Bažas par to, ka Stellantis varētu upurēt abas markas šī brīža autoražotājiem ne pārāk labvēlīgajos apstākļos pēc šī paziņojuma gaist – pagaidām.
Chrysler un Dodge gatavo divus jaunus krosoverus. Dodge izlaidīs jaunas paaudzes Durango vai tā pēcteci: saskaņā ar laikraksta Windsor Star datiem tā pamatā būs STLA Large arhitektūra, un jaunais produkts tiks montēts Vindzoras montāžas rūpnīcā Kanādā, savukārt Chrysler savu jaunu produktu radīs uz mazākās STLA Medium platformas. Chrysler tas ir īpaši svarīgi, jo minivens Pacifica pagaidām ir viņu vienīgais modelis.
Dodge septiņvietīgais krosovers Durango dalīs STLA Large platformu ar pašreizējo Charger. Paredzams, ka tā motoru klāstā būs gan iekšdedzes dzinēji, gan pilnībā elektriskie agregāti.
Ja tā, tad Durango saņems 100,5 kilovatstundu akumulatoru un 637 Zs (849 Nm griezes moments) motoru, kā alternatīvu piedāvājot trīs litru Hurricane benzīna agregātu ar 558 Zs.
Tajā pašā rūpnīcā Vindzorā uz konveijera stāsies arī piecvietīgais Chrysler krosovers. STLA Medium platforma ļauj būvēt automašīnas ar garumu no 4,3 līdz 4,9 metriem, ar akumulatora jaudu līdz 98 kilovatstundām un jaudas rezervi līdz 700 kilometriem. Šādi auto var būt ar priekšpiedziņu vai visu riteņu piedziņu, ar jaudu no 218 līdz 387 zirgspēkiem.
Nesen Stellantis kliedēja bažas, apliecinot, ka visi 14 tam piederošie zīmoli paliks apritē - vismaz pagaidām. Tas attiecas arī uz Dodge un Chrysler, kurus analītiķi nosauca par pirmajiem kandidātiem uz likvidēšanu.
Tajā pašā laikā vēl pirms mēneša Stellantis vadība paziņoja, ka vairs nevar atļauties uzturēt zīmolus, kas nenes peļņu, bet nesen lasījām ziņu par to, ka Chrysler dibinātāja mazmazdēls Frenks B. Rods juniors (Frank B. Rhodes Jr.) meklē investorus, lai glābtu vēsturisko zīmolu, uzskatot, ka Stellantis vadībā t;a nākotne ir apdraudēta.
Tie auto ir tikai labi ar V8 normālu dzinēju!