Alfa Romeo iztiks bez lielajiem ekrāniem - iAuto

Alfa Romeo iztiks bez lielajiem ekrāniem 16

 

Foto: Alfa Romeo

iAuto | 20.jūlijs 2023 10:29

Itālijas autobūves uzņēmums Alfa Romeo noskaidrojis, ka vadītājiem nav vajadzīgi milzīgie informācijas ekrāni ar kuriem aizraujas virkne citu autoražotāju.

Alfa Romeo negrasās iebūvēt savos automobiļos milzīgos platformāta displejus un pārslogot to konstrukciju ar liekām funkcijām, sarunā ar žurnālistiem uzsvēris uzņēmuma vadītājs Žans Filips Imparato. Viņš atklājis, ka Alfa Romeo veikuši paši savu pētījumu, kurā noskaidrots, ka pircējiem nav vajadzīgi milzīgie ekrāni pa visu priekšējo paneli ar diviem simtiem funkciju un laika ziņām nākamajām trim nedēļām – tā vietā viņi vienkārši vēlas izbaudīt automašīnas vadīšanu.

Tajā pašā laikā Alfa Romeo neatteiksies no jau izmantotajām sistēmām, piemēram, projekcijas displeja un digitālā instrumentu paneļa. Tiesa,  uz lieliem centrālajiem ekrāniem nākotnē joprojām nav vērts cerēt. Šobrīd Giulia un Stelvio modeļu multimediju sistēmas ekrānu diagonālie izmēri ir 8,8 collas, bet virtuālā mērinstrumentu paneļa izmērs ir 12,3 collas. Tonale pieteikts lielākais multimediju sistēmas ekrāns – ar 10,25 collu izmēru.

Pagājušajā gadā zviedru izdevums Vi Bilägare veica eksperimentu: žurnālisti uzņēma laiku, ko autovadītāji patērē dažādu funkciju vadīšanai ar skārienekrānu un salīdzināja to ar laiku, kas nepieciešams, lai to pašu paveiktu ar parastajām pogām un slēdžiem. Izrādījās, ka skārienvadība prasa vidēji 2,5 reizes vairāk laika nekā "fizisko" pogu darbināšana.

 
16 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
BMW 20.jūlijs 2023 11:17
14 2 Atbildēt

Ir gadījies Itālijas kalnos izbraukt no apgaismota tuneļa un trāpīt kalna otrā pusē stiprā lietus gāzē, tā ka neko neredz! Ja logu tīrītājs jāslēdz caur info paneli un turpat jāspaida klimata pogas, lai sāktu pūst gaisu uz vējstikla, tur jau sen var nojāties pa krauju lejā! Aktīvai braukšanai nav nekā labāka par fiziskām pogām un kloķiem, kurus var slēgāt, neatraujot skatu no ceļa.

nunu 20.jūlijs 2023 13:34
9 1 Atbildēt

Nākamreiz, pirms komentēt, septiņas reizes apdomā, vai vispār kādu var interesēt tavas murgainās domas. Un, pēc tam, nekomentē neko, nekad vairs!

WALA 20.jūlijs 2023 10:50
8 2 Atbildēt

Ā tad beidzot sākuši "sadzirdēt" tos kas auto reāli lieto, nevis izmanto kā rotaļlietu vai "krāna pagarinājumu" ...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti