonti, lētas daļas. Lielākie izdevumi bija nomainīt fāru kurai sava glupuma dēļ iespiedu stiklu (pie tam ne haube, ne spārns necieta). Nujā, beigās bija liela RŪSA, bet pat tad leca un brauca bez mazākās problēmas. Un brauca daudz garšīgāk par visiem sūda golfiem ko jaunības neprātā biju pircis kā vācu autobūves šedevru - tik daudz p1$is ar auto nebiju ne ar vienu japāni. Beigās vēl samērā izdevīgi pārdevu mazdu džekam, kas bija atradis labu bundžu un taisījās pārkrāmēt agregātus no manējās.

Krotow 18.jūnijs 2021 18:10
1 0 Atbildēt

Man arī bija 323 mazda. Leca un gāja tiešām labi. Taču rūsa viņu piebeidza. Vēl pirms garantijas beigām sapunktojās visas durvis un spārni. Tos nomainīja. Pēc 8. gada viss strauji aizgāja trubā. Sākumā nopuva viens slieksnis, tad otrs un grīda. Beigās nācās pārdot šrotiniekiem.

Fords 18.jūnijs 2021 18:02
3 0 Atbildēt

Kārtējie mēsli no mazda....

HE 19.jūnijs 2021 16:52
0 0 Atbildēt

Bija laiks kad daļa Mazdas piederēja Fordam

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nepaguva apdzīt (+ VIDEO) 1

Sieviete pie Chevrolet stūres nepagūst pabeigt apdzīšanas manevru un saduras ar pretimbraucošo MAN kravinieku. Autovadītāja ar smagām traumām nogādāta slimnīcā. Lasīt vairāk

 

"Rīgas siltums" plāno iegadāties astoņus elektroauto 1

AS "Rīgas siltums" plāno iegādāties astoņus vieglos pasažieru elektromobiļus uzņēmuma operatīvās vadības funkciju nodrošināšanai, aģentūru LETA informēja kompānijā. Lasīt vairāk

 

Baumanim un Ošam piedzīvojumiem bagāta diena Eiropas rallijkrosa čempionātā Rīgā

Latvijas pilotiem Jānim Baumanim un Edijam Ošam sestdien padevās piedzīvojumiem bagāta diena Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) pasaules rallijkrosa čempionāta "Ferratum World RX of Rīga" ietvaros notiekošā Eiropas meistarsacīkšu RX1 klasē posmā, ziņo sacensību rīkotāji. Lasīt vairāk

 

Elektromobilitātes tuvākā nākotne: baterijas uzlāde ilgs tikpat, cik degvielas uzpilde 12

Autoražotāji palielina klātbūtni elektriskā transporta tirgū, veidojot aizvien daudzveidīgāku modeļu piedāvājumu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti