Mobilize Limo – kopbraukšanas pakalpojumiem izstrādātais pilnībā elektriskais sedans 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Mobilize Limo | 10.septembris 2021 13:37

Pilnībā elektriskais sedans, kas piemērots taksometru un privātu nomas transportlīdzekļu kopbraukšanas pakalpojumiem.

Kopbraukšanai paredzētais elektriskais sedans ar saistītajiem pakalpojumiem

Mobilize prezentēja jauno Limo, 4,67 m garu četrdurvju sedanu ar pilnībā elektrisku motoru, kas paredzēts taksometru vadītājiem un autoparkiem. Piedāvājums būs pieejams tikai abonēšanai un ietvers pakotnes un “à la carte” veida mobilitātes risinājumus.

Mobilize Limo ir Renault Group un Jiangling Motors Group Co., Ltd (JMCG) 2018. gadā izveidotā kopuzņēmuma darbības rezultāts. Modeļa veidošanā izmantota Renault Group un tās tīkla vairāk nekā 10 gadus attīstītā tehnoloģiskā kompetence un pieredze transportlīdzekļu un pakalpojumu e-mobilitātes jomā. Jaunā modeļa prezentācija norisinājās 8. septembrī Minhenes automobiļu izstādē “IAA Mobility 2021”, kur Renault stendā bija paredzēta īpaši Mobilize veltīta izstādes diena. Laika gaitā plānots izveidot arī autoparku ar 40 Mobilize Limo modeļiem, ar mērķi testēt pakalpojumus, kas visā Eiropā būs pieejami sākot ar 2022. gada otro pusi.

"Pirmais Mobilize modelis – Limo – ir mūsu jaunā zīmola atbildes solis uz kopbraukšanas pakalpojumu tirgus straujo izaugsmi. Šis konkrētais piedāvājums, kas sevī apvieno gan automobili, gan daudzpusīgus pakalpojumus, atspoguļo Mobilize spēju būt līdzās lietotājiem viņu jaunajās ikdienas vajadzībās. Tas arī apliecina unikālu tehnoloģisko kompetenci, kas izveidojusies, apvienojot Renault Group pieredzi mobilitātes pakalpojumu jomā un RCI Bank and Services finansēšanas iespējas."

Klotilde Delbo, Mobilize izpilddirektore

Rentabls, bezemisiju modelis, kas piemērots kopbraukšanas pakalpojumiem

Visā Eiropā strauji attīstās kopbraukšanas pakalpojumu tirgus (taksometri un privātie nomas transportlīdzekļi). Turklāt prognozes liecina, ka tirgus vērtība pieaugs no 28 miljardiem eiro pašlaik līdz 50 miljardiem eiro 2030. gadā. Tas ir arī tirgus, kas piedzīvos strauju un plašu elektromobiļu skaita pieaugumu. Faktiski elektriskie modeļi, dēļ dažādiem satiksmes ierobežojumiem pilsētu centros, piemēram, zemas emisijas zonas, kuras sāk strauji parādīties visā Eiropā, drīz kļūs ļoti pieprasīti. Tostarp privātie autovadītāji galvenokārt pārvietojas pilsētās un piepilsētās. Piemēram, 75% no Francijā reģistrētajiem 47 500 privātajiem nomas transportlīdzekļiem tiek izmantoti Parīzē un Parīzes reģionā (Stacian apkopotie dati par 2020. gadu).

Mobilize Limo ir ideāls risinājums autovadītājiem, kuri lūkojas pēc prestiža un ekonomiska bezemisiju transportlīdzekļa. Pateicoties baterijai, kas nodrošina 400 km gaitas rezervi starp uzlādēm (vēl tiek gaidīts WLTP sertifikācijas apstiprinājums), un klusas, vienmērīgas braukšanas pieredzei, šis automobilis kliedēs jebkuras autovadītāju un autoparku vadītāju šaubas par elektrisko mobilitāti.

