Žurnālistam, kuram bija iespēja apskatīt Tesla Cybertruck pirmssērijas eksemplāru tikai trīs nedēļas pirms oficiālā piegāžu starta, ir aizdomas, ka Īlona Maska pikapa projektu sagaida fiasko.
Līdz Tesla pašu noliktajam Delivery Event 30.novembrī atlicis pavisam nedaudz laika, taču žurnālistam Denielam Golsonam, kuram bija iespēja apskatīt Cybertruck pirmssērijas pikapu "Cars & Coffee" pasākumā Malibu, ir pamatotas aizdomas, ka ražotājam tā arī nav izdevies novērst kvalitātes problēmas.
Golsons ir pieredzējis žurnālists, kurš apskatījis simtiem pirmssērijas prototipu, taču par Cybertruck, ar kuru "Cars & Coffee" bija ieradies Tesla galvenais dizaineris Francs fon Holchauzens, viņš izsakās, ka nav redzējis nevienu, kas būtu bijis tik sliktā kvalitātē tik vēlā attīstības fāzē.
Normāli būtu, ja šādā etapā pirmssērijas prototipa praktiski nav atšķirību no sērijveida modeļa, taču ne Cybertruck gadījumā. Malibu apskatāmais pikaps (attēlus var atrast vietnē insideevs) bija apvilkts ar melnu matētu foliju, kas defektus izcēla vēl vairāk – spraugas starp paneļiem bija tik lielas, ka tur bez pūlēm varēja ielikt pirkstu, visas četras riteņu arku uzlikas piekļāvās paneļiem atšķirīgi, īsti vietā neizskatījās arī bagāžnieka durvis. Pārāk lielas spraugas nav vienīgā Cybertruck problēma – arī priekšējā statņa savienojums ar priekšgalu izskatās briesmīgi, daudzas malas un kantes šķiet pārāk asas un saskarsmē ar tām, var sevi savainot, arī plastmasas detaļas neatstāj uzticamu iespaidu, bet logu tīrītājs ir bez aizsarga.
Golsons arī kritizē redzamību no vadītāja vietas – biezais A statnis aizsedz pārāk daudz, vējstikls ir tik stipri sašķiebies, ka jābaidās no atspīdumiem, redzamību uz aizmuguri pasliktina gan biezais, garais kravas kastes pārsegs, gan mazie sānu logi. Aizmugurējais stikls ir niecīgs, un atpakaļskata kamera var arī nepalīdzēt, ja kravas kastes pārsegs ir nolaists.
Atzinīgus vārdus žurnālists velta par Cybertruck priekšējos spārnos iestrādātajām kamerām, kas uzrauga aklo zonu un piemin aizmugures asi ar piestūrējošiem riteņiem, kas uzlabo manevrētspēju.
Interesanto "low-poly" pieeju dizainam Golsons kritizē, uzskatot, ka tā pasliktina drošību, saduroties ar gājējiem un citām automašīnām. Visbeidzot, Golsons neizslēdz iespēju, ka Īlona Maska pikapa projekts var pārvērsties par „murgu”.
Tikmēr Cybertruck fani nevar vien sagaidīt, kad beidzot tiks pie saviem pasūtītajiem automobiļiem. Apliecinājums tam ir medijos publicētā informācija, ka elektriskā pikapa pasūtījumu skaits pārsniedzot 2 miljonus.
Kam tad špaktele domāta, un ko īsti var gribēt no tanka ?