Stellantis jau augusta beigās ir apturējis Jeep Wrangler un Grand Cherokee Jeep ražošanu, neraugoties uz to, ka abi modeļi ir markas Jeep dižpārdokļi.
Stellantis vadība devusi komandu uz laiku pārtraukt Jeep Wrangler un Grand Cherokee Jeep ražošanu, reaģējot uz dīleru sūdzībām par lielajiem automašīnu krājumiem, kas piepildījuši viņu izstāžu zāles un stāvvietas.
Abi modeļi ir vislabāk pārdotie vietējā tirgū, tomēr realizācijas tempi nav tādi, lai varētu izpārdot tik, cik tiek piegādāts. Tiek ziņots, ka augusta sākumā Savienoto Valstu dīleru centros bija četru mēnešu Jeep un Dodge automobiļu uzkrājums, kas ir būtiski vairāk salīdzinot ar nozares vidējo rādītāju 68 dienas.
Tiek ziņots, ka 2024. gada pirmajā pusē Stellantis pārdošanas apjomi kritušies par 21%, tāpēc koncernam nepieciešami pasākumi, kas veicinātu tā atveseļošanos. Jeep Wrangler un Grand Cherokee ražošanas pārtraukums pieder pie šīs risinājumu paketes, ko Stellantis realizē, lai uzlabotu darbību Amerikas Savienotajās Valstīs.
Analītiķi skaidro Jeep, Dodge, RAM un Chrysler automašīnu pārpilnību ar augstajām cenām un akciju vai īpašo piedāvājumu trūkumu.
Par spīti likstām, koncerns Stellantis ir apņēmības pilns saglabāt visus 14 zīmolus, arī nerentablos, lai gan jau vasaras sākumā izskanēja informācija, ka jau iezīmēta riska grupa ar Maserati, Lancia, DS un Chrysler – zīmoliem, ko nelabvēlīgas situācijas gadījumā Stellantis varētu upurēt pirmos.
Interesanti, kā šīs markas spēja izdzīvot līdz laikam, kad stellantis iedomājās tos nopirkt?