Mobilize Limo tirgū tiks laists kā piedāvājums, kas apvieno gan automobili, gan pakalpojumus dažādu jomu autovadītājiem, tostarp taksometru un citu privāto pakalpojumu transporta (piemēram, medicīniskā transporta, kopienu transporta) vadītājiem. Mobilize piedāvājums ietvers pilnvērtīgu pakalpojumu pakotni, kas būs izdevīga ikvienam: gan pilnas slodzes, gan nepilnas slodzes, gan arī neregulāri braucošiem autovadītājiem. Šie pakalpojumi būs pieejami arī citiem Renault Group elektriskajiem transportlīdzekļiem.

Mobilize nomas līgumos, kuru pārvaldību nodrošinās RCI Bank and Services, būs iekļauts elastīgs nobraukums un līguma termiņš, piemēram, ikdienas autobraucējiem būs pieejams risinājums “Pay-as-you-drive”. Taksometru pakalpojumu autoparku operatoru vajadzībām Mobilize izmantos savu jaunuzņēmumu partneru tīklu, piedāvājot visaptverošus risinājumus (autoparka izvietošana, maksājumu veikšana, transportlīdzekļu uzlāde, savienojamība utt.), lai klientu apkalpošanā optimizētu kopējās darbības izmaksas (Total Cost of Operations) un paaugstinātu servisa kvalitāti.

Mobilize pakotnes ietvers arī tādus pakalpojumus kā, piemēram, ražotāja nodrošinātas garantijas, tehniskā apkope, apdrošināšana un uzlādes risinājumi. Šādas kompleksas un konkurētspējīgas pakotnes, par kurām sīkāk informācija tiks izplatīta vēlāk, atvieglos komerciālo pakalpojumu sniedzēju darbību.

Elegants premium klases dizains

Limo ir 4,67 m garš, 1,83 m plats un 1,47 m augsts, ierindojoties līdzās D segmenta automobiļiem. Tas ir elegants un normatīviem atbilstošs četru durvju sedans ar īsu dzinēja pārsegu un slīpu jumta līniju. Tā plūstošais, tomēr vienlaikus dinamiskais profils atbilst mūsdienu autodizaina tendencēm un atspoguļo nozares pāreju uz elektriskajiem transportlīdzekļiem. Limo, kas pieejams trīs populārākajās virsbūves krāsās (metāliski melnā, metāliski pelēkā, spīdīgi baltā), rada izsmalcinātības un augstas kvalitātes iespaidu.

Aprīkojuma klāsts:

•         Pieguļoši durvju rokturi, kas atbloķējot atlokās.

•         LED lukturi ar izsmalcinātu gaismas parakstu un dinamiski pagrieziena rādītāji.

•         Mobilize logotips rotā priekšējo un aizmugurējo daļu, turklāt Mobilize Limo emblēma uzstādīta tieši aiz sānu spoguļiem.

•         17” dūmakaini lakoti alumīnija diski.

Pateicoties satīna apdares TEP (ādas efekta) polsterējumam, kas ir patīkami mīksts un viegli kopjams, Limo salons raisa miera un rāmuma sajūtu. Salona durvju paneļus izceļ gaismas josla, savukārt mākslīgā metāla ieliktņi paspilgtina kopējo iespaidu. Salona apgaismojam ir septiņas dažādas krāsas. Mobilize logotips ir izvietots uz stūres rata un arī grīdas paklājiņiem.

Instrumentu panelis ir līdzvērtīgs sava segmenta sedanu līdziniekiem, lepojoties ar augstākās kvalitātes materiāliem un dekoratīviem oglekļa ieliktņiem. Tam ir divu ekrānu digitālā saskarne, kas aizņem visu paneļa augšējo daļu: 10,25 collu ekrāns instrumentu panelim un paneļa centrā integrēts 12,3 collu skārienekrāns multivides vadībai.

