Visi komentāri - Subsīdijas videi draudzīgajiem auto Vācijā līdz 9000 eiro arī nākamgad

Subsīdijas videi draudzīgajiem auto Vācijā līdz 9000 eiro arī nākamgad 8

 
iAuto | 14.decembris 2021 5:34

Vācijas valdība turpinās atbalstīt videi draudzīgo automobiļu pircējus arī nākamgad, piešķirot viņiem kompensāciju līdz pat 9000 eiro apmērā.

Auto jaunumiem veltītais izdevums Auto-medienportal.net vēsta, ka videi draudzīgo jauno automobiļu pircēji Vācijā tiks subsidēti līdzšinējā līmenī arī nākamgad, par to vakar paziņojis jaunais federālais ekonomikas un klimata aizsardzības ministrs Roberts Habeks.

Tas nozīmē, ka līdz 2023.gada beigām tīri ar elektrību darbināma auto pircējs varēs iegūt atlaidi no kopējās cenas līdz 9000 eiro apmērā, bet Plug-in uzlādējamā hibrīda pircējs – līdz 6750 eiro apmērā.

Jaunā valdība nolēmusi, ka no 2023.gada subsīdiju programma mainīsies – tad būtu jāfinansē tikai tādi transportlīdzekļi, kas patiesi veicina klimata aizsardzību. Galvenokārt tas varētu nozīmēt augstākas prasības spraudņa hibrīdu modeļu klāsta tīri elektriskā režīmā veicamajam attālumam.

Latvijā jaunu elektromobiļu iegādei paredzēts piešķirt atbalstu 4500 eiro apmērā, lietotiem elektromobiļiem un “plug-in” hibrīdiem – 2250 eiro. Valsts atbalsts elektroauto vai hibrīda iegādei būs pieejams no nākamā gada līdz 2023. gada 31. decembrim, vai līdz brīdim, kamēr vēl būs pieejams tam paredzētais finansējums.

 
Visi komentāri
 
imzz 14.decembris 2021 9:14
0 0 Atbildēt

Redzēs , cik ilgi to spēs turpināt. Vācijā esot reģistrēti 48 miljoni vieglo pasažieru auto. Ja tā turpinātu, tad vajadzētu: 48 milj. x 9000 = 432 miljardi EUR

eidis 14.decembris 2021 10:13
0 0 Atbildēt

Iespējams, ka šī ir helikopteru naudas maetode. Vnk veids kā izdalīt līdzekļus sekmīgām (t.i. uz pircēju balsojuma pamata) ražošanām proporcionāli veiksmīgam sniegumam. Un vienlaicīgi tiek veicināts pieprasījums un secīgi eicināta ražošana.

LV šim varētu atbilst subsīdija jaunam mājoklim.

Aldis 14.decembris 2021 9:38
1 0 Atbildēt

Mēs to nezinām, cik ilgi Vācija spēs veikt šādu atbalstu. Jeb Latvija vēl nespēs. Tikai atceros no UK, ka žurnālisti bija tikuši klāt informācijas drumslai, ka tā ir aizņēmusies pirmajā Covid vilnī, ārējo parādu uz 50.gadiem. Tur bija minēts arī cipars. Vēlāk sekoja daži īsi raksti, par nākamajām aizņemšanās epopejām, un kur valsts kredīta atdošanas laiks nupat jau ir aptuveni 100.gadi. Tā lūk...

imzz 14.decembris 2021 10:12
0 0 Atbildēt

Monetārajai politikai ar konstantu inflāciju ir tā priekšrocība ( no valdību viedokļa ) , ka tā "noēd" arī valsts parādus. Piem. pie konstantas 4% inflācijas gadā naudas , tātad, arī parāda vērtība, ciparu izteiksmē, protams, samazināsies apm. 7 reizes.

eidis 14.decembris 2021 10:16
0 0 Atbildēt

Šī ir noinflēšana. Pamatā intervences tiek veiktas sektorā ar lielāko plecu - t.i. ar labāko grūdienu ekonomikai. Attiecīgi pareizi pagrūžot ekonomiku, IKP pieaugums ievērojami palielina noinflēšanas efektu.

imzz 14.decembris 2021 10:41
0 1 Atbildēt

"Pamatā intervences tiek veiktas sektorā ar lielāko plecu - t.i. ar labāko grūdienu ekonomikai."

Diez vai par tādām var uzskatīt patlaban modē esošās un sagaidāmās intervences ražošanas un patēriņa atzaļošanai klimata vārdā.

eidis 14.decembris 2021 12:45
0 0 Atbildēt

Ja tirgus pieprasīs (vai būs spiests pieprasīt) atzaļotas preces, tad viss pareizi. No tāda tirgus viedokļa tā atzaļošana izskatās kā Indijas sasniegšana ar kuģi - atklāts ir, tirgus potenciāls milzīgs. Paliek tikai jautājums vai matroži pa ceļam nenoēdīs visu efektu

imzz 14.decembris 2021 10:13
0 0 Atbildēt

t.i. 7X 50 gadu laikā

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti