V12 plāksnīte un 200 000 dolāru – BMW piesaka pēdējo 7.sēriju ar 12 cilindru motoru 18

 

Foto: BMW

iAuto | 19.janvāris 2022 10:03

2022.gada vasarā BMW pārtrauks 12 cilindru motora ražošanu. Atvadas no 35 gadus ražotā agregāta iezīmēs īpašā Final V12 sērija, kas būs pieejama vien Ziemeļamerikas tirgū.

Patiesībā tie būs tikai 12 eksemplāri, kas no standarta produkcijas atšķirsies ar The Final V12 emblēmām, The Final V12 motora uzliku (pārsegu), īpašo kārtas numura (1 OF 12) plāksnīti viduskonsolē un īpašiem 20 collu dubultspieķu alumīnija diskiem. Speciālās sērijas aprīkojumā būs pilns modernāko elektronisko asistentu komplekts, Merino ādas apdare, adaptīvie lāzera lukturi, panorāmas jumts ar LED fona apgaismojumu, Bowers & Wilkins skaņas sistēma, kā arī citas augstākā labuma ekstras.

Motortelpā, protams, 12 cilindru 6,6 litru benzīna motors, kas attīsta 609 Zs un kombinācijā ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, ļauj vācu ražotāja sedanu flagmanim līdz simtam ieskrieties 3,6 sekundēs.

BMW atgādina, ka uzņēmums sāka izmantot 12 cilindru dzinējus sērijveida automobiļos pirms 35 gadiem. 1987. gadā bavārieši izstrādāja 5,0 litru atmosfērisko M70 V12 agregātu, ko izmantoja sedana 750iL konstrukcijā.

BMW 7.sērijas Final V12 modelis Ziemeļamerikas tirgū maksās 200 000 dolāru.

 
Visi komentāri
 
WW16 19.janvāris 2022 10:32
4 7 Atbildēt

V12 jau piestāvētu 1200zs, nevis kaut kādi niecīgi 609 zs, kas ir pieticīgi ~50zs uz cilindru.

Beha 19.janvāris 2022 17:06
2 1 Atbildēt

Šis auto netiek pozicionēts "1200zs" tirgum.

Tā ir septītā sērija, jo ja tu kaut nedaudz izprastu fiziku tad saprastu, ka ar tiem 1200zs viss nebeigtos.....

Priekš 1200zs auto tur vajag pavisam citas bremzes, balstiekārtu utt., un tad beigās cik tas būs komfortabls, un cik k/km ar to varēs nobraukt bez servisa apmeklējuma utt.,

Vienkāršojot - tu esi lohs.

Disasterx 24.janvāris 2022 17:29
0 0 Atbildēt

Viņam jau noteikti tas ir N/A motors līdz ar ko jauda šķiet pilnīgi normāla

WALA 19.janvāris 2022 10:45
2 1 Atbildēt

Nu žurnālistika gan kaut kādā "uz poda sēdēju un kaut ko uzraxtīju", vai V12 šilte ir vienīgā šī auto atšķirības zīme ?!? Viss cits tāds pats kā jebkuram vienkāršākam modelim ???

LA 19.janvāris 2022 10:48
4 1 Atbildēt

Smejies vai raudi, bet tā ir - ja netici, ieskaties oficiālajā relīzē BMW Media USA

Jopta 19.janvāris 2022 11:37
9 1 Atbildēt

Puikas, nu tak liekās mierā....ne jūs pirks to tagad, ne pēc 15 gadiem. Ja nu tikai gribās priekšādu komentāros parīvēt.

V12 19.janvāris 2022 11:42
1 3 Atbildēt

pirks, pirks, bet, ja tik tā plāksnīt un nav 1000 Zs, tad vēl jādomā

Slinkais 19.janvāris 2022 11:52
0 3 Atbildēt

Bembim benzīna dzinēji beidzās 2002 gadā. Vis kas nāca vēlāk ir lielākas vai mazākas katastrofas. Nekāda baivā bēda nebūs

Beha 19.janvāris 2022 17:00
2 1 Atbildēt

Tu esi ne tikai slinks, bet arī stulbs...

Pirmkārt tādēļ, ka arī 2010 gada auto var atrast vecākus motorus.

Otrkārt tādēļ, ka tie jaunie bmw motori nebija cimperlīgāki par jebkura cita ražotāja motoriem, es protams šeit runāju par kaut cik jaudīgiem motoriem, nevis aizvēsturiskajiem toyotu, lexusu un tamlīdzīgu auto motoriem.

msh 19.janvāris 2022 18:38
0 1 Atbildēt

Nebija? Ļoti stipri šaubos. Uzskatāms piemērs - fofāgena grupa izmanto gatavus kreisos vadības risinājumus, lielākoties boša motronikus - kamēr behai vadības bloki ir pašu izstrādāti, jo tiem laikiem moderns motroniks šiem bija par prastu.

Beha 20.janvāris 2022 15:21
0 0 Atbildēt

Nu paga nosauc konkretus motorus ar salīdzinājumiem?

Vagam pietiekoši daudz savu problēmu, viennozīmīgi ne mazāk par bmw, mersim tas pats,

! Tas ka šeit vienkārši maz cilvēku kas ar šiem auto pārvietojās un arī tad vel jāskatāS kādā stavoklī tas auto iegādāts (jauns/lietots) utt.

Jā protams ir arī sliktie matori, bet lielākoties tiem motoriem ir kāda problēma kuru novēršot viss ir kārtībā, bet kā jau teicu, tas nav toyota primitīvais motors kurš tiek ražots 20gadus no vietas, vācieši tos motorus ar katru paaudzi padarīja jaudīgākus, turklāt izmešu normas arī dara savu, tādēļ nebūtu korekti salīdzināt ar "veco skolu", lai gan arī tur bmw ražoja vienus no jaudīgākajiem atmosfēriskajiem motoriem.

Slinkais 19.janvāris 2022 20:31
0 0 Atbildēt

nebija labāki par citiem, jā. arī citi ap 2005 gadu nogriezās purvā. behai normāli matori beidzās līdz ar m54. punkts. rudolfi neinteresē.

msh 20.janvāris 2022 12:38
0 0 Atbildēt

Nu, palasot Kaspicha blogu, rodas iespaids ka lejupejošā līkne sākās pēc n53 [viņš pats arī tieši tā uzraksta] tb N53 ir zajebis motors - pie noteikuma ka īpašniekam nav morāli nekas pretī reizi piecgadē nolocīt dažas pakas lai savestu vadību kārtībā.

Beha 20.janvāris 2022 15:29
0 0 Atbildēt

Savā ziņā var piekrist, pieļauju, ka šis atkarīgs no lietotāja "paaudzes" un naudas maka un vispārēji, kā uz to skatās.

Atceros, ka kadreiz visi pāķi kuri brauca ar audi 80, arī lādēja audi a4 dēļ alumīnija hadenes, tagad visiem kaut kā pohuj...

Tas m54 veiktspējā bija ok pagājušajā gadsimtā, šobrīd tas ir lens dinozaurs, labs dinozaurs

Nevajag 19.janvāris 2022 12:38
2 2 Atbildēt

Labi vien ir ka beigs ražot.

Jo motors baigas mesls un pie tam vel ļoti dārgs.

Ja paskatās sludinājumos, tad šos auto tirgo ar 30000 - 70000km noskrejienu.

Jo benzīnu rij nereāli un pēc šī noskrējiena viss sāk birt.

Un šo mēslu ražoja tikai lai sacenstos ar Mercedes S600 un Audi 6l dzinēju.

Bet bembis prot ražot ļoti labu 3l dīzeli un to var redzēt ka tauta pērk un brauc un priecājas.

msh 19.janvāris 2022 18:39
0 0 Atbildēt

Tikai 600 zs un 3,5 sekunes mašīnai kas diez vai sver zem 2 tonnām? Interesanti - gan tas kā to tā spēj, gan kā tas diez notiek...

EnEn 19.janvāris 2022 20:57
0 0 Atbildēt

Šperrinu ēra sākusies!

Pļurkt 22.janvāris 2022 13:54
0 0 Atbildēt

LAI DZĪVO BENZĪNA KAPSĒTA!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Aptuveni 160 000 eiro - BMW piesaka jauno M4 CS (+ FOTO)

Pasūtīšanai M4 CS kļūs pieejams maija beigās, ražošana sāksies jūlijā. Lasīt vairāk

 

Xpeng G6 kļūst pieejams Eiropā 5

Ķīnas autobūves uzņēmums Xpeng uzsācis elektriskā SUV Coupe G6 pārdošanu Eiropas tirgū. Sākumā tās ir četras valstis, taču turpinājums sekos. Lasīt vairāk

 

Drošas braukšanas speciālists neiesaka vasarā braukt ar ziemas riepām (+ VIDEO) 32

Parasti rudenī vērojamas garas rindas pie riepu servisiem, jo autovadītāji teju vienā brīdī ir nolēmuši mainīt vasaras riepas pret ziemas. Pavasarī aina pavisam citādāka. Riepu maiņu process notiek bez garām rindām, tomēr drošas braukšanas speciālists neiesaka vasarā braukt ar ziemas riepām. Ko ņemt vērā, izvēloties vasaras riepas? Lasīt vairāk

 

Aplēsta summa, ko par vēja parkiem varētu saņemt iedzīvotāji (+ VIDEO) 16

Gadiem ilgi savstarpēji “cīnoties” iedzīvotājiem un vēja parku attīstītājiem, Latvija pamatīgi iepalikusi saviem kaimiņiem vēja enerģijas attīstībā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti