Krievijā brīnumainā kārtā izdodas nosēdināt apledojušu lidmašīnu 11

 
iAuto | 5.decembris 2021 9:07

Krievijā tikai ar trešo mēģinājumu izdodas nosēdināt lidmašīnu, kurai sākās problēmas tikai 10 minūtes pēc pacelšanās no Magadanas lidostas.

Drīz pēc pacelšanās no Magadanas lidmašīna, kas devās uz Novosibirsku, sāka zaudēt augstumu, nokrītot no 4000 m augstumam līdz 1300 metriem, pilotiem izdevās atgūt kontroli pār laineri, taču tad tas atkal sāka krist. 202 pasažieriem un 7 apkalpes locekļiem nācās pārdzīvot dramatiskus mirkļus un milzīgas pārslodzes, līdz pilotiem tikai ar trešo mēģinājumu izdevās nosēdināt lidmašīnu Irkutskas lidostā.

Izvirzīta versija, ka pie vainas varētu būt nekvalitatīvs apledojuma novēršanas šķidrums ar kuru lidaparātu pirms reisa apstrādāja Magadanā.  

 
Visi komentāri
 
rupicii 5.decembris 2021 10:40
10 2 Atbildēt

no tā visu sapratu, ka Magadānas lidostas aprīkojumā ir kvalitatīvais un nekvalitatīvais pretapledošanas līdzeklis. Kļūdas pēc tika izmatots tas, kurš paredzēts darbiniekiem iekšējai lietošanai

Onsis 5.decembris 2021 15:46
20 2 Atbildēt

kas krievijā ir kvalitatīvs?

krokodails 6.decembris 2021 23:25
0 0 Atbildēt

Ikri. Gan sarkanie, gan melnie

tuterberidze 7.decembris 2021 9:28
0 0 Atbildēt

Vodka

Jēzs 7.decembris 2021 17:39
0 0 Atbildēt

Represijas pret cilvēkiem

650 5.decembris 2021 16:10
4 1 Atbildēt

Viss pareizi- krievu (lohiem) ir iesmērēts nekvalitatīvi iesālīts atkausētājs.Par to ir jākliedz, skaļi un korī.Tā lai Rix lohiem nerastos jautājumi par TO, kāpēc lidmašīnas neredz skrejceļu un uz ielas lejamais sāls/zelta maisījums slikti kausē pļuru pat jau pie -1 grāda. Jā.

imzz 5.decembris 2021 19:34
1 2 Atbildēt

Tas, ko neredzēja, bija manevrēšanas ceļš. Angliski taxiway. Ja pilots neredz skrejceļu, tad viņš, loģiski, nemaz nesēdina lidmašīnu konkrētajā lidostā.

650 5.decembris 2021 23:38
1 1 Atbildēt

Jājā, prottams, tas pilots loģiski ir pusakls padebiils lohs un visdrīzāk nemāk ne angliski ne čigāniski.Drošvien ka organizētā "izmeklēšana" tagad noteiks.Iespējams (varbūt) tur ir dalību ņēmis vēl arī kāds cits lohs(-i).Jā..

Visi "pārējie" mums arī māk pilnīgi visu.16ccm svaigsniega neplānotā december mēnesī necerēti noparalizē visu valsti un (lohiem) rada neprognozējamus zaudējumus 600miljard triljonu diennaktī.Jā.

Jā.

Latvietis 5.decembris 2021 17:41
1 2 Atbildēt

Piloti gan tur ir no iznīcinātājiem no vecā Aukstā kara laikiem. Mūsdienu pilots sen jau būtu norakstījis visu lidmašīnu ar apkalpi kalnos.

ZZZZ 5.decembris 2021 18:40
1 0 Atbildēt

Tas šķidrums domāts paceļoties, 4000m augstumā ir citas lietas pret apledošanu. Šoreiz cilvēkiem noveicās. Kā sacīt jāsaka, lohiem lohu teksti.

krokodails 6.decembris 2021 23:30
0 0 Atbildēt

Starp citu - tiek lieoti 2 šķidrumi. Ar pirmo notīra apledojušu / apsnigušu lidaparātu. r totru apstrādā pret apledošanu. Iespējams, ka šajā gadījumā lietoja tikai pirmo. Nezinu, pieļauju iespēju...

Labi, ka viss veiksmīgi beidzās.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Ķīnas elektroauto spēj nopurināties kā slapjš suns (+ VIDEO) 2

Kam tas vajadzīgs? - šāda funkcija ļaus to atbrīvot no sniega segas. Lasīt vairāk

 

iAuto izmēģina jauno Volkswagen Amarok (+ VIDEO) 1

Braucam ar jauno, otrās paaudzes Volkswagen Amarok - pikapu, kas augstu veiktspēju apvieno ar komfortu. Tas pie mums pieejams ar vienu, bet spēcīgu V6 dīzeļdzinēju. Lasīt vairāk

 

BMW sabiedē autovadītāju un panāk, ka viņa avarē (+ VIDEO) 24

Video no Polijas: sieviete ar Toyota Yaris avarē pēc tam, kad BMW vadītājs apsteidz pa labo pusi, iekārtojas viņai priekšā un sāk samazināt ātrumu. Lasīt vairāk

 

Vai gājēji atceras par savu pienākumu - šķērsojot ielu, paskatīties pa kreisi un pa labi? (+ VIDEO) 23

Pirms šķērsot pāreju, CSDD iesaka gājējiem vēlreiz pārliecināties par savu drošību, paskatīties pa kreisi un pa labi, nodibināt acu kontaktu ar vadītāju un pamēģināt izvērtēt situāciju gan no gājēja, gan no autovadītāja skatu punkta. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti