Lada 4x4 visekstrēmākā versija pie dīleriem nonāks augusta vidū.
Lada 4x4 saime tika atjaunināta pagājušajā gadā, taču modernizācija skāra visas modifikācijas, izņemot Bronto.
Lada 4x4 Bronto, kuru izveidoja Volgas automobiļu rūpnīcas VIS-Auto meitasuzņēmums, piedāvājumā ieviesa 2017. gadā. Automašīna saņēma pārveidotu balstiekārtu ar paaugstinātu klīrensu, paplašinātām riteņu arkām, bezceļu riepām, pastiprinātu aizmugurējo asi, kā arī modernizētas atsperes un amortizatorus ar palielinātu kustību.
Bronto bija aprīkots ar pašbloķējošiem diferenciāļiem priekšā un aizmugurē, kā arī pastiprinātām bremzēm un ABS, savukārt motors tāds pats kā citiem Lada 4x4 modeļiem - 1,7 litru benzīna dzinējs, kas attīsta 83 Zs un 129 Nm, darbojas pārī ar piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu un pilnpiedziņu.
Parastais Lada 4x4 apvidus auto tika modernizēts 2020. gada sākumā. Lielākās izmaiņas piedzīvoja salons – tagad tajā pilnībā jauns priekšējais panelis ar gaisa kondicionēšanas vadības bloku, savādāka izskata ventilācijas izvadi un ietilpīgāks cimdu nodalījums. Viduskonsolē iebūvētas divas 12 voltu kontaktligzdas, aizmugurējais sēdeklis aprīkots ar diviem galvas balstiem, bet griestos ar jaunu polsterējumu tika uzstādīts modernizēts plafons ar ERA-GLONASS navigācijas sistēmas bloku.
Interesanti, ka jebkurš G-Wagen tiek uzskatīts par elitāro visurgājēju, bet Ņiva ar UAZ - ne, kaut gan viņi visi ir no vienas epohas, pie tam gan G-Wagen gan UAZ ir 100% armijas bobiki...