"Limo elektriskā piedziņas sistēma ir šī auto galvenā priekšrocība. Tā padara šo modeli  piemērotu izmantošanai tieši pilsētās, kur kopbraukšanas pakalpojumi ir ļoti pieprasīti. Neatkarīgi no auto izmantošanas vietas, tā aptuveni 450 km gaitas rezerve (vēl tiek gaidīts WLTP sertifikācijas apstiprinājums) ļauj autovadītājiem vienu vai pat divas pilnas darba dienas iztikt bez uzlādes. Normatīviem atbilstošais, plašais un savienotais Limo demonstrē Mobilize spēju apmierināt gan profesionāļu, gan ikdienas braucēju vajadzības.”

Žils Normāns, Mobilize Vehicle direktors

Lielākas ērtības salonā

Mobilize Limo dizains ir veidots, galvenokārt domājot par pakalpojumiem un to ērtu izmantošanu. Mērķis ir nodrošināt vadītājiem un pasažieriem maksimālu komfortu un praktiskumu.

Limo vadītāja sēdeklis radīts tā, lai profesionālajiem vadītājiem būtu ergonomiski un akustiski optimāls sēdeklis. Tāpat ir iespējama stūres statņa augstuma un dziļuma regulēšana, līdz ar to vadītājs var ieņemt ērtu sēdpozīciju neatkarīgi no sava auguma. Starp abiem priekšējiem sēdekļiem atrodas ar atdzesēšanas funkciju aprīkots mantu nodalījums.

2,75 m garā riteņu bāze nozīmē, ka Mobilize Limo nodrošina aizmugurē sēdošajiem pasažieriem izcilu komfortu – 288 mm brīvo telpu ceļgaliem, ko parasti sagaida no augstākās klases modeļiem. Plaši atveramās aizmugurējās durvis ļauj pasažieriem ērti iesēsties aizmugurējā sēdeklī. Pateicoties īpaši plakanajai grīdas virsmai, aizmugurējā sēdeklī var ērti sēdēt trīs pieauguši pasažieri. Noņemamajā centrālajā roku balstā ir iebūvēti arī divi glāžu turētāji. Aizmugurē esošie pasažieri var savienot savu viedtālruni vai planšetdatoru ar kādu no diviem aizmugures USB portiem. Tāpat ir ērta piekļuve skaļuma regulēšanas pogām, kas atrodas aizmugurē, kā arī regulējamajām ventilācijas atverēm un lasīšanas apgaismojumam.

Mobilize Limo bagāžas nodalījuma ietilpība ir 411 litri – plašā bagāžas telpa ir lieliski piemērota lielu ceļojuma somu pārvadāšanai. Pagaidu rezerves riepa glabājas zem bagāžnieka grīdas paneļa.

Vienmērīga, taču aizraujoša gaita

Mobilize Limo ir aprīkots ar jaudīgu elektromotoru, kas var attīstīt 110 kW (150 ZS) jaudu un momentāni nodrošināt 220 Nm griezes momentu. Šī jauda nodrošina vienmērīgu paātrinājumu visos braukšanas apstākļos. Limo nodrošina vienmērīgu un klusu gaitu pa pilsētas un piepilsētas ceļiem. Paātrinājuma laiks no 0 līdz 100 km/h ir 9,6 sekundes, un maksimālais ātrums – 140 km/h.

Autovadītāji var izvēlēties vienu no trim braukšanas režīmiem (Eco, Normal, Sport). Arī automobiļa iestatījumos iespējams izvēlēties vienu no trim elektriskās reģeneratīvās bremzēšanas intensitātes līmeņa papildiespējām.

Pateicoties 11,2 m apgriešanās diametram, Limo ir viegli manevrējams pilsētas ielās. Tas ir aprīkots arī ar VSP sistēmu, kas brīdina gājējus un citus satiksmes dalībniekus par automobiļa klātbūtni, un tā vienmēr ir aktīva, braucot ar ātrumu līdz 30 km/h un kad ieslēgts režīms “Drive”.

Vienkārša un efektīva savienojamība

Mobilize Limo borta multivides sistēma nodrošina viedtālruņu spoguļošanu ar 12,3 collu skārienekrāna starpniecību. Lai piekļūtu navigācijai un dažādiem pakalpojumiem, piemēram, Uber, vairākums autovadītāju izmanto savas ierīces.

Īpaši autovadītājiem izstrādātā Limo lietotne sniedz visu nepieciešamo informāciju par automobili, un to var izmantot, lai attālināti piekļūtu automašīnas atrašanās vietai un noteiktām funkcijām, piemēram, durvju atslēgšanai/aizslēgšanai, salona iepriekšējai uzsildīšanai, akumulatora uzlādei.

Saderība ar visu veidu uzlādes risinājumiem

Mobilize Limo darbina litija jonu baterija (ar šķidruma dzesēšanu un 60 kWh kapacitāti), kas nodrošina vairāk nekā 400 km (vēl tiek gaidīts WLTP sertifikācijas apstiprinājums) starp uzlādēm. Tas ir pietiekami, lai nodrošinātu vidējo dienas nobraukumu (250 km) vairumam profesionālo autobraucēju pilnā intensīvas braukšanas dienā, atstājot pietiekami lielu akumulatora rezervi arī tiem autovadītājiem, kuri pieraduši veikt garākas distances.

Mobilize Limo ir saderīgs ar izplatītākajiem maiņstrāvas un līdzstrāvas uzlādes sistēmu veidiem, kas nozīmē, ka to var savienot ar visām publiskajām uzlādes stacijām un Wallbox tipa mājas iekārtām. Tāpat to var uzlādēt, izmantojot parasto kontaktligzdu. Ātrās uzlādes režīmā, lādējot tikai 40 minūtes, gaitas rezerve palielinās par 250 km.

Modernākās tehnoloģijas optimālai drošībai

Lai nodrošinātu labāku redzamību naktī, Limo ir aprīkots ar LED lukturiem. Standarta modelis ir aprīkots ar astoņiem drošības spilveniem (2 priekšā, 2 priekšā sānos, 2 aizmugurē, 2 sānu drošības aizkari) un labākajām ADAS sistēmām, kas pieejamas tirgū:

-          Adaptīvā kruīza kontrole;

-          Aklās zonas uzraudzības sistēma;

-          Braukšanas joslas kontroles sistēma, joslas saglabāšanas palīgsistēma, brīdinājums par izbraukšanu no joslas;

-          Frontālās sadursmes brīdinājuma sistēma, brīdinājums par sadursmi ar gājēju, avārijas bremzēšanas palīgsistēma;

-          Ceļa zīmju atpazīšanas sistēma;

-          Apkārtskata kamera (AVM);

-          Priekšējais un aizmugurējais radars auto novietošanai stāvvietā;

-          Aizmugurējās šķērssatiksmes brīdinājums;

-          Durvju atvēršanas signāls.

Atkarībā no tirgus Mobilize Limo var aprīkot arī ar ziemas pakotni, kurā ietilpst apsildāmie sēdekļi un apsildāms stūres rats.

 
Visi komentāri
 
Conqueror 10.septembris 2021 19:13
0 1 Atbildēt

pat ļoti interesants piedāvājums. latvietis - dinozaurs, protams, ies pirkt 700. tūkst km nobrauk. dīzeli, "tikko no nīderlandes".

latvietis - x, y, z paaudze - izvēlēsies šo pakalpojumu (priekš kam turēt ielas malā vecu dīzeļhlamu, maksāt par viņu nodokļus un tērēt naudu nepārtrauktiem remontiem?)

ZZZZ 12.septembris 2021 8:09
1 0 Atbildēt

x,y,z paudze arī sievu neņems un ģimeni neveidos

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti